Gardena 8254-20 vodní zástrčka Pipeline

Objednací kód: 9925886,Part No.: 966409901,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců

Doprava od 59 Kč
Vyzvednutí zdarma
Loading...

Závit 3/4" vnější závit

355 Kč
294 Kč bez DPH
Loading...

Popis

Prostě praktické: nadzemní vodní zástrčka Pipeline od společnosti GARDENA slouží jako vodovodní kohoutek. Nadzemní vodní přípojku lze upevnit na stěnu, například ke kůlně, nebo ji lze umístit do volné půdy pomocí trnu. Přívod vody je zajištěn prostřednictvím propojovacího potrubí od společnosti GARDENA - nadzemní vodní zástrčka tudíž v zásadě nahrazuje vodovodní kohoutek. Ihned po připojení zahradní hadice k vodní zástrčce vybavené automatickým zpětným ventilem můžete začít se zavlažováním. Při odpojení hadice se voda okamžitě zastaví. Spojení může být úhlové nebo otočné. Je tak zabráněno zauzlování hadice a při odebírání vody je zajištěn volný pohyb. Nadzemní vodní zástrčka od společnosti GARDENA je opatřena 3/4" vnějším závitem. Specifikace Použití Nadzemně instalovaná vodní zástrčka Závit 3/4" vnější závit

Více informací

Výrobky značky GARDENA, vyráběné v německém Ulmu, jsou v oboru péče o zahradu upřednostňovanou značkou milionů majitelů domů a zahrad po celém světě. Důvodem je skutečnost, že výrobky GARDENA nabízí ucelenou řadu veškerého potřebného vybavení – bez ohledu na to, zda se jedná o zavlažovací systémy, čerpadla, robotické sekačky, výrobky smart system, výrobky pro péči o trávník, péči o keře a stromy, zahradní nářadí, nářadí na obdělávání půdy nebo výrobky pro městské zahradničení (city gardening). Současná značka GARDENA je přední značkou v oboru vysoce kvalitního zahradního nářadí v Evropě a má zastoupení ve více než 80 zemích po celém světě. K oslovování zákazníků, kteří svou zahradu považují za „živoucí prostor, který je součástí přírody“ a místo dobré pohody, rekreace a zábavy, využívá emocionální přístup.
GARDENA

Další produkty značky GARDENA

Záruka

Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.

V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.

Informace o autorizovaném servisu

  • WWW: https://www.gardena.com/cz/c/podpora/opravy-a-udrzba/opravy-servis
  • Tel.: Bezplatná linka: 800 100 425
  • Způsob uplatnění: ONLINE požadavek (svoz výrobcem) na uvedeném WWW, nebo tel.
  • Hodnocení

    Loading...

    Poradna

    Loading...