Gardena 1255-29 box na ventily V3 (bez ventilů)

Objednací kód: 9925847,Part No.: 900902801,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců

Doprava zdarma
Loading...

Gardena filtr - řízení zavlažování - ProgFlex Premium - pro odborníky;Comfort – pro náročné uživatele;Classic – pro začátečníky, Gardena filtr - řízení zavlažování - senzory Dešťový senzor ovlivňující naprogramované zavlažování;Bez senzoru, Gardena filtr

1 394 Kč
1 152 Kč bez DPH
Loading...

Popis

V boxu na ventily V3 od společnosti GARDENA lze pod zem nainstalovat tři zavlažovací ventily 24 V (kat. č. 1278-20) nebo tři zavlažovací ventily 9 V (kat. č. 1251-20). Přívod vody může být prováděn ze tří stran. Teleskopické šroubové spojení umožňuje snadnou montáž a demontáž ventilů. Spojovací box je vodotěsný a umožňuje snadné a úhledné připojení kabelu 24 V. Pomocí centrální vypouštěcí krytky lze přívodní potrubí vypustit před prvním mrazíkem. Kryt lze v zájmu ochrany před dětmi zajistit. Box na ventily V3 od společnosti GARDENA je opatřen 1" vnějším závitem. Specifikace Závit 1" vnější

Více informací

Výrobky značky GARDENA, vyráběné v německém Ulmu, jsou v oboru péče o zahradu upřednostňovanou značkou milionů majitelů domů a zahrad po celém světě. Důvodem je skutečnost, že výrobky GARDENA nabízí ucelenou řadu veškerého potřebného vybavení – bez ohledu na to, zda se jedná o zavlažovací systémy, čerpadla, robotické sekačky, výrobky smart system, výrobky pro péči o trávník, péči o keře a stromy, zahradní nářadí, nářadí na obdělávání půdy nebo výrobky pro městské zahradničení (city gardening). Současná značka GARDENA je přední značkou v oboru vysoce kvalitního zahradního nářadí v Evropě a má zastoupení ve více než 80 zemích po celém světě. K oslovování zákazníků, kteří svou zahradu považují za „živoucí prostor, který je součástí přírody“ a místo dobré pohody, rekreace a zábavy, využívá emocionální přístup.
GARDENA

Další produkty značky GARDENA

Záruka

Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.

V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.

Informace o autorizovaném servisu

  • WWW: https://www.gardena.com/cz/c/podpora/opravy-a-udrzba/opravy-servis
  • Tel.: Bezplatná linka: 800 100 425
  • Způsob uplatnění: ONLINE požadavek (svoz výrobcem) na uvedeném WWW, nebo tel.
  • Hodnocení

    Loading...

    Poradna

    Loading...