Zákaznické centrum

Jak Vám můžeme pomoci?

Objednávky

  • Jak mohu zjistit stav svojí objednávky?
  • Kdy bude zboží připraveno k expedici.
  • Jak mohu zboží zaplatit?
  • Další otázky…

Doprava

  • Zboží mi nevyhovuje, jak postupovat při vracení?
  • Jak reklamovat poškozené zboží v záruční době?
  • Kde zjistím stav svojí servisní zakázky?
  • Další otázky…

Technická podpora

  • Mohu zapojit nový disk do notebooku sám?
  • Co se stane, když se počítač stále přehřívá?
  • Počítač stále vydává pípání, co mám dělat?
  • Další otázky…

Reklamace

  • Zboží mi nevyhovuje, jak postupovat při vracení?
  • Jak reklamovat poškozené zboží v záruční době?
  • Kde zjistím stav svojí servisní zakázky?
  • Další otázky…

Objednávka

Potřebujete poradit s objednávkou nebo procesem objednání zboží?

Jak zjistím stav své objednávky a jak provést případnou změnu v ní?

Zašlete nám na e-mail [email protected] níže uvedené informace.

  • Číslo objednávky
  • Typ žádosti a důvod
  • Stav objednávky
  • Zrušení objednávky
  • Změna údajů na objednávce
  • Změna produktu v objednávce
  • jiné

Nestačí vám tato odpověď? Kontaktujte nás.

Jak poznám, že si mohu objednávku vyzvednout?

Jakmile bude zboží připravené, budeme Vás informovat pomocí SMS zprávy nebo emailem.

Nestačí vám tato odpověď? Kontaktujte nás.

Nestíhám si vyzvednout svou objednávku, je možné prodloužit rezervační dobu?

Standardní doba rezervace jsou 4 pracovní dny, v případě požadavku na prodloužení úložní doby nám zašlete na e-mail [email protected] číslo objednávky a požadovaný termín odběru.

Pokud u nás máte registraci, můžete si rezervaci zboží prodloužit v přehledu objednávek.

Nestačí vám tato odpověď? Kontaktujte nás.

Když zboží objednám, můžete mi ho odeslat později?

Ano, požadavek na pozdější expedici můžete upřesnit v „doplňujících informacích k objednávce“ přímo v objednávkovém formuláři.

Nestačí vám tato odpověď? Kontaktujte nás.

Nepovedlo se mi objednávku uhradit platební kartou online

Platební bránu lze zpětně vyvolat u registrovaných zákazníků po přihlášení k Vašemu účtu kliknutím na záložku dokumenty – objednávky

Chcete-li změnit způsob úhrady objednávky na jiný, zašlete nám na e-mail [email protected] číslo objednávky a požadovaný způsob úhrady

Nestačí vám tato odpověď? Kontaktujte nás.

Platba

Potřebujete poradit s objednávkou nebo procesem objednání zboží? Potřebujete poradit s objednávkou nebo procesem objednání zboží?

Hotově

  • při převzetí zboží v prodejnách
  • při převzetí zboží od přepravní služby při dodání na dobírku

Kartou

  • při převzetí zboží v prodejnách
  • při platbě přes e-shop

Převodem z účtu

Při objednávce zboží přes e-shop i na prodejně (expedice zboží probíhá až po připsání částky na účet prodejce)

Splátkový prodej

Zboží od 2.000 Kč do 100.000 Kč lze pořídit na splátky. Více informací...

Doprava

Veškeré informace o možnostech přepravy a cenách dopravy a doběrečného naleznete na stránce věnující se této tématice: Informace o dopravě

Servis a reklamace

Chci reklamovat zboží

Při řešení reklamačních případů Vám pomůže naše Reklamační oddělení, které můžete kontaktovat na e-mailu [email protected]. Do e-mailu je potřeba uvést číslo faktury a popis problému či požadavku.

Nemám potvrzený originální záruční list. Co mám dělat?

Originální záruční listy jsou součástí balení většiny výrobků. Vzhledem k množství zboží, které prodáváme, není možné každou krabici rozbalovat. Proto vám jako záruční list slouží faktura, kterou jste obdrželi spolu se zbožím.

Zboží jsem obdržel poškozené.

Při doručení zásilky je nutné řádně překontrolovat jeho stav a kompletnost. Pokud dojde k jakýmkoliv nesrovnalostem nebo je zboží poškozené je nutné kontaktovat přepravní službu, která vaši zásilku doručovala a sepsat protokol o škodě a to nejpozději do 3 dnů ode dne doručení zásilky. Na pozdější uplatnění nelze brát zřetel. Poškozené zboží poté zašlete na naši adresu (Reklamační oddělení, Sladovní 103/3, 779 00 Olomouc), kde vám bude vyměněno.

Obdržel jsem jiné zboží, než jsem si objednal.

Jestliže zjistíte, že jste si objednali jiné zboží, než jste původně zamýšleli a toto zboží je již doručováno (na cestě) k vám, nejjednodušším způsobem je nepřevzetí balíku od přepravce. Nepřevzatá zásilka bude přepravcem doručena zpět do našich skladů, kde na ni bude vystaven dobropis a hodnota započtena s další vaší objednávkou nebo vám budou peníze poukázány na váš účet. Vrácení obnosu v hotovosti není možné.

V případě, že zjistíte záměnu zboží po rozbalení, kontaktujte naše obchodní oddělení emailem na [email protected] nebo na telefonním čísle 585 157 488 a domluvte se na způsobu a termínu vrácení zboží, správné zboží vám bude zasláno obratem.

Mimo záruční oprava

Písemně kontaktujte naše servisní oddělení [email protected], pokud jste kupovali zboží u nás, uveďte číslo faktury a popište typ závady či problému. Orientační ceník mimo záručních servisních oprav naleznete na ZDE.

Jak objednat svoz

Pro objednání přepravy z pohodlí domova, je možno využít jednu z těchto služeb

přepravní služba PPL: https://www.ppl.cz/balik-pro-tebe/formular

přepravní služba DPD: https://www.dpd.com/cz/cs/moje-dpd/

přepravní službou České pošty: https://www.postaonline.cz/odvozy/odvozbaliku/parametrybaliku

Ke zboží prosím přiložte kopii faktury, v případě přiděleného RMA stačí průvodní list, anebo označte zásilku číslem RMA. Urychlí to následné zpracování reklamace.

Obchodní partneři a dodavatelé

Máte zájem stát se naším dodavatelem zboží či služeb? Kontaktujte nás písemně na e-mailu [email protected]

Přání a stížnosti

Máte přání, chcete podat stížnost nebo udělit pochvalu? Napište nám na [email protected]

Kontaktujte nás

0 / 300