ECG KG 1000 Gourmet kontaktní gril
• 4 pracovní pozice - pro grilování, kontaktní a bezkontaktní zapékání, otevřené BBQ grilování
• 2 nezávislé termostaty pro nastavení teploty spodní a horní grilovací plochy
• Výměnné grilovací desky - v balení 2 sady grilovacích desek (profilované nebo ploché grilovací desky)
- Profilované grilovací desky pro univerzální použití - vhodné pro grilování příloh, zeleniny, zapékání plněných tortill nebo pannini
- Ploché grilovací desky vhodné zejména pro precizní přípravu steaků, burgerů nebo také vajec či vaječných omelet
• BBQ Booster - automatické posílení výkonu zamezující ztrátě tepelného výkonu při plně otevřeném grilu v úhlu 180° (při BBQ poloze)
• LED panel s digitálním ovládáním
• Variabilní nastavení teploty v rozmezí 60 – 230°C / Přesné nastavení pomocí digitálních displejů
• Možnost plného otevření v úhlu 180° pro BBQ režim.
• 6 úrovní nastavení odstupu horní desky od spodní grilovací plochy zejména pro zapékání
• Grilovací desky s nepřilnavým povrchem vhodné pro zdravé grilování bez tuku
• Zámek proti otevření grilu pro bezpečné přenášení a uskladnění
• Robustní a tepelně izolované madlo uzpůsobené pro přitlačení zapékaných sendvičů
• Vyjímatelný zásobník na přebytečný tuk a výpek
• Pohodlné a snadné čištění grilovacích ploch díky vyjímatelné konstrukci desek
• Rozměry grilovacích desek: 288 × 258 mm
• Jmenovité napětí: 220–240 V ~ 50/60 Hz
• Jmenovitý příkon: 1650–2000 W
Více informací
Historie značky ECG se začala psát již v roce 1996, kdy značka vznikla a objevily se první výrobky ECG. Mikrovlnné trouby zaznamenaly obrovský prodejní úspěch. Zejména díky atraktivním cenám a poměrně širokému sortimentu se již v začátcích staly velkým konkurentem tradičních značek. Po několika letech prodeje se ukázala také další důležitá vlastnost, tedy spolehlivost. Mikrovlnné trouby se tak staly základním kamenem sortimentu značky ECG.
Společnost K+B Progres, která je majitelem značky ECG nadále investovala nemalé úsilí a prostředky do rozvoje dalších sortimentů. Díky vhodně zvolené strategii, nabízet kvalitní produkty za atraktivní ceny, se i další výrobky ze sortimentu drobných domácích elektro spotřebičů staly úspěšnými zástupci značky ECG. Kontinuální rozšiřování sortimentu drobných kuchyňských a domácích spotřebičů umožnilo značce postupně zaujmout pozice na prodejních pultech specializovaných elektroprodejen tak i prodejních řetězců. Ani v dalším období značka nezůstala stát na místě, během několika let vstoupila i do sortimentů audio video a televizorů. V následujících letech se rozrostla o kategorie tzv. velkých domácích spotřebičů, jako jsou chladničky, automatické pračky, myčky nádobí apod. Po té následovalo logické rozšíření o vestavné spotřebiče, tedy vstup do této kategorie s pomocí kvalitních a cenově dostupných modelů vestavných desek, trub a kuchyňských odsavačů. Tím se stalo ECG značkou s uceleným sortimentem spotřební elektroniky a domácích spotřebičů.