PlayStation Plus 12 měsíců - Dárková karta

Objednací kód: 9304803,Part No.: PS719807346,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců

Je nám líto,
ale tento produkt je beznadějně vyprodán a nebo je pouze dostupný jako dárek k vybranému výrobku. Vyberte si, prosím, ze související nabídky níže.

Popis

PlayStation Plus Card členství na 12 měsíců (pro CZ PS store)

Hraj on line na PlayStation 4, získej až 60 her ročně v rámci členství


Co je PlayStation Plus?

PlayStation Plus je služba pro předplatitele v podobě balíčku, která poskytuje řadu dodatečných funkcí v síti PlayStation Network. Členství v této službě si lze zakoupit v obchodě PlayStation Store. Jako člen služby PlayStation Plus si můžete užívat následující výhody:

  • Každý měsíc exkluzivní přístup k síti PSN, hrám minis a hrám pro systém PS one.

  • Každý měsíc exkluzivní slevy v obchodě PlayStation Store.

  • Exkluzivní přístup k prémiovým avatarům a dynamickým tématům.

  • Mezi prvními a přednostně získáte přístup k ukázkám her a zkušebním beta verzím.

  • Zkouška plné hry: před zakoupením si můžete plné hry po omezenou dobu vyzkoušet.

  • Automatické aktualizace: systém PS4 si můžete nastavit tak, aby automaticky stahoval system software (systémový software), aktualizace her, a dokonce ukázky nových her přímo do systému PS4, PS5.


Poznámka:

Obsah a druhy služeb dostupné členům služby PlayStation Plus se liší podle zemí či oblastí, kde mají registrovaný Sony Entertainment Network account (účet sítě PlayStation Network). Podrobnosti se dozvíte na adrese eu.playstation.com/playstationplus


Více informací

Posláním Sony je inspirovat a podněcovat zvědavost. Vášeň pro technologie, obsah a služby a neustálé hledání inovací nás žene kupředu, abychom vám mohli poskytnout převratnou a vzrušující zábavu, jakou získáte pouze od Sony. Vytváříme jedinečné zážitky. Vše, co děláme, probudí vaše emoce.
Stránky výrobce: www.sony.cz
SONY

Záruka

Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.

V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.

Informace o autorizovaném servisu

  • Servis: Servisní centrum s.r.o.
  • WWW: https://www.sony-servis.cz/
  • E-mail: [email protected]
  • Tel.: +420 272 650 240
  • Adresa: Servisní centrum s.r.o.
  • Ulice: Drahobejlova 2391/13
  • Město: Praha 9 – Libeň
  • PSČ: 19000
  • Způsob uplatnění: Poštou nebo osobně na zmíněném kontaktu.
  • Zařazení

    Hodnocení

    Loading...

    Poradna

    Loading...