Zkraťte si čekání s powerbankou ADATA P20000QCD! Tato powerbanka je vybavena velkou baterií 20 000 mAh, má kompaktní formát a podporuje standardy Qualcomm QC 3.0 a USB Power Delivery 3.0.
Podporuje standardy Qualcomm QC 3.0 a USB PD 3.0
Jsou vaše zařízení vybavena standardem Qualcomm QC 3.0 nebo USB PD 3.0? Powerbanka P20000QCD uspokojí vaše nároky na rychlé nabíjení!
Nabíjejte tři zařízení současně
Model P20000QCD je vybaven dvěma porty USB-A a jedním portem USB-C s celkovým výstupním výkonem až 15 W, takže lze nabíjet tři zařízení současně.
Výhoda obousměrného nabíjení s rozhraním USB-C
Port USB Type-C powerbanky P20000QCD usnadňuje nabíjení. Port Type-C podporuje obousměrné nabíjení. Znamená to, že potřebujete pouze jeden kabel pro nabíjení powerbanky P20000QCD a všech vašich zařízení s rozhraním Type-C od mobilního telefonu po herní konzoly.
Žádné plané odhady díky displeji
Model P20000QCD je vybaven digitálním displejem, který zobrazuje přesný stav powerbanky. Můžete nabíjet jedno nebo tři zařízení současně a stále máte přesný přehled o zbývajícím výkonu!
Vícenásobná ochrana okruhu
Model P20000QCD je vybaven chytrým vnitřním okruhem, který chrání před přebíjením, nadměrným vybíjením, přehříváním, zkratem, přepětím a nadproudem. Tato ochrana je zárukou bezstarostného provozu.
Specifikace:
Kapacita: 20 000 mAh (74 Wh)
Baterie: Nabíjecí Li-polymerová baterie
Rozměry (D x Š x V): 134 x 70,3 x 27 mm / 5,3 x 2,8 x 1,0 palců
Hmotnost: 365 g/12,9 oz
Vstup: UBS-C: DC 5 V/3 A, 9 V/2 A, 18 W max.
Micro USB: DC 5 V/2A, 10W max.
Výstup: USB-A 1: DC 5 V/3 A, 9 V/2 A, 12 V/1,5 A, 18 W max.
USB-A 2: DC 5 V/3 A, 15 W max.
USB-C: DC 5 V/3 A, 9 V/2 A, 12 V/1,5 A, 18 W max.
USB-C + USB-A 1+2: DC 5 V/3 A, 15 W max.
Technologie rychlého nabíjení: Qualcomm QC 3.0 / USB PD 3.0
Příslušenství: Kabel USB-C, návod k použití
Více informací
Přední světová značka pamětí
Společnost ADATA Technology Co., Ltd., založená v květnu 2001, se zavázala poskytovat špičková paměťová řešení, která obohacují digitální život zákazníka. Díky odhodlání společnosti k integritě a profesionalitě se ADATA stala přední pamětovou značkou s nejvíce oceněnými designy produktů.
Díky technickým znalostem, nejmodernějším výrobním zařízením a prvotřídnímu zákaznickému servisu nabízí ADATA kompletní paměťová řešení včetně modulů DRAM, USB flash disků, paměťových karet, disků SSD a přenosných pevných disků.
ADATA chápe, že profesionalita a inovace, stejně jako hodnota jejích produktů a služeb, zvyšují konkurenceschopnost společnosti na trhu. Oddanost společnosti ADATA v oblasti kvality vyžaduje provádění na nejvyšší úrovni, pokud jde o návrh ID, nákup a správu dodavatelského řetězce (suroviny), výrobní procesy, kontrolu kvality a testování. Díky neustálé inovaci a vývoji produktů, které překračují očekávání zákazníků, získala společnost ADATA řadu nejuznávanějších mezinárodních ocenění, včetně ocenění National Silver Award of Excellence na Tchaj-wanu, japonské ceny G-MARK (Good Design Award), CES Innovations Award v USA, Cena iF Design Award a ocenění red dot design award v Německu.
Mladý podnik s pozoruhodným růstem
Od roku 2001 s pouhých 20 zaměstnanci byla ADATA od samého začátku malá společnost s velkými sny. Závazek společnosti stát se světovým lídrem v poskytování paměťových produktů DRAM a aplikačních produktů Flash vedl k tomu, že se společnost ADATA odlišila od konkurence svým závazkem k profesionalitě, průmyslovému know-how a poutavým designům produktů.
Pod vedením zakladatele Simona Chena a vrcholového manažerského týmu, kteří mají rozsáhlé zkušenosti s výrobou a globálním prodejem v oblasti paměti, ADATA pracuje s vášní a energií, která se řídí mimořádnými firemními hodnotami, které slouží jako základ úspěchu společnosti. Mezi tyto hodnoty patří integrita, spravedlnost, čestnost, vytrvalost, vynalézavost, harmonie, láska a inovace. Všechny tyto faktory pomáhají přispívat k pozoruhodnému a konzistentnímu meziročnímu růstu tržeb a zisku, což vede ADATA k tomu, že během prvních deseti let dosáhla obratu v hodnotě 1 miliardy USD.
Dokonalost díky nepřetržitému zdokonalování
Přes tyto impozantní úspěchy je řídící tým ADATA odhodlán překonat sám sebe. V roce 2010 zahájila společnost ADATA proces přestavby své značky a přijala kolibříka jako svou firemní ikonu a pomocný symbol firemní kultury společnosti ADATA, aby mohla účinně zvýšit svou konkurenceschopnost na mezinárodním trhu a připravit společnost na další desetiletí
Nové logo přináší modernější design, který představuje konzistenci, přičemž si zachovává základ technického zázemí společnosti ADATA s tradiční firemní barvou v modré barvě. Kolibřík obsahuje klíčové designové prvky, které odrážejí kulturu společnosti ADATA, vizi budoucnosti a jejich závazek stát se globální značkou. Hbitost kolibříka naznačuje, že ADATA vysoce reaguje na požadavky trhu a spotřebitelů; jeho rychlost ukazuje přední inovace a produktivitu v tomto odvětví; jeho průzkumná povaha znamená odhodlání ADATA využívat všech možností; barva a moderní design odrážejí vzrušující a dynamické vlastnosti značky ADATA.