Gardena 8250-20 Vodní zásuvka Pipeline

Objednací kód: 9911653,Part No.: 8250-20,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců

Je nám líto,
ale tento produkt je beznadějně vyprodán a nebo je pouze dostupný jako dárek k vybranému výrobku. Vyberte si, prosím, ze související nabídky níže.

Popis

Jednoduše praktické: s vodní zásuvkou Pipeline od společnosti GARDENA lze vodu odebírat ze země stejně jako elektřinu z rozvodné sítě. Vodní zásuvka je nainstalována pod zemí a voda je k ní přiváděna pomocí propojovacího potrubí od společnosti GARDENA. Ihned po připojení zahradní hadice k vodní přípojce vybavené automatickým zpětným ventilem můžete začít se zavlažováním. Při odpojení hadice se voda okamžitě zastaví. Když není vodní zásuvka používána, je chráněna krytem před průnikem nečistot. Toto zapuštěné oblé víko se při otevření zanoří do vodní zásuvky a nebrání tak při sekání trávy. Odnímatelný filtr zabraňuje průniku nečistot do zásuvky v případě, kdy je otevřené víko. Vodní zásuvka od společnosti GARDENA je opatřena 3/4" vnějším závitem. Specifikace Použití Čerpání vody ze země Závit 3/4" male thread

Více informací

Výrobky značky GARDENA, vyráběné v německém Ulmu, jsou v oboru péče o zahradu upřednostňovanou značkou milionů majitelů domů a zahrad po celém světě. Důvodem je skutečnost, že výrobky GARDENA nabízí ucelenou řadu veškerého potřebného vybavení – bez ohledu na to, zda se jedná o zavlažovací systémy, čerpadla, robotické sekačky, výrobky smart system, výrobky pro péči o trávník, péči o keře a stromy, zahradní nářadí, nářadí na obdělávání půdy nebo výrobky pro městské zahradničení (city gardening). Současná značka GARDENA je přední značkou v oboru vysoce kvalitního zahradního nářadí v Evropě a má zastoupení ve více než 80 zemích po celém světě. K oslovování zákazníků, kteří svou zahradu považují za „živoucí prostor, který je součástí přírody“ a místo dobré pohody, rekreace a zábavy, využívá emocionální přístup.
GARDENA

Další produkty značky GARDENA

Záruka

Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.

V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.

Informace o autorizovaném servisu

  • WWW: https://www.gardena.com/cz/c/podpora/opravy-a-udrzba/opravy-servis
  • Tel.: Bezplatná linka: 800 100 425
  • Způsob uplatnění: ONLINE požadavek (svoz výrobcem) na uvedeném WWW, nebo tel.
  • Zařazení

    Hodnocení

    Loading...

    Poradna

    Loading...