Forever Kids See Me 2 KW-310 Modré

Poradna k produktu Forever Kids See Me 2 KW-310 Modré

Objednací kód: 9979168,Part No.: KW-310 Modré,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců

Jakub Š. |6. 5. 2025
Dobrý den prosím pěkně jak dám hodinky do továrního nastavení. Děkuji
Michaela D. |30. 12. 2024
Dobrý den,nejde nám hodinky spárovat s mobilem..stále to chce potvrzení nějakého správce...co s tím ??
Petr K. (T.S.BOHEMIA)|3. 1. 2025
Dobrý den, potvrzení bude na emailu správce, kterého jste zadali. Pokud nejde pošlete prosím IMEI+reg.code a uděláme restart. Děkujeme za dotaz a přejeme Vám hezký den. Za tým TS.BOHEMIA, Petr
Jana |4. 8. 2024
Dobrý den máme hodinky lookme2 když dceři volame po 12vterinach se hovor ukončí...čím to je?
Petr |5. 8. 2024
Dobrý den, zboží bude nutno s tímto problémem reklamovat a přinést na diagnostiku. Takto Vám nedokážeme říci čím může být tento problém způsoben. Děkujeme za dotaz a přejeme Vám hezký den. Za tým TS.BOHEMIA, Petr
Petr |5. 8. 2024
Dobrý den, ohledně času doporučuji zkontrolovat app/telefon, zda není nastaveno odlišné časové pásmo, či letní/zimní čas. Pro nejlepší výsledek lokalizace doporučujeme v mobilní aplikaci vypnout lokalizaci pomocí LBS. Nejpřesnější způsob lokalizace je pomocí GPS. Ovšem bezchybná GPS neexistuje. Přesnost zjištěné polohy bývá ovlivněna řadou faktorů, jako je poloha satelitů, výhled na oblohu, atmosférické vlivy, chyby satelitních hodin atd...Problém zejména představují pevné objekty, které stojí v cestě – zdi, stromy, členitost terénu, budovy apod. Popř. lze zaslat na diagnostiku. Děkujeme za dotaz a přejeme Vám hezký den. Za tým TS. BOHEMIA, Petr
Honza 89 |4. 8. 2024
Dobrý den, máme problém s časem, syn má na hodinkách správný čas, ale dcera má o hodinu méně. Už jsme úplně v koncích jak ten čas nastavit správně. Volání přes hodinky funguje, GPS si dělá co chce,no a WiFi se připojí, ale nevíme ke komu, když se nedá nastavit. Děkuji za odpověď Gryz.
VERONIKA |28. 7. 2024
Dobrý den mám hodinky pro dítě od Forever see mee!2. Týden nám fungovaly ale bohužel už nelze je zapnout. Dala jsem je na nabíjení a byly zaple. Po 4h se podívám a hodinky vyple, zkoušela jsem si ověřit i voláním a jsou nedostupné, a nelze je zapnout. Mohu poprosit o info kde je možná chyba? Mnohokrát děkuji
Petr |29. 7. 2024
Dobrý den Veroniko, navrhuji zkusit je nabít bez SIM karty, zda nedošlo k podvybití. Pokud nepůjdou ani poté nabít/zapnout, bude nutné zaslat na reklamaci. Děkujeme za dotaz a přejeme Vám hezký den. Za tým TS.BOHEMIA, Petr
Vanesa |17. 6. 2024
Dobrý den, sestra dostala hodinky see me 2. Já a máma se snažíme zapojit sim, ale i když máme sim v hodinkách, tak nám to ukazuje: “vložte prosím platnou sim”. Zkoušela jsem tam dat i svou, ale pořad píše to same. Šlo by to nějak napravit on-line, nebo máme zajít reklamovat?
Petr |18. 6. 2024
Dobrý den, Pokud hodinky nereagují na vloženou SIM kartu nebo nastává problém s připojením hodinek k mobilní aplikaci. Zkontrolujte zda-li jsou dodrženy veškeré podmínky, které udává výrobce. 1) SIM karta musí mít deaktivovaný kód PIN. Doporučuje se také odstranění hlasové schránky. 2) SIM karta musí mít aktivní službu volání/přijímání hovoru. 3) SIM karta by měla mít minimálně 1GB balík dat. 4) Před zasunutím nebo vysunutím SIM karty se vždy ujistěte, že jsou hodinky vypnuté. Nikdy nezasouvejte nebo nevysouvejte SIM kartu, v zapnutých hodinkách. Pokud i přesto nereaguje, je možné, že došlo k mechanickému poškození SIM slotu a bude nutná diagnostika v servisním středisku. Děkujeme za dotaz a přejeme hezký den. Za tým TS.BOHEMIA, Petr
Lenka |3. 6. 2024
Dobrý den, Obracím se na vás s prosbou. Syn dostal " chytré" hodinky SEE ME 2, model KW-310. 1)Chtěla bych se zeptat, jak nastavit funkci SMS. Snažím se nastavit APN a z hodinek mi nepřichází žádný kód? Nebo hodinky umí pouze chat z aplikace do hodinek a z hodinek do aplikace? A funkci SMS z hodinek do mého mobilního telefonu nemají? 2) GPS? Za 2 dny používání se hodinky nedostaly do místa kde bydlíme. Stále se nachází cca 12 km od místa bydliště. Jde nějak zpřesnit GPS? Měly to být hodinky na to, abych viděla jde se syn nachází a dnes mi třeba celé dopoledne ukazují, že je syn 12km od školy, kde sedí celý den. SIM kartu má datovou a internet aktivovaný. Děkuji za odpověď a vaší radu.
