Dobrý den chtěl mám problém s tímto počítačem protože od zakoupení a prvního zapnutí nefunguje Bluetooth přítom ve specifikacích zakladní desky je psáno že je vybavena Bluetooth, je možné na tuto vadu uplatnit reklamaci nebo vyřešit tento problém výměnou komponentů ?
GreenT (T.S.BOHEMIA)|21. 11. 2024
Dobrý den, první zkontrolujte, zda jste našrouboval do zadních výstupů desky antény. Většinou se kvůli přepravě nedávají a můžou být v příslušenství, které jste k PC obdržel. Pak případně našroubovat, jinak nebude signál dostatečný. Druhá možnost je instalovat ovladač pro Bluetooth ze stránek výrobce. Zde máte veškeré ovladač k základní desce ke stažení - https://www.asus.com/cz/motherboards-components/motherboards/tuf-gaming/tuf-gaming-a520m-plus-wifi/helpdesk_download?model2Name=TUF-GAMING-A520M-PLUS-WIFI
Bluetooth je zkrátka jen volitelná součást a pokud chcete využívat, tak se musí dořešit uživatelsky.
Miky |13. 7. 2024
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli by šlo připojit nějakou další paměť třeba harddisk nebo SSD.
Radim D. (T.S.BOHEMIA)|30. 8. 2024
Dobrý den, lze přidat paměť i disky, nebo můžeme nakonfigurovat počítač dle požadavků.
Ať už máte jakýkoliv dotaz ohledně produktu nebo jeho použití, neváhejte se nás zeptat. Náš tým zkušených profíků se na Váš dotaz co nejdříve podívá a pokusí se zodpovědět jak jen to půjde.