Objednací kód: 9312221,Part No.: SFM64T.SYM,Záruka spotřebitel/ostatní: 60 měsíců / 60 měsíců
paměťová karta SDXC UHS-II, V60 U3 (čtení až 277MB/s, zápis až 150MB/s)
Paměťová karta Sony Tough SF-M 64GB Class 10 U3 UHS-II disponuje kapacitou 64GB a využívá sběrnic UHS -II pro podporu pokročilých funkcí DSLR jako je například rychlé fotografování. Karta je vhodná také pro video záběry (8K, 4K XAVC S, AVCHD, 3D HFR a FULL HD). Maximální rychlost čtení dosahuje až 277 MB/s, maximální rychlost zápisu je až 150 MB/s.
Tough SF-M je 18× silnější a ohebnější než standardní SD média. Plně utěsněná forma splňuje nejpřísnější specifikace. Karta je odolná proti pádům až z 5m, jemnému prachu, blátu, špíně také rentgenovému záření, magnetickým polím, UV zářením a extrémním teplotám a zvládne i ponoření do hloubky 5m až 72h. Pokud by došlo k ohrožení dat karty máte také možnost bezplatně stáhnout software File Rescue, který pomůže obnovit smazaný obsah.
Jsou navržené pro nejvyšší spolehlivost.
Tělo tvarované z jednoho kusu nejtvrdších materiálů je v porovnání s běžnými SD kartami 18x odolnější proti ohnutí, odolné proti pádům až z 5 m a má nejvyšší úroveň odolnosti proti prachu a vodotěsnosti (IP68).
File Rescue
Někdy se něco pokazí a vy omylem smažete soubory a fotografie. Software File Rescue je výkonný a jednoduchý nástroj na obnovu dat. Pro majitele paměťové karty značky Sony je k dispozici ke stažení zdarma.
Křehké části odstraněny z designu
Odstraněním křehkých částí konvenční karty SD - drážek a přepínače proti přepsání - se velmi zvýšila spolehlivost. To snižuje riziko potíží s nahráváním dat při poškození.
Nástroj SD Scan
Byla by katastrofa, kdyby váš fotoaparát najednou přestal ukládat snímky. Všechny karty SD se časem opotřebují a přestanou nahrávat data spolehlivě. Nástroj SD Scan od společnosti Sony pravidelně a automaticky skenuje paměťovou kartu SD a oznámí vám, kdy je čas vyměnit ji za novou. Katastrofa odvrácena. Dostupné pro osobní počítače a počítače Mac.
Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.
V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.