Petr |5. 6. 2024
Dobrý den Lenko, 1) APN není nutné nastavovat, ČR operátoři mají APN nastavené automaticky. Hodinky neumí klasické SMS zprávy. Funguje pouze CHAT v rámci aplikace. 2) Hodinky KW-310 se lokalizují pomocí GPS, LBS nebo Wi-Fi. Hodinky si automaticky mezi těmito způsoby přepínají. Pokud je syn lokalizován 12km od skutečného místa. Je pravděpodobné, že byl lokalizován pomoci LBS (telefonní vysílač). Pro nejlepší výsledek lokalizace doporučujeme v mobilní aplikaci vypnout lokalizaci pomocí LBS. Přesnost zjištěné polohy bývá ovlivněna řadou faktorů, jako je poloha satelitů, výhled na oblohu, atmosférické vlivy, chyby satelitních hodin atd...Problém zejména představují pevné objekty, které stojí v cestě – zdi, stromy, členitost terénu, budovy apod.. Téměř absolutní přesnosti v určení polohy byste dosáhli jedině s použitím profesionálního zařízení, které pracují za ideálních podmínek s přesností až na několik centimetrů. Děkujeme za dotaz a přejeme Vám hezký den, za tým TS.BOHEMIA, Petr
Lenka |5. 6. 2024
Dobrý den, děkuji vám za odpověď. Lokalizaci pomocí LBS mám vypnutou. Včera se hodinky přiblížily "domů" když syn běhal venku. Jakmile přišel domů, hodinky se vrátily zpět pa polohu, která je 12 km od nás a dnes se opět nepohybují ani když je syn venku. Nezaznamenaly za celý den vůbec pohyb. Podle aplikace jsou celý den na jednom místě. Nějak nerozumím proč tomu tak je. A co se týká funkce SMS, tak mě mrzí, že prodejci uvádí mylné informace, když říkají, že hodiny mají funkci SMS ??. Děkuji za odpověď Lenka Štirská.
Petr |6. 6. 2024
Dobrý den, informaci o SMS neuvádíme, zařízení umožňuje hlasové hovory a výměnu zpráv prostřednictvím chatu. Hodinky nefungují okamžitě, jelikož běží na 2G síti, z tohoto důvodu časový skluz může být opravdu s větší odezvou. Pokud je syn doma a hodinky zase ukazují jinam, poukazuje to na fakt, že hodinky polohu načítají buď přes Wi-.Fi, či LBS. A to z důvodu, že GPS nedokázali v domě chytit. Pokud se nedokážou připojit na GPS zvolí automaticky z dalších způsobu lokalizace a to i přes to, že lokalizace přes LBS je vypnutá. Přesnost zjištěné polohy bývá ovlivněna řadou faktorů, jako je poloha satelitů, výhled na oblohu, atmosférické vlivy, chyby satelitních hodin atd. Problém zejména představují pevné objekty, které stojí v cestě – zdi, stromy, členitost terénu, budovy apod. V případě dalších problémů doporučuji natočit video a zaslat na [email protected], další možností je zaslat zařízení na diagnostiku do servisního střediska. Děkujeme za dotaz a přejeme Vám hezký den. Za tým TS.BOHEMIA, Petr
K@mil |29. 10. 2023
Dobrý den, má dotaz ohledně výdrže baterie v pohotovostním režimu. Děkuji za odpověď.
Petr |30. 10. 2023
Dobrý den, hodinky vydrží nabité 3 dny a to i v pohotovostním režimu. Děkujeme za dotaz a přejeme hezký den. Za tým TS.BOHEMIA, Petr.
Jan |12. 3. 2023
Dobrý den chci propojit hodinky s aplikaci na telefonu akorát když žádám reg... Kód a další údaje tak mi to píše že mám kontaktovat výrobce skrz tovární nastavení.. Akorát kontakt na výrobce nikde dohledat nemohu mužů vás požádat o radu kde sehnat číslo na výrobce?? Děkuji Novák
Martin, (T.S.BOHEMIA)|13. 3. 2023
Dobrý den, zasílám kontakt na servis dovozce této značky. https://www.cpa.cz/mn/kontakty/
Roman |22. 12. 2022
Dobrý den, prosím o radu. Po vložení SIM karty se na displeji objevuje nápis "Please insert valid sim card!" Nepomohlo ani několikeré vyjmutí a opětovné vložení. Jedná se o novou předplacenou simkartu, kterou jsem aktivoval v jiném mobilním telefonu, ve kterém funguje normálně.
Martin, (T.S.BOHEMIA)|22. 12. 2022
Dobrý den, SIM karta musí být datová, nesmí mít nastavený PIN a musí se vkládat do vypnutých hodinek a poté zapnout.
Roman |22. 12. 2022
Už jsem na to přišel, na kartě nebylo vypnuté zamknutí na PIN. Už je to v pořádku.
Martin, |26. 12. 2022
Tak u mě bohužel nic. Zapnuté data, vložena do vypnutých hodinek, vypnutý PIN a na hodinkách stejná hláška “vložte platnou SIM”. V tel. SIM normálně funguje. Zkušeny 3 různé SIMkarty.

Ať už máte jakýkoliv dotaz ohledně produktu nebo jeho použití, neváhejte se nás zeptat. Náš tým zkušených profíků se na Váš dotaz co nejdříve podívá a pokusí se zodpovědět jak jen to půjde.