Objednej DNES, dovezeme DNES a ZDARMA. Platí pro Severní Moravu, Brno, Olomouc a okolí. Více informací. 

Jak nakupovat

Obchod

Jak rychle nakoupit na prodejně?

Na pobočkách vybavených platebním automatem není při platbě v hotovosti nutná návštěva obchodníka. Zboží si můžete sami objednat skrze e-shop z pohodlí domova nebo využijte notebooky umístěné na prodejně. S číslem objednávky, které vám přijde obratem na e-mail případně telefon, zboží zaplatíte v automatu a poté si jej můžete ihned vyzvednout u výdejního pultu.

Jak objednat zboží v eshopu?

  1. Vyberte si jeden z našich eshopů (ALFA.cz, T.S.BOHEMIA), zboží i skladová dostupnost jsou identické.
  2. Vybrané zboží vložte do košíku a pokračujte v nákupu.
  3. Pokud chcete zboží objednat, přejděte na obsah košíku (ikona vpravo nahoře).
  4. Pokud nejste přihlášeni, přihlašte se do systému MENU PŘIHLÁŠENÍ - (vpravo nahoře). Pokud u nás nakupujete poprvé, registrujte se v menu PŘIHLÁŠENÍ - REGISTRACE
  5. Po úspěšném přihlášení přejděte znovu na obsah košíku (ikona vpravo nahoře).
  6. Vyberte způsob odběru zboží.
  7. Vyberte dodací adresu (pokud jich máte více).
  8. Pokud chcete zboží na splátky, zatrhněte dané políčko.
  9. Máte-li v košíku více položek zboží a některé z nich není skladem, zatržením volby "Dodat komplet" určíte, že zboží bude dodáno až ve chvíli, kdy bude skladem veškeré, Vámi objednané, zboží.
  10. Do Poznámky vložte jakoukoliv svou připomínku či dotaz, budete kontaktováni naším obchodníkem.
  11. Stiskněte tlačítko VYTVOŘIT OBJEDNÁVKU.

Potřebuji v objednávce něco změnit. Jakým způsobem?

Ke změně objednávky stačí kontaktovat Obchodní oddělení a pracovníci změnu provedou. Kontakt na Obchodní oddělení (obchod@tsbohemia.cz, 585 157 488)

Kolik zaplatím při objednávce přes eshop?

Aktuální cenu objednávky máte vždy zobrazenu v nákupním košíku. Cena se skládá z částky za produkt, DPH a recyklačních a autorských poplatků a expedičního poplatku, v případě požadavku na zaslání zboží.

Kolik zaplatím za dopravu zboží?

Doprava je zdarma. Podrobnosti najdete na http://tsbohemia.cz/Doprava

Objednal jsem si zboží přes eshop, mohu si zboží vyzvednout osobně?

Ano. Ještě před odesláním objednávky máte možnost zvolit si způsob odběru zboží – osobně na některé z poboček, přepravní službou, nebo dobírkou. Pokud zapomenete nebo mylně vyplníte místo/způsob odběru, stačí kontaktovat pracovníky Obchodního oddělení (obchod@tsbohemia.cz, 585 157 488), kteří požadovanou změnu okamžitě provedou. Zboží bude potom odesláno na určené místo/pobočku nebo na zadanou dodací adresu přepravní službou.

Dotaz na dostupnost zboží

Díky komplexnímu informačnímu systému Vám dostupnosti jednotlivých produktů ochotně sdělí pracovníci Obchodního oddělení (obchod@tsbohemia.cz, 585 157 488). Dostupnost produktů lze také sledovat online na kartě produktu. Po přihlášení obsahuje karta produktu také jméno odpovědné osoby za daný produkt, který samozřejmě můžete také využít.

Zakoupené zboží je jiné, případně mi nevyhovuje. Mohu jej bez obtíží vrátit?

Ano, pokud jste omylem zakoupili zboží nebo vám nevyhovují jeho funkční vlastnosti můžete jej za určitých podmínek vrátit. Ze zákona máte možnost odstoupit od kupní smlouvy uzavřené prostředky na dálku (např. internet), do 14 dnů. Vrátit zboží zakoupené osobně na pobočce je také možné a nejlepší způsob je domluvit se přímo se servisním oddělením dotyčné pobočky.

Obchodník mi nabídl možnost platby proforma fakturou. Co to je?

Proforma faktura je doklad, na základě kterého můžete provést platbu své objednávky. Jakmile je částka připsána na náš účet, ihned zboží expedujeme, nebo si jej můžete, v případě osobního odběru, vyzvednout na pobočce. Bankovní převod trvá, dle banky, cca 2-3 pracovní dny.

Pokud chci zjistit barvu, součásti produktu nebo revizi, dozvím se tyto informace od vás?

Bohužel ne. V množství produktů a počtu dodavatelů toto není možné ověřovat, protože obsahy jednotlivých balení se mohou lišit.

Je možné zboží z objednávky zaplatit platební kartou?

Platba kartou je možná online nebo při osobním odběru na všech našich prodejnách.

