2019 MMR 29" Rakish 10 21"/XL - Team Edition

Objednací kód: 88991130,Part No.: 61768,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců

Je nám líto,
ale tento produkt je beznadějně vyprodán a nebo je pouze dostupný jako dárek k vybranému výrobku. Vyberte si, prosím, ze související nabídky níže.

Popis


2019 MMR 29" Rakish 10

Modelová řada 2019 je zde a exkluzivně pro naše zákazníky! Jízdní kolo přímo od distribuce. Nové komponenty, nové technologie, nové designy a to vše za bezkonkurenční ceny!

Závodní a carbonový hardtail o průměru kol 29", vybaven vzduchovou vidlicí RockShox SID RL Boost s dálkovým zámkem vidlice, řadou SRAM X01/GX EAGLE o převodech 1x12 a hydraulickými brzdami Shimano. Hmotnost 10Kg pro vel. L

Doživotní záruka na rám pro všechny modely od roku 2019 - stačí si do 30ti dnů od koupě registrovat Váš model na stránkách:MMR WEB




Typ použití jízdních kol


Race

Jízdní kola se závodním rámem vyžadují větší sklon těla nad řídítky. Rám je vybaven dlouhou horní trubkou a nízkou úrovní rámu hlavové trubky v ostrém úhlu s negativním představcem. Geometrie kola umožňuje dynamičtější jízdu a snadnější překonávání překážek. Rámy jsou vytvořeny speciálně na závody a kopírují aktuální trendy profesionálních jezdců.


Technologie rámu


Carbon

Rámy vyrobeny touto technologií se značí skvělou pevností, tuhostí a přenosem energie. Jako přidaná hodnota je zde velmi nízká hmotnost. Carbonové rámy se dále dělí na klasické a SL, tedy Super light. Pro SL carbonový rám se snižuje jeho hmotnost na nejmenší možnou při zachování standardních vlastností carbonového rámu. Doporučujeme pro ten pravý požitek z cyklistiky. Ne nadarmo jsou carbonové rámy používany profesionály po celém světě a to bez vyjímky.


Technologie vidlic


Vzduchová vidlice

U MTB jízdních kol se dnes potkáte v základu s dvěma typy vidlic. Jsou to vidlice pružinové a vzduchové. Použití pružinových je spíše trendem levnejších a základních jízdních kol. Pro ten správný požitek z jízdy v terénu rozhodně doporučujeme vidlice vzduchové, která zvládají kopírovat terén mnohem přesněji a pohodlněji. Výsledkem je mnohem menší ztráta energie, lepší trakce a také celkově pohodlnejší jízda v terénu.


Boost-systém

Boost u jízdního kola není jen pro vidlici ale také pro zadní stavbu. Dnes se ale lze setkat s různými varianty. Lze najít kola s Boostem pouze na odpružené vidlice, nebo jen na zadní stavbě. Nejideálnější je ale kombinovat jak vidlici, tak zadní stavbu. Tato technologie rozšiřuje prostor mezi nohami vidlice, nebo zadní stavby. Důvodem vytvoření je rozšířující se používání převodů 1x12. Boost napomáhá menšímu křížení řetězu při využívání všech 12ti převodů.


Ostatní technologie


Disc brake

Podle nás jsou dnes již nutným základem. Nelze si představit horské kolo bez kotoučových brzd. Nejen kvůli bezpečnosti ale také k pohodlí, k rozdělení potřebnému dávkování brzdné síly a celkově jistému pocitu i při těch nejnáročnějších sjezdech. Proto silně doporučujeme vybírat kola s brzdami hydraulickými, které se dnes již stavají velkým trendem i v silniční cyklistice. V naší nabídce se snažíme dodržovat určité standardy a jedním z nejdůležitějších jsou jednoznačně hydraulické kotoučové brzdy.


Tubeless Ready

Pro vytvoření bezdušového systému u jízdních kol jsou mnohdy zapotřebí nemalé investice. Najdou se ale i výrobci, kteří s touto investicí vypomůžou a vy hned v základní výbavě můžete získat kvalitní a hlavně kompatabilní díly s tímto systémem. Jedná se převážně o ráfek a samotný plášť. Mnohdy výrobce přibalí i bezdušové ventilky, které jsou také velmi vítané.


Technická specifikace

Rám: MMR Rakish 29" - MMR High Performance Carbon Concept
Vidlice: RockShox SID RL BOOST - zdvih 100mm, dálkový zámek OneLoc
Přehazovačka: SRAM X01 carbon EAGLE
Převodník: SRAM X01 EAGLE
Řazení: SRAM X01 EAGLE
Brzdy: Shimano BRM600 - hydraulické
Kazeta: SRAM GX EAGLE
Říditka: Ritchey Comp 2X BB Black
Sedlovka: Ritchey Comp Zero BB Black 30.9mm
Představec: Ritchey Comp - 4 AXIS
Zapletená kola: Mavic Crossmax
Sedlo: Selle Italia XR

Doporučené velikosti


S 15" -> určeno pro výšku - do 166cm
M 17" -> určeno pro výšku - 165 - 176cm
L 19" -> určeno pro výšku - 175 - 185cm
XL 21" -> určeno pro výšku - 185cm a více
Velikosti jsou vždy jen doporučené a rozhodovat by měl samotný pocit jezdce. I proto se můžou velikosti lehce křížit.

Geometrie


Více informací

Španělský výrobce horských a silničních kol s účastí prostřednictvím továrního týmu MMR Factory Racing Team na etapách Tour de France a prestižních závodech horských kol po celém světě včetně olympijských her. Mezi světovou elitu patří také tým specializovaný na cyklokros. Zkratka MMR vyznačuje přesný charakter výrobků uváděných na trh: Machines Made for Racing. Veškeré karbonové modely jsou MMR Signature = geometrie a profilace trubek je kompletně navržená a zpracovaná technology MMR. Tyto modely jsou využívány i profesionálním MMR teamem na poli mezinárodních závodů. Mezi největší úspěchy lze zařadit bronzovou medaili Carlose Colomy z LOH v Riu 2016. Kvalitu a mezinárodní sílu jízdních kol MMR dokazují světově známý ambasadoři této značky: Samuel Sanchez (olympijský vítěž, třetí na TDF), Fernando Alonso(pilot formule F1), Carlos Sainz, Luis Enrique.
Stránky výrobce: http://www.mmrbikes.com/home
MMR

Další produkty značky MMR

Parametry

Kazeta
Výrobce kazety:Sram
Převodník
Výrobce převodníku:Sram
Modelová řada převodníku:X01 Eagle
Průvodce výběrem
Typ kola:Horská XC
Modelový rok:2019
Výška postavy [cm]:185-190, 190-195, 190+
Použití:Závodní
Velikost kola [palce]:29
Materiál rámu:karbon
Vidlice:vzduchová
Konfigurace převodů:1x12
Brzdy:hydraulické
Vidlice
Výrobce vidlice:Rock Shox
Modelová řada vidlice:SID
Zdvih vidlice [mm]:100
Zámek vidlice:na řídítkách
Určení
Nezpevněné cesty a terén:ano
Lesní cesty a lehký terén:ano
Fyzické charakteristiky
Barva:červená
Barva (doplňková):černá
Hmotnost [kg]:
Brzdy
Výrobce brzd:Shimano
Přehazovačka
Výrobce přehazovačky:Sram
Modelová řada přehazovačky:X01 Eagle
Řazení
Výrobce řazení:Sram
Modelová řada řazení:X01 Eagle
Sedlovka
Výrobce sedlovky:Ritchey

Zařazení

Hodnocení

Loading...

Poradna

Loading...