Objednací kód: 107506,Part No.: 93DM0,Záruka spotřebitel/ostatní: 36 měsíců / 36 měsíců
Notebook, i5-1345U, 16GB, 512GB SSD, Intel Iris Xe G7, 13,3" FHD, W11Pro, šedý, 3Y PS on-site
Prodejte výhodně vaše použité zařízení! Odprodejte starý mobil, hodinky, tablet, notebook nebo herní konzoli. Vše vyřešíte online a peníze získáte do 48 hodin.
Ochrana pomocí nano technologie NanoZone - Japonská nano technologie bude až 36 měsíců udržovat Vámi zakoupený výrobek bez bakterií a virů. Navíc usnadňuje čistění povrchů ploch.
NORTON 360 DELUXE 50GB + VPN 1 uživatel pro 5 zařízení na 1rok
Microsoft 365 určený pro 5 zařízení, maximální počet uživatelů v rámci licence: 1 uživatel, přenositelná, obsahuje aplikace: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Access, Publisher, OneDrive a Skype. Délka platnosti je 12měsíců.
Microsoft 365 určený pro 5 zařízení, maximální počet uživatelů v rámci licence: 6 uživatelů, přenositelná, obsahuje aplikace: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, OneDrive a Skype. Délka platnosti je 12měsíců.
NORTON 360 STANDARD 10GB + VPN 1 uživatel pro 1 zařízení na 1rok
Tvarovaná brašna na MacBook Pro 16", s odolnou ochranou a možností použití počítače přímo v pouzdře.
Korelující textura akcentuje stylový rámec tohoto ochranného pouzdra na notebook.
Myš, bezdrátová, optická, nabíjecí, 8000DPI, 7 tlačítek, USB, Bluetooth, černá
Myš, bezdrátová, optická, 4000dpi, 3 tlačítka, USB, černá
Myš, bezdrátová, optická, 4000DPI, 7 tlačítek, Bluetooth, USB, černá
Myš, herní, bezdrátová, optická, 26000DPI, 6 tlačítek, výdrž až 120 hodin, USB-C, černá
Myš, herní, bezdrátová, optická, 26000DPI, 6 tlačítek, výdrž až 120 hodin, USB-C, bílá
Záruka DELL NBD - Next Business Day - jedná se servisní zásah přímo u zákazníka následující prac. den po nahlášení závady. Záruka Collect & return - Oprava v servisním centru společnosti DELL, s vyzvednutím a následným vrácením zákazníkovi kurýrní službou. Servis zajišťuje DELL Česká Republika. Hotline telefon: 225 772 727 od 8 do 17 hodin Klienti, kteří zakoupili produkt se zárukou 24*7, mají možnost kontaktovat hotline i mimo pracovní dny a hodiny. Při nahlašování závady je vždy potřeba nahlásit Service Tag produktu (7-mi místný alfanumerický kód). V případě zařízení bez Service Tag kódu (monitory) uveďte sériové číslo (Serial number). V případě dalších dotazů k řešení servisu kontaktujte nás na mailu [email protected], nebo tel.: +420585157507.