Objednací kód: 8986928,Part No.: SM-J530FZSDETL,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců
Když se snoubí styl s funkčností. Nové modely Galaxy J5 byly navrhnuty se zřetelem na detail. Promyšlený celokovový design s fotoaparátem, který nevystupuje z telefonu, doplňuje 5,2palcový HD displej chráněný tvrzeným 2.5D sklem se zvýšenou životností.
Zadní 13Mpx fotoaparát se světelností F1.7 dokáže zachytit ostré fotografie bohaté na detaily a to i při horších světelných podmínkách. Spolu s intuitivním uživatelským rozhraním telefonu a pohyblivým tlačítkem závěrky dokážete zachytit svoje pózy a jakékoli scenérie z toho nejlepšího úhlu.
S telefonem Galaxy J5 dokážete vyfotit zářivě barevná a detailní selfie za jakýchkoli okolností. Díky přednímu LED osvětlení nahrazujícímu blesk si nyní uděláte kvalitní selfie i ve tmě. Závěrku fotoaparátu můžete dokonce ovládat jediným gestem vaší ruky.
Využijte svůj telefonu na maximum. S robustní 2GB RAM, interní pamětí 16GB a rozšiřitelnou úložnou kapacitou až 256 GB prostřednictvím microSD karty dosahuje Samsung Galaxy J5 vysokého výkonu a rychlosti při zpracovávání jakéhokoli úkolu.
Mějte pod kontrolou veškerý váš obsah. Se Samsung Cloud dokážete zálohovat, synchronizovat, obnovovat a aktualizovat vaše data přímo prostřednictvím vašeho Galaxy smartphonu. Získejte přístup ke všemu, co potřebujete, kdykoli a kdekoli.
Zabezpečená složka je plně šifrovaným prostorem, který je určen pro zabezpečení vašeho soukromého obsahu jako jsou fotografie, dokumenty nebo hlasové nahrávky. Díky této složce si můžete být jisti, že máte k uloženým souborům přístup jen vy.
Věděli jste, že si můžete přizpůsobit chatování podle svých představ? Samsung Galaxy J5 vám umožní nastavit si dva účty v aplikaci Messenger na rozdílné účely. Uživatelé si mohou jednoduše nainstalovat a používat svoje druhé konto Messengeru v nastavení přímo z domovské obrazovky.
Používání mobilních aplikací jsme upravili a vylepšili tak, aby skutečně plnily svůj účel - zjednodušovaly nám život. Galaxy J5 přichází s různými způsoby plateb jako například NFC či MST, které urychlí nakupování na vybraných místech.
Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.
V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.