Catler ES 701 Porto Espresso pro kapsle a mletou kávu, černá-hnědá

Poradna k produktu Catler ES 701 Porto Espresso pro kapsle a mletou kávu, černá-hnědá

Objednací kód: 119153,Part No.: 42006393,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců

Nika |17. 7. 2024
doby den, ake tablety si treba kupit na cistenie kavovaru Catler 720 Porto? V navode nie je napisana konkretna znacka, ale maju byt pre tento kavovar specialne, ake su to? dakujem, Nika
T.S.Bohemia, a.s. |17. 7. 2024
Dobrý den, protýká tím jen voda, čili tabletky na odvápnění jakékoliv, proteče to a je to v pohodě. Renata
Věra |9. 7. 2024
Dobrý den, na kávovaru nám začaly všechny 3 tlačítka blikat červeně co s tím máme udělat,. Děkuji za odpověď
T.S.Bohemia, a.s. |19. 7. 2024
DD, ideálně poslat na reklamaci. Děkuji, Renata
Jirka |21. 5. 2024
Dobrý den chťěl bych vás poprosit o radu mám automatické espreso Catler ES 701Porto BH a začaly mi svítit všechny tři tlačítka naráz červeně a problikavá to z bílými kávu to dělá ale nejde to blikání ignorovat nevíte náhodou co by s tím mohlo být děkuji
Renata |22. 5. 2024
Dobrý den, pošlete na reklamaci. Hezký den, Renata
Gorge |7. 5. 2024
Dobrý den chťěl bych vás poprosit o radu mám automatické espreso Catler ES 701Porto BH a začaly mi svítit všechny tři tlačítka naráz červeně a problikavá to z bílými kávu to dělá ale nejde to blikání ignorovat nevíte náhodou co by s tím mohlo být děkuji
Renata |10. 6. 2024
Dobrý den, pošlete na reklamaci .RD
Petra |1. 3. 2024
Dobrý den mohla bych také poprosit o radu? Také mi blikají všechny kontrolky červeně. Děkuji
T.S.Bohemia, a.s. |2. 3. 2024
Dobrý den, napište si na servis o postup [email protected], bude to zřejmě k reklamaci. Děkuji. renata
Monča |6. 2. 2024
Mohla bych poprosit o radu...blikají všechny kontrolky červeně...copak to znamená v návodu jsem nenašla....děkuji moc za odpověď...??
Jana |3. 12. 2023
Dobrý den, mám kávovar Catler na kapsle a mletou kávu. Blikají všechny červené kontrolky, nejde respektovat. Prosím můžete mi poradit? Děkuji Bražinová
kat |4. 12. 2023
Dobrý den, mohu poprosit o email, pošlu Vám vyjádření ze servisu. Děkuji, Renata.
Petr |1. 3. 2024
Blika nám červené tlačítko a kávovar jinak nereaguje. Dekuji za radu

Ať už máte jakýkoliv dotaz ohledně produktu nebo jeho použití, neváhejte se nás zeptat. Náš tým zkušených profíků se na Váš dotaz co nejdříve podívá a pokusí se zodpovědět jak jen to půjde.