Objednací kód: 9911161,Part No.: 970474001,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců
Délka hadice 30 m, Ochrana před mrazem Ano, Průměr hadice 13 mm, Sada se systémovými díly 1x nástěnný box na hadici RollUp L, 1x nástěnný držák vč. šroubů, 1x 1.5m připojovací hadice, 3x šroubení, 1x rychlospojka, 1x stopspojka, 1x čistící jehla, Systém
Nástěnný box na hadici RollUp L neslouží pouze pro pouhé skladování hadice, ale usnadňuje vám její používání při zavlažování rostlin. Box na hadici jednoduše namontujete na stěnu vašeho domu pomocí nástěnného držáku a připojovací hadicí jej propojíte s vodovodním kohoutkem. Zavlažování vaší velké zahrady nikdy nebylo tak pohodlné a flexibilní. Díky boxu otočnému o 180° a 30 metrů dlouhé zahradní hadici je při zavlažování zajištěna maximální volnost pohybu.
V případě použití jednoduše vytáhnete zahradní hadici na požadovanou délku a začnete zalévat. Jakmile zastavíte, extra krátké uzamykací body se aktivují a zahradní hadici zajistí. Po dokončení práce nemusíte hadici navíjet, ohýbat se, ani si špinit ruce. Pouhým lehkým zatažením za konec hadice uvolníte zámek a aktivujete zabudovanou ocelovou pružinu. Ta vám hadici automaticky, spolehlivě a rovnoměrně navine. Inovativní technologie RollControl zajišťuje při navíjení bezpečnost a kontrolu, zatímco integrovaná vodící cívka úhlednost a rovnoměrnost.
Hadici GARDENA a příslušenství na vodu máte vždy po ruce, protože jej lze připevnit pod nástěnný držák a uskladnit tam z důvodu úspory místa. Nástěnný box na hadici RollUp L je vyroben z vysoce kvalitních materiálů odolných vůči UV-záření a mrazu. Znamená to, že vydrží různé povětrnostní podmínky a může zůstat venku na zdi domu po celý rok. Kromě nástěnného boxu na hadici obsahuje balení také všechny potřebné připojovací a montážní díly: nástěnný držák, připojovací hadici, všechny potřebné díly Original GARDENA System a postřikovač se dvěma různými možnostmi rozprašovacího proudu. Box na hadici je navíc chráněn pojistkou proti krádeži.
Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.
V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.