Kniha Reklama, propagace a marketingová komunikace

Objednací kód: 9831836,Part No.: 9788025117699,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 3 měsíce

Je nám líto,
ale tento produkt je beznadějně vyprodán a nebo je pouze dostupný jako dárek k vybranému výrobku. Vyberte si, prosím, ze související nabídky níže.

Popis

Čím je kniha přínosná?

Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. V poslední dekádě se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových míst, kde je propagovat. Klíčem k efektivnímu programu reklamní, propagační a marketingové komunikace je vytvořit jednolitý a jasný hlas, dobře slyšitelný v hluku mnoha protichůdných reklamních a marketingových taktik. Splnit tento úkol znamená spojit dohromady všechny aspekty firemního marketingového úsilí a zaměřit se na jediné sdělení.

Publikace je určena:

  • studentům ekonomického zaměření, kteří chtějí získat co nejvíc informací o reklamě, propagaci a marketingové komunikaci
  • pro lidi z reklamních a marketingových agentur, kteří se chtějí seznámit se zkušenostmi ze zahraničí

Naleznete zde například následující témata:

  • firemní image a řízení značky
  • nákupní chování – modely nákupního rozhodování spotřebitelů i firem
  • analýza propagačních příležitostí, segmentace spotřebitelských i mezipodnikových trhů
  • řízení reklamní kampaně, výběr reklamní agentury
  • tvorba reklamy – strategie sdělení, realizační rámce, typy reklamních triků, výběr reklamních médií
  • podpora prodeje – propagační taktiky
  • spotřebitelská propagace
  • osobní prodej, databázový marketing a řízení vztahu se zákazníky
  • vztahy s veřejností, sponzorské programy a regulace
  • internetový marketing
  • marketingová komunikace pro malé podniky
  • hodnocení efektivity marketingových programů

Více informací

Stránky o produktu: www.cpress.cz
COMPUTER PRESS

Zařazení

Hodnocení

Loading...

Poradna

Loading...