Objednací kód: 9935849,Part No.: 920-010108_CZ,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců
bezdrátová klávesnice, ergonomická, rozhraní: 2.4 GHz, Bluetooth 5.0, QWERTZ, Počeštěno - potištěno v ČR
Extra sleva 7 % na kompletní portfolio produktů LOGITECH. Aktivuj si některý z průkazů ISIC, ITIC, IYTC a ALIVE a nakupuj za super ceny.
Ochrana pomocí nano technologie NanoZone - Japonská nano technologie bude až 36 měsíců udržovat Vámi zakoupený výrobek bez bakterií a virů. Navíc usnadňuje čistění povrchů ploch.
GARANCE VÝMĚNY DÁRKU - Nakupte vánoční dárek s jistotou! Nevhodné dárky můžete vrátit až do 30. ledna 2025.
Představujeme ERGO K860, dělenou ergonomickou klávesnici navrženou pro zlepšení držení těla, snížení námahy a lepší oporu.
Umožní vám psát přirozeněji díky zakřivenému, dělenému klávesovému rámu, který zlepšuje držení těla při psaní. Sešikmený profil snižuje svalové namáhání zápěstí a předloktí – a udržuje ruce a ramena uvolněné.
Zakřivený klávesový rám klávesnice ERGO K860 umožňuje vaše ruce, zápěstí, prsty a předloktí umístit do přirozenější polohy – snížení svalové námahy zaznamenáte ihned poté, co ruce položíte na klávesnici.
U klávesnice ERGO K860 se dokonce prokázalo, že o 21 % snižuje svalovou aktivitu v horním trapézovém svalu – což je klíčový sval ve středu zad, který stabilizuje a usnadňuje pohyb ramene a krku.
Polstrovaná opěrka zápěstí navádí vaše předloktí těsně nad klávesnici a nabízí o 54 % větší oporu zápěstí, a zároveň snižuje ohýbání zápěstí o 25 %
Udržujte zápěstí v přirozené a pohodlné poloze, ať už sedíte nebo stojíte – díky inovativní funkcí zvednutí dlaně. Nožky sklopné v úhlu 0°, -4° a -7° vám umožní zvednout dlaně do optimální ergonomické polohy v závislosti na vašem jedinečném nastavení.
Plynulé a mimořádně precizní psaní bez kompromisů v oblasti rychlosti a přesnosti. Vaše prsty budou snadno klouzat po matném povrchu kláves a hmatové prvky usnadňují orientaci prstů a zachování soustředění. Dělené rozložení a konvexní zakřivení podporují přirozenější umístění rukou a prstů.
Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.
V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.