Objednací kód: 107509,Part No.: 3KFWK,Záruka spotřebitel/ostatní: 36 měsíců / 36 měsíců
Notebook, i7-1365U, 16GB, 512GB SSD, Intel Iris Xe G7, 13,3" Full HD+, W11Pro, šedý, 3Y PS on-site
Prodejte výhodně vaše použité zařízení! Odprodejte starý mobil, hodinky, tablet, notebook nebo herní konzoli. Vše vyřešíte online a peníze získáte do 48 hodin.
Ochrana pomocí nano technologie NanoZone - Japonská nano technologie bude až 36 měsíců udržovat Vámi zakoupený výrobek bez bakterií a virů. Navíc usnadňuje čistění povrchů ploch.
NORTON 360 DELUXE 50GB + VPN 1 uživatel pro 5 zařízení na 1rok
Microsoft 365 určený pro 5 zařízení, maximální počet uživatelů v rámci licence: 6 uživatelů, přenositelná, obsahuje aplikace: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, OneDrive a Skype. Délka platnosti je 12měsíců.
Microsoft 365 určený pro 5 zařízení, maximální počet uživatelů v rámci licence: 1 uživatel, přenositelná, obsahuje aplikace: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Access, Publisher, OneDrive a Skype. Délka platnosti je 12měsíců.
NORTON 360 STANDARD 10GB + VPN 1 uživatel pro 1 zařízení na 1rok
USB disk, flash memory, 64GB, USB disk s výsuvným konektorem, barva černo-červená
Adata UV150, USB disk, flash memory, 128GB, USB 3.1, čtení až 90MB/s, zápis až 20MB/s, černá
LED monitor, 27", IPS, 1920×1080, 16:9, 5ms, 1500:1, 300cd/m2, HDMI, DisplayPort, VGA, 3× USB, USB-C, 3Y basic, bez stojanu
DICOTA brašna Multi BASE 14-15,6" Grey-šedý
LED monitor, 23,8", VA, 1920x1080, 16:9, 8ms, 250cd/m2, 3000:1, HDMI, VGA, VESA, energ. tř. E, černý, 3Y Basic on-site
USB flash disk, 32GB, rychlost čtení až 400 MB/s, možnost rychlého přenosu souborů mezi telefonem/tabletem a PC, zpětně kompatibilní s USB 2.0.
Záruka DELL NBD - Next Business Day - jedná se servisní zásah přímo u zákazníka následující prac. den po nahlášení závady. Záruka Collect & return - Oprava v servisním centru společnosti DELL, s vyzvednutím a následným vrácením zákazníkovi kurýrní službou. Servis zajišťuje DELL Česká Republika. Hotline telefon: 225 772 727 od 8 do 17 hodin Klienti, kteří zakoupili produkt se zárukou 24*7, mají možnost kontaktovat hotline i mimo pracovní dny a hodiny. Při nahlašování závady je vždy potřeba nahlásit Service Tag produktu (7-mi místný alfanumerický kód). V případě zařízení bez Service Tag kódu (monitory) uveďte sériové číslo (Serial number). V případě dalších dotazů k řešení servisu kontaktujte nás na mailu [email protected], nebo tel.: +420585157507.