ASUS Premium Care - Rozšíření záruky na 3 roky - On-Site (Next Business Day), pro NTB, el.
Popis
Vlastnosti a specifikace služby:
Zkontrolujte, prosím, níže uvedené detaily ohledně vlastností a specifikací pro Váš Servisní balíček.
Local On- Site Service (LOSS)
• Tento Servisní balíček poskytuje Podporu pro Váš Výrobek přímo na místě.
• Před službou přímo na místě Vás můžou naši agenti technické podpory požádat o pomoc s řešením problémů s Výrobkem. Pro více detailních informací, prosím, nahlédněte do sekce „Když kontaktujete zákaznickou službu ASUS“ na Záruční kartě dodané s Vaším Výrobkem nebo navštivte http://support.asus.com/.
• Pokud se problém nevyřeší na dálku, pak bude domluvena technická podpora pro Váš Výrobek přímo na místě. Autorizovaný ASUS technik bude poslaný obvykle do konce dalšího pracovního dne na Vaše místo. Doba odezvy může záležet na geografickém umístění, náhradních dílech a dostupnosti místní služby.
• Budete požádáni, abyste autorizovanému ASUS technikovi poskytli přístup k Vaší budově a výrobkům ASUS a také elektřině, internetovému připojení, CD/DVD s ASUS ovladači (pokud bylo dodáno k výrobku) a dostatečnému a bezpečnému pracovnímu prostředí.
• Pokud výrobek selže během normálního a správného používání v době trvání tohoto servisního balíčku, ASUS opraví nebo vymění poškozené díly výrobku, nebo celý Výrobek za nové nebo repasované díly nebo výrobky tak, aby funkčnost byla stejná, nebo lepší než původní.
• Pokud jsou poškozené díly vyměněny touto službou, pak poskytujete předem souhlas, aby se vyměněné poškozené díly převedly do vlastnictví ASUSu.
• V případě, že autorizovaný ASUS technik zjistí, že Výrobek je mimo rozsah pokrytí (jako například poškození způsobené zákazníkem atd. jak je popsáno v sekci „Vyloučení z této limitované Záruční služby“ na Záruční kartě), bude Vám vystaven ceník a tato Služba bude poskytnuta pouze po zaplacení. Pokud se rozhodnete nepokračovat v opravě, pak Vám budou naúčtovány všechny již vzniklé náklady společnosti Asus (včetně, ale nejen poslání technika na místo, testování/hledání chyby atd.)
Servisní balíček pro prodloužení místní záruky
• Po dokončení Aktivace se záruka na Váš výrobek automaticky prodlouží od původního konce záruky.
• S výjimkou změny doby záruky zůstávají všechny ostatní podmínky stejné jako u Standardní ASUS záruky.
• Tento servisní balíček neprodlužuje záruku na baterii vašeho Výrobku.
Podmínky
Záruka musí být zakoupena a aktivována do 6 měsíců po zakoupení vašeho asus výrobku.
Více informací
Společnost ASUS vznikla v roce 1989 jako výrobce základních desek v době, kdy se na Tchaj wanu začal bouřlivě rozvíjet technologický průmysl. V současnosti je ASUS technologickým lídrem, který prodává své produkty po celém světě. Firma zaměstnává více než 17 tisíc lidí, včetně týmu pro výzkum a vývoj, jenž čítá 5500 expertů. Během své téměř třicetileté historie dosáhla společnost ASUS několika milníků, které jasně ukazují její vášeň pro technologie a také touhu přinášet lidem digitální produkty, které zvýší kvalitu jejich života a nabídnou jim více pohodlí. V roce 2007 představil ASUS první počítač Eee PC, který se doslova přes noc stal hitem a přinesl revoluci do počítačového průmyslu. Jednalo se o vůbec první notebook s atraktivním designem, kompaktními rozměry a dostupnou cenou. V návaznosti na úspěch Eee PC v roce 2010 uvedl ASUS tablet Transformer Pad, který je průkopníkem v oblasti konvertibilních zařízení. V roce 2011 byl uveden na trh Padfone, první zařízení 2 v 1 na světě kombinující smartphone a tablet. Ve stejném roce zahájil prodej dnes již legendárních prémiových notebooků ZenBook. V roce 2014 úspěšně pronikl také na trh smartphonů s telefony ZenFone. Světovým lídrem je také v oblasti herního hardwaru díky vlastní značce Republic of Gamers (ROG).
Nabízíme:
- Notebooky - od běžných, přes prémiovou řadu ZenBook po výkonné herní modely ROG
- Smartphony ZenFone
- Počítačové komponenty - základní desky, grafické karty
- Stolní PC
- Tablety
- Routery
- monitory
- Herní příslušenství - klávesnice, myši