ale tento produkt je beznadějně vyprodán a nebo je pouze dostupný jako dárek k vybranému výrobku. Vyberte si, prosím, ze související nabídky níže.
Popis
ZÁKLADNÍ ÚDAJE
Typ chladničky Kombinovaná chladnička
Barva Dark Graphite
OBJEM
Hrubý objem (l) 373 litrů
Čistý objem (chladničky/mrazničky) 341 (234/107) litrů
TECHNICKÉ SPECIFIKACE
Energetická třída E (v rozsahu A až G)
Spotřeba energie 253 kWh/rok (0,7 kWh/den)
Mrazící výkon 8 kg/den
Akumulační doba 9 hod
Počet teplotních senzorů 4
Klimatická třída SN, N, T
Hlučnost (dB) 36dB
Displej Interní LED
Třída hlučnosti C (v rozsahu A až D)
VLASTNOSTI
LG Total No Frost Ano
LG Smart invertorový kompresor Ano (záruka 10 let)
Multi-Air Flow™ Ano
DoorCooling™ Ano
Smart Diagnosis Ano
Ochrana dveřního těsnění Ano
Zero Clearance Ano
Expresní mrazení Ano
Možnost otočení dveří Ano
Typ madla Kapsa
Oddělená regulace teploty (chladnička / mrazák) Ano
Eco Friendly (prázdninový) režim Ano
Alarm otevřených dveří Ano
Více informací
Společnost LG Electronics byla založena v roce 1958 a od té doby razí cestu do digitálního věku prostřednictvím své technologické odbornosti, kterou získala výrobou mnoha domácích spotřebičů, jako jsou radiopřijímače a televizory.
Filozofie společnosti LG vychází z lidí, upřímnosti a dodržování zásad. Jejich cílem je porozumět zákazníkům a nabídnout jim optimální řešení a moderní inovace, které jim usnadní život.
Jsou tu pro náročné a citlivé spotřebitele, kteří rádi zkoušejí nové aktivity a nebojí se výzev a nových zážitků. Při postupném a zásadovém budování image značky se vždy snaží zprostředkovat poselství "Life 's Good" - život stojí za to. Jsou moderní a zároveň autentičtí a jejich základní filozofie se neustále vyvíjí, aby dokázali udržet krok s duchem doby.
Historie společnosti LG Electronics byla vždy spojena s její touhou pomáhat vést šťastnější a lepší život.
LG je průkopníkem v oblasti technologie, který staví na inovačních nápadech a trvalém růstu a který se stává rychlejší a inteligentnější globální značkou budoucnosti.
Společnost LG Electronics představila ve 21. století mnoho nových výrobků, aplikovala nové technologie ve formě mobilních zařízení a digitálních televizorů a neustále upevňuje svoji pozici globální společnosti.