Objednej DNES, dovezeme DNES a ZDARMA. Platí pro Brno a okolí, a Severní Moravu (Ostrava, Havířov, Frýdek-Místek, Karviná, Třinec a další). Službu lze využít v pracovní dny. Více informací.  

Zákaznické centrum

Objednávky

  • Jak mohu zjistit stav svojí objednávky?
  • Kdy bude zboží připraveno k expedici.
  • Jak mohu zboží zaplatit?u
  • Další otázky...

Doprava

  • Jak mohu sledovat svoji zásilku?
  • Zásilka byla poškozené, jak mám postupovat?
  • Co je expediční poplatek?
  • Další otázky...

Technická podpora

  • Mohu zapojit nový disk do notebooku sám?
  • Co se stane, když se počítač stále přehřívá?
  • Počítač stále vydává pípání, co mám dělat?
  • Další otázky...

Reklamace

  • Zboží mi nevyhovuje, kak postupovat při vracení?
  • Jak reklamovat poškozené zboží v záruční době?
  • Kde zjistím stav svojí servisní zakázky?
  • Další otázky...
Objednávky
Platby
Doprava
Servis a reklamace
Partneři a dodavatelé
Přání a stížnosti

Objednávka

Potřebujete poradit s objednávkou nebo procesem objednání zboží?

Jak zjistím stav své objednávky a jak provést případnou změnu v ní?

Zašlete nám na e-mail obchod@tsbohemia.cz níže uvedené informace.

  • Číslo objednávky
  • Typ žádosti a důvod
    • Stav objednávky
    • Zrušení objednávky
    • Změna údajů na objednávce
    • Změna produktu v objednávce
    • jiné

Jak poznám, že si mohu objednávku vyzvednout?

Jakmile bude zboží připravené, budeme Vás informovat pomocí SMS zprávy nebo emailem.

Nestíhám si vyzvednout svou objednávku, je možné prodloužit rezervační dobu?

Standardní doba rezervace jsou 4 pracovní dny, v případě požadavku na prodloužení úložní doby nám zašlete na e-mail obchod@tsbohemia.cz číslo objednávky a požadovaný termín odběru.

Pokud u nás máte registraci, můžete si rezervaci zboží prodloužit v přehledu objednávek.

Když zboží objednám, můžete mi ho odeslat později?

Ano, požadavek na pozdější expedici můžete upřesnit v „doplňujících informacích k objednávce“ přímo v objednávkovém formuláři.

Nepovedlo se mi objednávku uhradit platební kartou online

Platební bránu lze zpětně vyvolat u registrovaných zákazníků po přihlášení k Vašemu účtu kliknutím na záložku dokumenty – objednávky

Chcete-li změnit způsob úhrady objednávky na jiný, zašlete nám na e-mail obchod@tsbohemia.cz číslo objednávky a požadovaný způsob úhrady

Platba

Potřebujete poradit s objednávkou nebo procesem objednání zboží?

Hotově

  • při převzetí zboží v prodejnách
  • při převzetí zboží od přepravní služby při dodání na dobírku

Kartou

  • při převzetí zboží v prodejnách
  • při platbě přes e-shop

Převodem z účtu

Při objednávce zboží přes e-shop i na prodejně (expedice zboží probíhá až po připsání částky na účet prodejce)

Splátkový prodej

Zboží od 2.000 Kč do 100.000 Kč lze pořídit na splátky. Více informací...

Doprava

Veškeré informace o možnostech přepravy a cenách dopravy a doběrečného naleznete na https://www.tsbohemia.cz/sluzby/doprava.htm

Servis a reklamace

Chci reklamovat zboží

Při řešení reklamačních případů Vám pomůže naše Reklamační oddělení, které můžete kontaktovat na e-mailu servis@tsbohemia.cz. Do e-mailu je potřeba uvést číslo faktury a popis problému či požadavku nebo můžete využít elektronický formulář.

Nemám potvrzený originální záruční list. Co mám dělat?

Originální záruční listy jsou součástí balení většiny výrobků. Vzhledem k množství zboží, které prodáváme, není možné každou krabici rozbalovat. Proto vám jako záruční list slouží faktura, kterou jste obdrželi spolu se zbožím.

Zboží jsem obdržel poškozené.

Při doručení zásilky je nutné řádně překontrolovat jeho stav a kompletnost. Pokud dojde k jakýmkoliv nesrovnalostem nebo je zboží poškozené je nutné kontaktovat přepravní službu, která vaši zásilku doručovala a sepsat protokol o škodě a to nejpozději do 3 dnů ode dne doručení zásilky. Na pozdější uplatnění nelze brát zřetel. Poškozené zboží poté zašlete na naši adresu (Reklamační oddělení, Sladovní 103/3, 779 00 Olomouc), kde vám bude vyměněno.

Obdržel jsem jiné zboží, než jsem si objednal.

Jestliže zjistíte, že jste si objednali jiné zboží, než jste původně zamýšleli a toto zboží je již doručováno (na cestě) k vám, nejjednodušším způsobem je nepřevzetí balíku od přepravce. Nepřevzatá zásilka bude přepravcem doručena zpět do našich skladů, kde na ni bude vystaven dobropis a hodnota započtena s další vaší objednávkou nebo vám budou peníze poukázány na váš účet. Vrácení obnosu v hotovosti není možné.

V případě, že zjistíte záměnu zboží po rozbalení, kontaktujte naše obchodní oddělení emailem na obchod@tsbohemia.cz nebo na telefonním čísle 585 157 488 a domluvte se na způsobu a termínu vrácení zboží, správné zboží vám bude zasláno obratem.

Mimo záruční oprava

Písemně kontaktujte naše servisní oddělení servis@tsbohemia.cz, pokud jste kupovali zboží u nás, uveďte číslo faktury a popište typ závady či problému.

Obchodní partneři a dodavatelé

Máte zájem stát se naším dodavatelem zboží či služeb? Kontaktujte nás písemně na e-mailu nakupci@tsbohemia.cz

Přání a stížnosti

Máte přání, chcete podat stížnost nebo udělit pochvalu? Napište nám na pripominky@tsbohemia.cz

V případě, že vám nedostačuje předešlá odpověď, vyplňte prosím následující formulář.







Online letak Rozbaleno zlevněno hledame partnera Prodlouzena zaruka Homecredit - elektronicky podpis
 

Naposledy navštívené

 

 

 
    Kód Název produktu Vaše cena  

 
 
 



Zákaznické centrum

Informace a objednávky:

585 157 488

obchod@tsbohemia.cz

Technická podpora:

585 157 405

podpora@tsbohemia.cz

Provozní doba

Po–So, 9.00–19.00




Partneři:








 
 


Košík

0 položek za
0
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

WWWSERVER8

23.20.165.182

Splatky bez navyseni
Vyprodej skladu