Dell PE 2900 2 x E5430/8GB/6x146GB/Perc6i/2xLAN/RAID 5/2xPSU

Objednací kód: 9501191,Part No.: S08.2900.0010T2,Záruka spotřebitel/ostatní: 36 měsíců / 36 měsíců

Je nám líto,
ale tento produkt je beznadějně vyprodán a nebo je pouze dostupný jako dárek k vybranému výrobku. Vyberte si, prosím, ze související nabídky níže.

Popis

Dell PowerEdge™ 2900 - dvouprocesorovy server, osazeny dvema procesory Vhodné pro: Obchodně důležité databázové aplikace, síťové aplikace, webové aplikace, e-mail/zprávy/skupinový software, síťová přístupová zařízení, soubory a tisk a mnoho dalších běžných aplikací 2 x CPU Quad Core Intel® Xeon® E5430, 2x6MB Cache, 2.66GHz, 1333MHz FSB 8GB DDR2 667MHz Memory - 1CPU (4x2GB single rank DIMMs) PERC 6/i, Integrated RAID Controller Card (Support RAID 0,1,5,6,10,50,60) 2x 146GB SAS 15.000 rpm 3.5-inch hard drive Hot Plug - RAID 1 4x 146GB SAS 15.000 rpm 3.5-inch hard drive Hot Plug - RAID 5 2x GLAN vestavěné gigabitové ethernetové karty NIC Broadcom® 5722 48x DVD/CDRW Combo Drive with SATA Cable Redundadni napajeci zdroj Zaruka 3 roky onsite, oprava do druheho pracovniho dne

Více informací

Dell Inc. je americká nadnárodní společnost působící v informačních technologiích. Sídlí v Round Rock (Texas, USA) a vyrábí a prodává produkty související s počítači. Založil ji Michael Dell. Patří mezi největší technické společnosti na světě a zaměstnává více než 108 800 lidí. V žebříčku Fortune 500 (2010) je Dell umístěn na 38. místě. Magazín Fortune ho také označil jako 5. nejobdivovanější počítačovou společnost.
Stránky výrobce: www.dell.cz
DELL

Záruka

Záruka DELL NBD - Next Business Day - jedná se servisní zásah přímo u zákazníka následující prac. den po nahlášení závady. Záruka Collect & return - Oprava v servisním centru společnosti DELL, s vyzvednutím a následným vrácením zákazníkovi kurýrní službou. Servis zajišťuje DELL Česká Republika. Hotline telefon: 225 772 727 od 8 do 17 hodin Klienti, kteří zakoupili produkt se zárukou 24*7, mají možnost kontaktovat hotline i mimo pracovní dny a hodiny. Při nahlašování závady je vždy potřeba nahlásit Service Tag produktu (7-mi místný alfanumerický kód). V případě zařízení bez Service Tag kódu (monitory) uveďte sériové číslo (Serial number). V případě dalších dotazů k řešení servisu kontaktujte nás na mailu [email protected], nebo tel.: +420585157507.

Zařazení

Hodnocení

Loading...

Poradna

Loading...