ale tento produkt je beznadějně vyprodán a nebo je pouze dostupný jako dárek k vybranému výrobku. Vyberte si, prosím, ze související nabídky níže.
Popis
Jednoduché čištění filtru díky poloautomatickému systému čištění filtru (SFC)
Certifikovaný bezpečnostní vysavač třídy prachu „L“ podle normy EU pro dobrou ochranu uživatele
Lehký transport a nakládání díky zvlášť kompaktní konstrukci
Tento produkt obsahuje
Hubice na hrubé nečistoty, průměr 35 mm 2 607 000 170
Štěrbinovitá hubice, průměr 35 mm 2 607 000 165
Hadice 3 m, O 35 mm 2 609 390 392
Podlahová hubice, průměr 35 mm 1 609 390 478
Papírový sáček 2 605 411 167
1× polyesterový filtr 2 607 432 015
Rukojeť s regulací vzduchu 2 607 000 164
2× sací trubka délky 0,5 m, průměr 35 mm 2 607 000 162
Technické parametry
Max. příkon
1 200 W
Hmotnost*
12,7 kg
Objem zásobníku netto
20 L
Třída prachu – vysavač na suché a mokré sání
L
Jmenovitý příkon
1 200 W
Objem zásobníku brutto
25 L
Čistý objem nádržky na vodu
16 L
Objem sáčku vysavače netto
9 L
Třída prachu
L
Filtrační plocha
4 300 cm2
Max. průtok vzduchu (turbína)
61 l/s
Max. podtlak (turbína)
248 mb
Kolečka, číslo
4
Více informací
Více než 125 let je jméno „Bosch“ spojeno s inovativními technologiemi a průkopnickými vynálezy, které tvořily historii. Společnost Bosch má zastoupení po celém světě a působí v širokém spektru oblastí.
Bosch Group je vedoucím mezinárodním dodavatelem technologií a služeb. Společnost celosvětově zaměstnává na 403 000 lidí (k 31. 12. 2019). Podle předběžných údajů dosáhl prodej firmy za rok 2019 hodnoty 77,9 miliardy eur. Činnost Bosch Group se dělí do čtyř obchodních oblastí: Mobility Solutions, Průmyslová technika, Spotřební zboží a Energetika a technika budov. Jako přední společnost v oblasti Internetu věcí, Bosch nabízí inovativní řešení pro chytré domácnosti, chytrá města, propojenou mobilitu a propojený průmysl. Využívá svých znalostí senzorových technologií, softwaru a služeb, také svůj vlastní IoT cloud k tomu, aby zákazníkům nabídnul propojená řešení napříč oblastmi – a to z jediného zdroje. Strategickým cílem Bosch Group je přinášet inovace pro propojený život. Bosch zlepšuje kvalitu života na celém světě díky výrobkům a službám, které jsou inovativní a budí nadšení. Stručně řečeno, Bosch vytváří technologie, které jsou „Stvořené pro život“. Bosch Group zahrnuje společnost Robert Bosch GmbH a přibližně 440 dceřiných a regionálních firem ve více než 60 zemích světa. Po započtení prodejních a servisních partnerů pokrývá globální vývojářská, výrobní a obchodní síť společnosti Bosch téměř všechny země. Základem pro budoucí růst firmy je její inovační síla. Bosch zaměstnává 72 000 pracovníků v oblasti výzkumu a vývoje ve 125 lokalitách po celém světě.