Objednací kód: 9778182,Part No.: RB 37J5225 SS,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců
Chladnička má díky SpaceMax Technology™ více vnitřního úložného prostoru než průměrná chladnička* a to vše při zachování standardních vnějších rozměrů. V chladničce jsou tenké vnitřní stěny, které vytváří větší a širší vnitřní kapacitu aniž by ohrožovala energetickou účinnost a vnější rozměry.
Systém chlazení celého prostoru rovnoměrně ochlazuje celý vnitřní prostor chladničky, takže v každém rohu jsou přesně tytéž podmínky. Studený vzduch vychází více větracími otvory na úrovni každé police, díky čemuž se zachovává konstantní teplota a potraviny zůstávají déle čerstvé.
Zóna Fresh Zone je chytře navržená zásuvka, která poskytuje ideální prostředí k uchování masa a ryb – uchovává je při optimální teplotě, aby zůstaly čerstvé a měly co nejlepší chuť.
Čtyři nastavitelné dveřní přihrádky vám pomohou snadno uspořádat a flexibilně uskladnit potraviny různé velikosti. Přihrádky lze nastavit tak, aby se do nich vešly lahve, kartony a další potraviny všech velikostí a maximálně se využíval úložný prostor.
Větší otvor usnadňuje uspořádání a vyndávání potravin a zároveň umožňuje optimalizovat úložný prostor.
Diody LED dokonale osvětlují vnitřní prostor chladničky, aniž by snižovaly chladicí výkon.
Kompresor s digitálním převodníkem automaticky reguluje svou rychlost v rozmezí 7 úrovní podle aktuálních požadavků na chlazení. Díky tomu má nižší spotřebu energie, minimalizuje se jeho hlučnost a snižuje se opotřebení k zajištění dlouhodobého výkonu.
Technologie True No Frost zabraňuje vzniku námrazy a udržuje stálou teplotu v každém koutě chladničky. Rovněž chladí téměř dvakrát tak rychle**, čímž snižuje zatížení chladicího systému a prodlužuje jeho životnost. **Na základě porovnání chladničky Samsung RB31FERNCWW bez technologie True No Frost a chladničky RL39THCTS s technologií True No Frost. Individuální výsledky se mohou lišit v závislosti na používání spotřebitelem.
Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.
V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.