AMD RYZEN 5 1600 - 12nm

Poradna k produktu AMD RYZEN 5 1600 - 12nm

Objednací kód: 9145329,Part No.: YD1600BBAFBOX ,Záruka spotřebitel/ostatní: 36 měsíců / 36 měsíců

synek |26. 12. 2020
Dobrý den prosím o radu, 1. jakou základní desku doporučíte k tomuto procesoru v ceně do 2000 -2500 Kč 2 a jaké paměti DDR4 Kit 2x8GB děkuji
kaki |27. 12. 2020
Dobrý den, U MB záleží mimo jiné i na rozměrech PC skříně. Já jsem měl menší, proto je níže uvedena varianta pro mATX. Vše mi funguje bez problémů již cca půl roku od sestavení. Pro svůj PC jsem použil tyto: 1) Základní deska: ASRock B450M PRO4-F (slušná konektivita, ale levnější, než požadujete - dle mého názoru však plně dostačující) 2) RAM: Corsair Vengeance 2x8GB DDR4 3200MHz ( zde je to více závislé na vybrané MB, v případě jiné je nutné zkontrolovat stránky výrobce, kde jsou uvedeny kompatibilní typy. Frekvence je závislá na procesoru.)
kaki |28. 5. 2020
Dobrý den, jedná se o typ AMD Ryzen 5 1600AF ? Dle kódového označení (YD1600BBAFBOX) a většiny parametrů ano (12nm, 3.2 GHz-3.6 GHz..), jen si nejsem jistý uvedením arch. Zen (uvedená u starší verze AMD Ryzen 5 1600), namísto Zen+ pro AF. Nerad bych, aby došlo k nedorozumění. Děkuji za upřesnění.
Marek |30. 4. 2020
Dobrý den, zakoupil jsem u vás tento procesor, v popisku uvádíte, že balení obsahuje chladič wraith spire, tedy chladič lepší než stealth a chladič, který má disponovat led kroužkem. V balení však byl obyčejný wraith spire, myslel jsem, že lepší chladič je odůvodnění vyšší ceny než na czc.cz, ale bohužel ne. Nebudu svůj procesor reklamovat, protože už ho mám nainstalovaný, ale měli byste změnit popisek tohoto produktu, aby na to nenaletěli i ostatní.
Pavel |25. 3. 2020
Dobrý den, mám koupenou PC sestavu od vás. Cca 2 týdny starou. Nemohu přijít jak se zbavit modré obrazovky po instalaci nového systému. Našel jsem že by to mohl dělat procesor. Sekne se a následně vyhodí modrou obrazovku. Je to na výměnu či na reklamaci? Díky za odpověď
Tomas |25. 3. 2020
Dobrý den, modrou chybovou obrazovku může způsobit téměř cokoliv. Nejčastěji to způsobuje vadná paměť nebo deska. Procesor výjimečně. Určitě je to chyba a počítač vyžaduje servis. Samozřejmě může to být i softwarová chyba. Počítač u nás prošel testem a tyto chyby nevykazoval.
MM |5. 10. 2017
Kdy bude zboží opět k dispozici?
Tomáš |11. 10. 2017
Dobrý den, procesory dorazí do konce týdne.

Ať už máte jakýkoliv dotaz ohledně produktu nebo jeho použití, neváhejte se nás zeptat. Náš tým zkušených profíků se na Váš dotaz co nejdříve podívá a pokusí se zodpovědět jak jen to půjde.