Objednací kód: 7708411,Part No.: 150240204958,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 12 měsíců
Je nám líto,
ale tento produkt je beznadějně vyprodán a nebo je pouze dostupný jako dárek k vybranému výrobku. Vyberte si, prosím, ze související nabídky níže.
Popis
Bluetooth reproduktor ECG BTS L1 Black
Vysoce kvalitní zvuk
Bluetooth 4.2
Výkonný zesilovač s DSP
Podporuje funkci TWS (True Wireless Stereo) - párování dvou stejných přístrojů (stereo)
Odolnost proti vodě - IPX 6
Výkon: 20 W (2 x 10 W)
Reproduktor: 2× o průměru 57 mm, pasivní vysílač
Nabíjecí Li-ion baterie: 6600 mAh
Funguje i jako záložní baterie s kapacitou 6600 mAh
Možnost nabíjení smartphonů, tabletů přes USB
Doba přehrávání: 8 hodin při 70% hlasitosti
FM rádio s digitálním tunerem
Analogový vstup AUX IN: 3,5 mm
Přehrávání z USB (až 32 GB)
Podpora formátů: MP3, WMA, APE, FLAC
Režim ekvalizéru - standard, basy, výšky
Integrovaný mikrofon
Hands-free – pomocí integrovanému mikrofonu vyřídíte telefonní hovory nahlas a s volnýma rukama
Přehrávání hudby z mikro SD karty
Paměťová karta SD až do 32 GB
Jmenovité napětí: DC 5V, 1A
Baterie: 3,7 V, 6600 mAh
Rozměry: 220,3 × 102,5 × 102 mm
Hmotnost 1,15 kg
Více informací
Historie značky ECG se začala psát již v roce 1996, kdy značka vznikla a objevily se první výrobky ECG. Mikrovlnné trouby zaznamenaly obrovský prodejní úspěch. Zejména díky atraktivním cenám a poměrně širokému sortimentu se již v začátcích staly velkým konkurentem tradičních značek. Po několika letech prodeje se ukázala také další důležitá vlastnost, tedy spolehlivost. Mikrovlnné trouby se tak staly základním kamenem sortimentu značky ECG.
Společnost K+B Progres, která je majitelem značky ECG nadále investovala nemalé úsilí a prostředky do rozvoje dalších sortimentů. Díky vhodně zvolené strategii, nabízet kvalitní produkty za atraktivní ceny, se i další výrobky ze sortimentu drobných domácích elektro spotřebičů staly úspěšnými zástupci značky ECG. Kontinuální rozšiřování sortimentu drobných kuchyňských a domácích spotřebičů umožnilo značce postupně zaujmout pozice na prodejních pultech specializovaných elektroprodejen tak i prodejních řetězců. Ani v dalším období značka nezůstala stát na místě, během několika let vstoupila i do sortimentů audio video a televizorů. V následujících letech se rozrostla o kategorie tzv. velkých domácích spotřebičů, jako jsou chladničky, automatické pračky, myčky nádobí apod. Po té následovalo logické rozšíření o vestavné spotřebiče, tedy vstup do této kategorie s pomocí kvalitních a cenově dostupných modelů vestavných desek, trub a kuchyňských odsavačů. Tím se stalo ECG značkou s uceleným sortimentem spotřební elektroniky a domácích spotřebičů.