Objednací kód: 9511099,Part No.: A00020878,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců
Design, díky kterému padne skvěle do ruky. Včetně jasného 5” displeje Full HD, 20megapixelového fotoaparátu Pureview, záznamu prostorového zvuku a vestavěného bezdrátového nabíjení.
Připojte se a komunikujte s lidmi a aplikacemi, které jsou pro vás nejdůležitější. Užívejte si práci v jednotném systému Windows ve všech obrazovkách.
Telefon Nokia Lumia 930 se dodává s nejnovějšími funkcemi telefonu Windows Phone, takže ty nejdůležitější věci máte vždy s sebou – jak chytrém telefonu, tak v konzoli Xbox nebo PC. Exkluzivní živé dlaždice vám umožňují držet krok s rychlostí událostí ve vašem světě; díky novým funkcím, např. přizpůsobitelným obrázkům pozadí na vaší výchozí obrazovce, je systém Windows Phone 8.1 osobnější než kdykoli předtím.
S 20megapixelovým fotoaparátem PureView a čtyřmi směrovými mikrofony s prostorovým zvukem můžete pořizovat vysoce kvalitní fotografie a dynamická videa se zvukem realističtějším než kdykoli dříve. Pomocí aplikace Nokia Camera máte plnou kontrolu nad tvořivostí při pořizování fotografií, a plody své tvorby můžete ukázat celému světu prostřednictvím aplikací Nokia Storyteller, Instagram a vašich oblíbených sociálních sítí.
Život je mnohem snadnější a zábavnější s těmi správnými aplikacemi. S telefonem Nokia Lumia 930 máte přístup do světa aplikací v portálu Windows Phone. Svět oblíbenců jako jsou aplikace Zinio, Vyclone, Vimeo, Skype a mnoho dalších. S novými aplikacemi vyvinutými speciálně pro nejnovější systém Windows Phone 8.1 nebyl výběr aplikací pro telefon Lumia nikdy tak vzrušující.
Nokia Lumia 930 – design, který vám pohodlně padne do ruky i do kapsy; dodává se v barvách v rozsahu od stylově jemných do pulzujících módních barev. Dále nabízí 2,2GHz procesor Snapdragon 800, konektivitu 4G LTE, vestavěné bezdrátové nabíjení a 5” Full HD displej s ohromující čitelností na slunci; to vše je skvělá nová Lumia zabalená do prvotřídního balení.
Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.
V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.