Dobrý den, chci se zeptat pokud tomuto počítači doma otevřu bočnici a budu chtít si ho sám vylepšit nebo ho budu chtít vyčistit ztratím tím záruku. Děkuji
27. 10. 2018
Dobrý den,
dá se v počítači při koupi změnit Windows 10 Home na Windows 10 Pro?
Tomáš |29. 10. 2018
Dobrý den, změnit se to nedá, ale dá se počítač poskládat zvlášť pro Vás s W10Pro. Kontaktujte prosím obchodní oddělení ([email protected]).
ivelko |12. 7. 2018
Dobrý den,
u mých minulých PC zvuk fungoval tak, že při použití sluchátek (přední zdířka) se automaticky vyply reproduktory (zapojené v zadní zdířce) a naopak. U tohoto PC musím na liště najet na ikonu zvuku a ručně přepínat zadní a přední zdířku na zvuk podle toho z čeho chci zvuk poslouchat. Je to tak správně, nebo je to v nastavení a dělám chybu.
Děkuji.
Ondřej Michalec |13. 7. 2018
Dobrý den,
v tomto případě bude nejspíše chyba v předním výstupu na sluchátka, který nedokáže detekovat zapojený konektor a bude potřeba uplatnit reklamaci.
Hansis |6. 3. 2018
https://www.tsbohemia.cz/kingston-hyperx-fury-16gb-2400mhz-ddr4-cl15-cerny-chladic_d264017.html
jaký by byl rozdíl v ceně?
Děkuji za odpověď.
J. Ch.
Tomáš |8. 3. 2018
Dobrý den, ano je, ale je potřeba to řešit jako konfigurovanou sestavu.
Kontaktujte mě případně mailem.
Petr |10. 12. 2017
Dobrý den,
je možné už při objednání nechat zvětšit operativní paměť na 16GB, tj.osadit ještě jednu identickou DDR paměť?
Jaká bude potom celková cena?
Děkuji za odpověď na email.
Tomáš |11. 12. 2017
Dobrý den, to by neměl být problém. cena paměti se momentálně pohybuje okolo 1700Kč bez DPH, takže počítejte s tímto navýšením. Pokud budete mít o sestavu zájem, objednejte si ji a do poznámky uveďte, že chcete rozšířit paměť na 16GB, číslo objednávky mi potom zašlete na mail: [email protected]
Petr |17. 9. 2017
Dobrý den, zhodnotíte prosím tuto sestavu komponentů? https://www.czc.cz/fk1vob15fqju387q48atnts6hb/seznam Děkuji.
Tomáš |19. 9. 2017
Dobrý den, seznam není veřejný. Pokud chcete, ozvěte se prosím na mail [email protected]
Wf |27. 7. 2017
Dobrý den dnes jsem zakoupil tenhle počítač a nemůžu se připojit na Wi-Fi.V nastavení sítě se mi vůbec nezobrazuje tahle možnost připojení. Poradíte co s tím. Díky
Jakub |17. 7. 2017
Dobrý den,
cca dva dny zpět jsem si u Vás koupil tento počítač. Dnes když jsem ho zapl, tak mi to začalo vyhazovat tuto chybu: v počítači došlo k problému a jej restartovat. Spustíme u vás restartování.
Nechal jsem ho tedy restartovat. Jelikož to ani po několika pokusech k ničemu nevedlo, tak jsem ho zkusil reinstalovat a ani po reinstalaci se nic nezměnilo.
Co s tím teda?
Jakub
Tomáš Jílek |18. 7. 2017
Dobrý den, nová instalace by měla pomoci, problém dělá první spuštění, to jak neproběhne korektně, dělá to potom bohužel problémy. Pokud to nepomohlo, bude třeba servis počítače.
14. 6. 2017
Dobrý den, před týdnem jsem koupil tento počítač, všechno zprovozněno, ale zobrazuje mi to jen jeden pevný disk 220GB, kde najdu ten druhý 1TB? (nejsem zrovna IT zběhlý). Předem děkuji za odpověď
Tomáš Jílek |15. 6. 2017
Dobrý den, disk pravděpodobně nebude jen inicializovaný. Stačí kliknout pravým tlačítkem myši na Start -> Správa disků -> vyskočí okno - kliknout na OK. Pak pravým tlačítkem na disku na vytvořit nový oddíl a po dokončení formátování se už disk objeví v Tento počítač.
17. 6. 2017
okno vyskočilo, ale nic to nenabídlo ani nezobrazilo =/
Tomáš Jílek |19. 6. 2017
Prosím zavolejte si na linku 585 157 405, kde Vám pomůžou.
ios |1. 5. 2017
Dobrý den,
1. potřebuji k této sestavě připojit 4 monitory 1920x1200. Bude to možné? Jaké má karta max. rozlišení?
2. Když si nechám doplnit paměť +8 GB - ztrácím tříletou záruku?
Díky
ios
Tomáš Jílek |2. 5. 2017
Dobrý den, ke kartě připojí 3 monitory s tímto rozlišením (3 výstupy). FHD rozlišení karta samozřejmě zvládne. Co se týče rozšíření paměti - záruku samozřejmě neztratíte, jen je dobré vybrat stejnou paměť, která už v PC je. Pokud budete mít zájem, kontaktujte mě prosím na mailu, pošlu Vám její typ.
Ať už máte jakýkoliv dotaz ohledně produktu nebo jeho použití, neváhejte se nás zeptat. Náš tým zkušených profíků se na Váš dotaz co nejdříve podívá a pokusí se zodpovědět jak jen to půjde.