Dobrý den,
v dubnu tohoto roku jsem si u T.S.Bohemia zakoupil kolo SIlvervack Sola 3 (faktura č. 2212726379). Nyní mi začalo loupat ve šlapačce. Chtěl bych se zeptat, jestli je to předmětem reklamace a jak v tuto chvíli postupovat? Nejbližší servisní místo mám v Českých Budějovicích. Je možné do servisu dorazit s fakturou a provést diagnostiku/reklamaci rovnou tam? Děkuji za odpověď.
S pozdravem
Jan Brůžek
Vít |2. 9. 2021
Dobrý den, na e-mail [email protected] prosím zašlete záznam o seřízení kola po koupi a záznam o garančním servisu jízdního kola, následně Vás budeme informovat o dalším postupu.
Ať už máte jakýkoliv dotaz ohledně produktu nebo jeho použití, neváhejte se nás zeptat. Náš tým zkušených profíků se na Váš dotaz co nejdříve podívá a pokusí se zodpovědět jak jen to půjde.