Objednací kód: 7728590,Part No.: 5590-5959,Záruka spotřebitel/ostatní: 36 měsíců / 36 měsíců
Vynikající zabezpečení, všestrannost a příslušenství k zařízení Latitude podporují váš způsob práce. Protože váš úspěch závisí na možnosti uchovat si produktivitu jako v kanceláři, ať vás vaše práce zavede kamkoli.
Snadné přihlášení: Aktivujte funkci Windows Hello pomocí infračervené kamery, která usnadňuje rozpoznávání obličeje a zajišťuje snadný a bezpečný přístup.
Ochrana před útoky: Řešení Dell™ ControlVault 2™ s certifikací FIPS 140-2 3. úrovně poskytuje bezpečnější alternativu k uchovávání a zpracování hesel, biometrickým šablonám a kódům zabezpečení.
Snadná správa: Pomocí jedinečných rozšíření vPro společnosti Dell můžete vzdáleně spravovat skupinu zapnutých i vypnutých zařízení, včetně diagnostiky.
Výkon pro práci: Využijte mimořádný výkon procesorů Intel® Dual Core™ 7. generace nebo procesorů Quad Core™ 8. generace. Rozsáhlá řada úložišť od pevného disku až po disk M.2 PCIe NVMe doplní notebook Latitude 5590 a podpoří váš pracovní den.
Navržen s jasným cílem: Vyberte si mezi rozlišením HD, Full HD nebo Full HD s možností dotykového ovládání a pracujte sebevědomě díky výjimečnému zobrazení. Baterie notebooku Latitude zajistí celodenní provoz, případně lze za delších pracovních dní využít zařízení Dell Power Companion.
Soustřeďte se na práci, ne na notebook: Naše neuvěřitelně odolné systémy jsou testovány 17 benchmarky MIL STD 810G, dokážou vám tedy zajistit bezpečnou práci, ať jste kdekoli.
Připojte se k tomu, co máte rádi: Pohybujte se elegantně v rušných pracovních prostorách díky široké škále bezdrátových možností, včetně širokopásmového mobilního připojení, jež umožňuje pracovat odkudkoli.
Záruka DELL NBD - Next Business Day - jedná se servisní zásah přímo u zákazníka následující prac. den po nahlášení závady. Záruka Collect & return - Oprava v servisním centru společnosti DELL, s vyzvednutím a následným vrácením zákazníkovi kurýrní službou. Servis zajišťuje DELL Česká Republika. Hotline telefon: 225 772 727 od 8 do 17 hodin Klienti, kteří zakoupili produkt se zárukou 24*7, mají možnost kontaktovat hotline i mimo pracovní dny a hodiny. Při nahlašování závady je vždy potřeba nahlásit Service Tag produktu (7-mi místný alfanumerický kód). V případě zařízení bez Service Tag kódu (monitory) uveďte sériové číslo (Serial number). V případě dalších dotazů k řešení servisu kontaktujte nás na mailu [email protected], nebo tel.: +420585157507.