Objednej DNES, dovezeme DNES a ZDARMA. Platí pro Brno a Severní Moravu (Ostrava, Havířov, Frýdek-Místek, Karviná, Třinec a další). Službu lze využít v pracovní dny. Více informací. 
 

Produkt je vyřazen!

 
 
 
Produkt již není v naší nabídce.
Kontaktujte, prosím, manažera produktu:

Radomír Mlčoch
rmlcoch@tsbohemia.cz
 
 
 
 
 

Dell ližiny pro server

 
Dell ližiny pro server
 
 
ONSITE záruka
 
 
 
 
 
 
 
DELL statické ližiny (static rack rails)
 
Objednací kód100369
Part No.

770-10979

ověřit dostupnost
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  •  
 

Podrobnosti

 
 
 

Popis produktu:

Sada statických ližin ReadyRails™ pro systémy nabízí bez nástrojů montovanou podporu pro 4poziční racky se čtvercovými nebo bezzávitovými oblými montážními otvory včetně všech generací racků Dell. Univerzálně podporuje také montáž s nástroji do 4pozicových racků se závity a 2poziční racky (Telco). Tento produkt byl testován a ověřen v počítačích Dell. Pokud jej použijete v počítači Dell, vztahuje se na něj technická podpora společnosti Dell.
Kompatibilní s výrobky:
PowerEdge R210 FS / R310 FS / R410 / R415
PowerVault NX300


Soucástka výrobce : W625M
Soucástka Dell : 770-BBIF

Kompatibilita
Tento produkt kompatibilní s systém
PowerEdge R210
PowerEdge R210 II
PowerEdge R220
PowerEdge R310
PowerEdge R410
PowerEdge R415
PowerVault NX300


 

Stránky výrobce:

www.dell.cz


Stránky o produktu:

www.dell.cz


 

Zákaznické centrum pro Vás:

 
 
 

Zařazení

 
 
 
 
 
 
 

Zákaznické dotazy & odpovědi

 
 

Diskuse neobsahuje žádné příspěvky

 

Přidat nové téma

 Jiný obrázek..

povinná položka

 
 
 
 

Zaslat info

 
 
 
 
 
 
 
 

Záruka

 
 
 

Záruka DELL NBD - Next Business Day - jedná se servisní zásah přímo u zákazníka následující prac. den po nahlášení závady. Záruka Collect & return - Oprava v servisním centru společnosti DELL, s vyzvednutím a následným vrácením zákazníkovi kurýrní službou. Servis zajišťuje DELL Česká Republika. Hotline telefon: 225 772 727 od 8 do 17 hodin Klienti, kteří zakoupili produkt se zárukou 24*7, mají možnost kontaktovat hotline i mimo pracovní dny a hodiny. Při nahlašování závady je vždy potřeba nahlásit Service Tag produktu (7-mi místný alfanumerický kód). V případě zařízení bez Service Tag kódu (monitory) uveďte sériové číslo (Serial number). V případě dalších dotazů k řešení servisu kontaktujte nás na mailu servis@tsbohemia.cz, nebo tel.: +420585157507.

 
 
 
 
 
 





0
 
 
 
 
 
­

 
Webové stránky TSBOHEMIA.cz používají k personalizaci reklam a služeb soubory cookies. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací.   Nastavení Souhlasím
Splatky bez navyseni
XXL vyprodej
Porovnáváte 0 Zobrazit Smazat vše