Potřebujete poradit s objednávkou nebo procesem objednání zboží?
Zašlete nám na e-mail [email protected] níže uvedené informace.
Nestačí vám tato odpověď? Kontaktujte nás.
Jakmile bude zboží připravené, budeme Vás informovat pomocí SMS zprávy nebo emailem.
Nestačí vám tato odpověď? Kontaktujte nás.
Standardní doba rezervace jsou 4 pracovní dny, v případě požadavku na prodloužení úložní doby nám zašlete na e-mail [email protected] číslo objednávky a požadovaný termín odběru.
Pokud u nás máte registraci, můžete si rezervaci zboží prodloužit v přehledu objednávek.
Nestačí vám tato odpověď? Kontaktujte nás.
Ano, požadavek na pozdější expedici můžete upřesnit v „doplňujících informacích k objednávce“ přímo v objednávkovém formuláři.
Nestačí vám tato odpověď? Kontaktujte nás.
Platební bránu lze zpětně vyvolat u registrovaných zákazníků po přihlášení k Vašemu účtu kliknutím na záložku dokumenty – objednávky
Chcete-li změnit způsob úhrady objednávky na jiný, zašlete nám na e-mail [email protected] číslo objednávky a požadovaný způsob úhrady
Potřebujete poradit s objednávkou nebo procesem objednání zboží? Potřebujete poradit s objednávkou nebo procesem objednání zboží?
Při objednávce zboží přes e-shop i na prodejně (expedice zboží probíhá až po připsání částky na účet prodejce)
Zboží od 2.000 Kč do 100.000 Kč lze pořídit na splátky. Více informací...
Veškeré informace o možnostech přepravy a cenách dopravy a doběrečného naleznete na stránce věnující se této tématice: Informace o dopravě
Při řešení reklamačních případů Vám pomůže naše Reklamační oddělení, které můžete kontaktovat na e-mailu [email protected]. Do e-mailu je potřeba uvést číslo faktury a popis problému či požadavku.
Originální záruční listy jsou součástí balení většiny výrobků. Vzhledem k množství zboží, které prodáváme, není možné každou krabici rozbalovat. Proto vám jako záruční list slouží faktura, kterou jste obdrželi spolu se zbožím.
Při doručení zásilky je nutné řádně překontrolovat jeho stav a kompletnost. Pokud dojde k jakýmkoliv nesrovnalostem nebo je zboží poškozené je nutné kontaktovat přepravní službu, která vaši zásilku doručovala a sepsat protokol o škodě a to nejpozději do 3 dnů ode dne doručení zásilky. Na pozdější uplatnění nelze brát zřetel. Poškozené zboží poté zašlete na naši adresu (Reklamační oddělení, Sladovní 103/3, 779 00 Olomouc), kde vám bude vyměněno.
Jestliže zjistíte, že jste si objednali jiné zboží, než jste původně zamýšleli a toto zboží je již doručováno (na cestě) k vám, nejjednodušším způsobem je nepřevzetí balíku od přepravce. Nepřevzatá zásilka bude přepravcem doručena zpět do našich skladů, kde na ni bude vystaven dobropis a hodnota započtena s další vaší objednávkou nebo vám budou peníze poukázány na váš účet. Vrácení obnosu v hotovosti není možné.
V případě, že zjistíte záměnu zboží po rozbalení, kontaktujte naše obchodní oddělení emailem na [email protected] nebo na telefonním čísle 585 157 488 a domluvte se na způsobu a termínu vrácení zboží, správné zboží vám bude zasláno obratem.
Písemně kontaktujte naše servisní oddělení [email protected], pokud jste kupovali zboží u nás, uveďte číslo faktury a popište typ závady či problému. Orientační ceník mimo záručních servisních oprav naleznete na ZDE.
Pro objednání přepravy z pohodlí domova, je možno využít jednu z těchto služeb
přepravní služba PPL: https://www.ppl.cz/balik-pro-tebe/formular
přepravní služba DPD: https://www.dpd.com/cz/cs/moje-dpd/
přepravní službou České pošty: https://www.postaonline.cz/odvozy/odvozbaliku/parametrybaliku
Ke zboží prosím přiložte kopii faktury, v případě přiděleného RMA stačí průvodní list, anebo označte zásilku číslem RMA. Urychlí to následné zpracování reklamace.
Máte zájem stát se naším dodavatelem zboží či služeb? Kontaktujte nás písemně na e-mailu [email protected]
Máte přání, chcete podat stížnost nebo udělit pochvalu? Napište nám na [email protected]