Objednací kód: 101769,Part No.: 32S5400AF,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců
Televize TCL 32S5400AF LED FHD TV 32" (80 cm), 1920x1080, 50Hz, DVB-T2/C/S2, WiFi, USB, Direct LED, HDR10, DLNA, Chromecast, HbbTV 2.0, Bluetooth, smart Android
HDR neboli vysoký dynamický rozsah pracuje s vyšším rozsahem kontrastu a barev a zachovává tak lépe detaily ve všech typech scén.
Dolby Audio zvukový standard od společnosti Dolby Laboratories, která dodává nejkvalitnější zvukové technologie do kinematografie do kin i domácností už mnoho let. Dolby Audio představuje kvalitní a prostorový zvuk, který si vychutnáte u 32S5400AF ve všech žánrech vaší zábavy.
Tento televizor může přehrávat zvuk současně z interních reproduktorů a připojených sluchátek přes 3,5mm Jack nebo Bluetooth. Obě úrovně hlasitosti lze regulovat samostatně. Jeden člen domácnosti si může vychutnat poslech televizoru přes sluchátka, aniž by televizor hrál nahlas.
Android TV a jeho možnosti znamenají opravdu nepřeberné množství zábavy ke sledování. Čeká na vás rozsáhlá nabídka aplikací z Obchodu Play. Je to tedy podobný styl jako mnozí z vás znají z mobilních telefonů s Androidem. Mimo Obchod Play se dají i aplikace instalovat ze souborů APK. Obecně v Androidu najdete mnoho obsahu ke sledování, hry, IPTV aplikace, multimediální přehrávače a mnoho dalšího.
Sledujte neomezeně filmy, televizní pořady a další obsah, nyní v kvalitě HDR.?
SoundBar - 2.1, o výkonu 200 W, aktivní bezdrátový subwoofer, HDMI (1× výstup), optické digi audio (1× vstup), 3,5mm jack (1× vstup), AUX, Bluetooth, USB, ARC, přehrávání USB flash, Dolby Digital, DTS Virtual X, DTS, dálkový ovladač
TCL SB-S643W Soundbar, 3.1 kanálová konfigurace, Dolby Audio, DTS Virtual:X, HDMI 1.4 s ARC, Bluetooth 5.3 s funkcí MultiConnection, Bass Boost, Ultra Slim
TS8111 soundbar, 2.1kanálový systém, 260 W, integrované subwoofery, Dolby Atmos, Bluetooth, HDMI eARC, optický vstup, audio vstup s 3,5mm jackem, USB, možnost upevnění na zeď
Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis výrobce. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.
V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.