Garett Smartwatch Kids Essa GO 4G černá

Poradna k produktu Garett Smartwatch Kids Essa GO 4G černá

Objednací kód: 148738,Part No.: ESSA_GO_4G_BLK,Záruka spotřebitel/ostatní: 12 měsíců / 24 měsíců

Jan M. |20. 2. 2025
Dobrý den, u těchto hodinek je bohužel naprosto tristní návod pro propojení s aplikací, které naprosto nefunguje. Dle návodu je potřeba appku Garett Tracker a dále zadat QR. U zařízení žádné QR není, pouze čárový kód, který to nebere. Po ručním zadání kódu to píše, že zařízení neexistuje. Zkoušeno na Applu i androidu. Toto byl hlavní smysl nákupu, pokud to nepůjde propojit, budu bohužel reklamovat.
Petr K. (T.S.BOHEMIA)|21. 2. 2025
Dobrý den, Postupujte prosím podle návodu / často kladených otázek (výtah týkající se Vašeho dotazu níže) a v případě potřeby kontaktujte prosím HOT linku Garett (technickou podporu): Servisní středisko RMA sro K Ochozi 761 59301 Bystřice nad Pernštejnem [email protected] Hotline v češtině a slovenštině +420 603 573 592 Pracují od 08:00 do 16:00 Kde najít ID kód / evidenční číslo dětských hodinek? "Kde najdu ID kód/registrační číslo 4G dětských hodinek?" 15místný kód lze zjistit zapnutím hodinek a přechodem na menu QR kódy › Registrační kód. Kód je nutné zadat ručně do příslušného pole v Garett Sledovací aplikace. Registrační kód naleznete na nálepce REG CODE na zadní straně hodinek nebo na štítku připevněném k řemínku hodinek. ________________________________________ Nemůžete v aplikaci naskenovat QR kód? Kód zadaný ručně je příliš krátký nebo příliš dlouhý? V takovém případě kontaktujte naše servisní středisko Hodinky se nespárují s aplikací nainstalovanou v telefonu Zakoupili jste hodinky od naší společnosti a nemůžete je připojit k aplikaci? Aplikace zařízení nedetekuje nebo se s ním nesynchronizuje? Postupujte podle níže uvedených pokynů: 1. Ujistěte se, že hodinky nejsou připojeny k telefonu přímo prostřednictvím nastavení Bluetooth telefonu. Pokud ano, v nastavení Bluetooth telefonu byste měli zrušit spárování pásku/hodinek s telefonem. 2. Z zařízení resetujte hodinky na tovární nastavení, pokud tuto funkci mají. Informace o tom, kde najít funkci resetování zařízení, naleznete v návodu k použití přiloženém v krabici. 3. Po resetování zařízení je nutné jej znovu připojit k telefonu pomocí určené aplikace. Také po dobu párování zapněte funkci lokalizace na vašem telefonu.To pomáhá v případě některých modelů telefonů. Navzdory dodržení výše uvedených pokynů problém s připojením zařízení k aplikaci stále není vyřešen? Kontaktujte prosím naše servisní středisko pro diagnostiku příčiny problému. Děkujeme za dotaz a přejeme Vám hezký den. Za tým TS.BOHEMIA, Petr

Ať už máte jakýkoliv dotaz ohledně produktu nebo jeho použití, neváhejte se nás zeptat. Náš tým zkušených profíků se na Váš dotaz co nejdříve podívá a pokusí se zodpovědět jak jen to půjde.