Objednací kód: 8987294,Part No.: 11ND1L01A10,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců
Při navrhování telefonu Nokia 5 jsme věnovali pozornost každému detailu. Uhlazené, minimalistické tělo je vyfrézováno z jednoho kusu hliníku a dodává telefonu zvýšenou odolnost. Organický tvar skvěle padne do ruky.
Nokia 5 má úplně čistá, hladká záda bez antén, které se přesunuly do horní a spodní části telefonu. Společně s 5" displejem s krycím sklem Corning® Gorilla® Glass tak má čistý vzhled bez rušivých spojů nebo linií.
Po desetiletí byly telefony Nokia charakterizovány krásným a silným designem spojeným s mimořádnou kvalitou. Ani tento telefon není jiný: byl vyroben, aby vám pomáhal prožít život, jak nejlépe umíte – odolné a krásné materiály, skvělý pocit na dotek a ideální vyvážení výkonu a výdrže baterie.
A co je nejlepší, váš telefon Nokia zůstane bezpečný a aktualizovaný díky pravidelným softwarovým aktualizacím.
Pořizování skvělých fotografií s Nokií 5 je snadné: automatická detekce scény pomáhá s pořizováním dobrých fotografií, ať už jste kdekoliv, barvy přitom zůstávají přirozené díky dvojbarevnému blesku.
Vyfotografujte všechny vaše přátele při skupinovém selfie díky širokoúhlému přednímu fotoaparátu s rozlišením 8 MP.
Noční fotografie jsou nyní ještě lepší díky telefonu Nokia 5 s automatickým ostřením a detekcí pohybu, velkou světelností a dvojbarevným bleskem. Fantastický způsob pořizování skvělých fotografií i za slabého osvětlení.
Dobře vypadající fotografie, přirozené barvy a excelentní jas – seznamte se s 5.2" vrstveným displejem s rozlišením HD telefonu Nokia 5. A co je nejlepší, polarizátor usnadní čtení obsahu i na přímém slunci.
Nokia 5 přichází se systémem Android Nougat, s kompletním portfoliem služeb Google Services a bez zbytečných doplňků. Můžete se bez zbytečných problémů soustředit na svou práci a my vám zajistíme pravidelné aktualizace, takže vaše zařízení bude stále bezpečné a vybavené špičkovými funkcemi.
Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.
V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.