Synology expresní výměna je služba, díky které Vám v případě poruchy či vady na vybraných Synology produktech, vyměníme vadný produkt do 5 dnů za nový kus. Služba je bezplatná a platí pro ní níže uvedené podmínky.
Pravidla
Expresní výměna je bezplatnou negarantovanou službou. V případě omezené skladové zásoby či nedostupnosti zboží se uplatní standardní reklamační proces.
Službu získáte zakoupením níže uvedených produktů bez nutnosti registrace. V případě závady se automaticky uplatní expresní výměna vašeho Synology zařízení za nový kus.
Službu je možné po dobu záruční doby využit opakovaně.
Jak postupovat?
V případě poruchy produktu přineste nebo zašlete váš Synology produkt ke standardní reklamaci. Jak postupovat při reklamaci zboží se dozvíte zde.
Po ověření skladových zásob reklamovaného produktu/modelu bude reklamace postoupena k expresní výměně za nový kus, která proběhne do 5 pracovních dnů. V případě, že je reklamovaný model aktuálně nedostupný, je zahájeno standardní 30 denní reklamační řízení.