Dobrý den,
Postupujte prosím podle návodu / často kladených otázek (výtah týkající se Vašeho dotazu níže) a v případě potřeby kontaktujte prosím HOT linku Garett (technickou podporu):
Servisní středisko RMA sro
K Ochozi 761
59301 Bystřice nad Pernštejnem
[email protected]
Hotline v češtině a slovenštině
+420 603 573 592
Pracují od 08:00 do 16:00
Kde najít ID kód / evidenční číslo dětských hodinek?
"Kde najdu ID kód/registrační číslo 4G dětských hodinek?"
15místný kód lze zjistit zapnutím hodinek a přechodem na menu QR kódy › Registrační kód. Kód je nutné zadat ručně do příslušného pole v Garett Sledovací aplikace. Registrační kód naleznete na nálepce REG CODE na zadní straně hodinek nebo na štítku připevněném k řemínku hodinek.
________________________________________
Nemůžete v aplikaci naskenovat QR kód? Kód zadaný ručně je příliš krátký nebo příliš dlouhý? V takovém případě kontaktujte naše servisní středisko
Hodinky se nespárují s aplikací nainstalovanou v telefonu
Zakoupili jste hodinky od naší společnosti a nemůžete je připojit k aplikaci? Aplikace zařízení nedetekuje nebo se s ním nesynchronizuje? Postupujte podle níže uvedených pokynů:
1. Ujistěte se, že hodinky nejsou připojeny k telefonu přímo prostřednictvím nastavení Bluetooth telefonu. Pokud ano, v nastavení Bluetooth telefonu byste měli zrušit spárování pásku/hodinek s telefonem.
2. Z zařízení resetujte hodinky na tovární nastavení, pokud tuto funkci mají. Informace o tom, kde najít funkci resetování zařízení, naleznete v návodu k použití přiloženém v krabici.
3. Po resetování zařízení je nutné jej znovu připojit k telefonu pomocí určené aplikace. Také po dobu párování zapněte funkci lokalizace na vašem telefonu.To pomáhá v případě některých modelů telefonů.
Navzdory dodržení výše uvedených pokynů problém s připojením zařízení k aplikaci stále není vyřešen? Kontaktujte prosím naše servisní středisko pro diagnostiku příčiny problému.
Děkujeme za dotaz a přejeme Vám hezký den. Za tým TS.BOHEMIA, Petr