Je možné opravit údaje na účetním dokladu?

Ve vyjimečných případech to možné je. Specifické podmínky naleznete zde

Proč jsou někdy na prodejnách dlouhé fronty?

Náš obchodní tým přistupuje ke každému zákazníkovi individuálně a snaží se vyhovět jeho specifickým požadavkům a co nejlépe poradit a zvolit vhodné produkty, případně celé řešení. Čas věnovaný každému zákazníkovi se snažíme maximálně využít. U větších projektů/nákupů je někdy nutná delší konzultace, proto se odbavení zákazníků může časově protáhnout. Bohužel v časech nákupních špiček může dojít ke zdržení z důvodů plné vytíženosti našich obchodníků. Nejjednodušším způsobem jak se frontám vyhnout je objednat zboží pomocí našeho eshopu (Barbone, T.S.BOHEMIA) a zboží si nechat zaslat domů nebo na zvolenou adresu.

Chci se zeptat na stav objednávky

Pokud chcete zjistit stav své objednávky, můžete tak učinit několika způsoby:

  • Email – pošlete emailovou zprávu na obchod@tsbohemia.cz s dotazem na stav vaší objednávky. Pracovníci obchodního oddělení Vám v krátké době pošlou odpověď.
  • Telefon – můžete zavolat na telefonní číslo obchodního oddělení - 585 157 488, kde vám obchodníci zodpoví Vaše dotazy.
  • Internet – stav své objednávky můžete také sledovat na www.tsbohemia.cz, kde po přihlášení máte kompletní přehled o svých objednávkách a dalších dokumentech.

Jak mohu stornovat objednávku?

Objednávku můžete stornovat zasláním emailu na obchod@tsbohemia.cz nebo telefonicky na 585 157 488.



Reklamace

Chci reklamovat zboží

Při řešení reklamačních případů Vám pomůže naše Reklamační oddělení, které můžete kontaktovat na servis@tsbohemia.cz, 585 157 507. V případě reklamace počítače Barbone je nutné postupovat dle návodu na www.pocitace.info, případně telefonicky kontaktovat Autorizované Servisní Centrum (585 157 405).

Nemám potvrzený originální záruční list. Co mám dělat?

Originální záruční listy jsou součástí balení většiny výrobků. Vzhledem k množství zboží které prodáváme není možné každou krabici Rozbalovat. Proto vám jako záruční list slouží jednodušší verze z našeho informačního systému, která se tiskne na druhou stranu faktury, při výdeji zboží. K uplatnění reklamace vám stačí tato verze.

Zboží jsem obdržel poškozené.

Poškozené zboží - při doručení zásilky zboží je nutné řádně překontrolovat jeho stav a kompletnost. Pokud dojde k jakýmkoliv nesrovnalostem nebo je zboží poškozené je nutné kontaktovat přepravní službu, která vaši zásilku doručovala a sepsat škodní protokol a to nejpozději do 3 dnů ode dne doručení zásilky. Na pozdější uplatnění nelze brát zřetel. Poškozené zboží poté zašlete na naši adresu, kde vám bude vyměněno.

Obdržel jsem jiné zboží než jsem si objednal.

Jestliže zjistíte, že jste si objednali jiné zboží než jste původně zamýšleli a toto zboží je již doručováno (na cestě) k vám, nejjednodušším způsobem je nepřevzetí balíku od přepravce. Nepřevzatá zásilka bude přepravcem doručena zpět do našich skladů, kde na ni bude vystaven dobropis a hodnota započtena s další vaší objednávkou nebo vám budou peníze poukázány na váš účet. Vrácení obnosu v hotovosti není možné. V případě, že zjistíte záměnu zboží po rozbalení, kontaktujte naše obchodní oddělení (obchod@tsbohemia.cz, 585 157 488) a domluvte se na způsobu a termínu vrácení zboží, správné zboží vám bude zasláno obratem.



Technická podpora

Obdržel jsem jiné zboží než jsem si objednal.

Mám technický dotaz nebo dotaz ke specifikaci produktu Z důvodu rychlejšího odbavení požadavků zákazníků, jsme dotazy tohoto typu rozdělili do dvou skupin:

V obou případech se Vám naši pracovníci budou snažit co nejlépe Vaše dotazy zodpovědět.

Mám dotaz ohledně přepravy zboží

Zboží které je aktuálně skladem odesíláme zpravidla ten samý den jaký je vytvořena objednávka. Standardní doba doručení v ČR je 24 hodin (následující pracovní den). Po expedici zboží odesíláme informační email se soupisem expedovaného zboží a čísly balíků, podle kterých lze sledovat kde se aktuálně Váš balík nachází. Pokud zboží neobdržíte do standardní doby doručení, kontaktujte prosím Obchodní oddělení (obchod@tsbohemia.cz, 585 157 488)



Počítače Barbone

Základní informace o počítačích Barbone

Počítače Barbone jsou značkové počítače, vyráběné dle norem ISO 9001 a ISO 14001, které zaručují vysokou kvalitu a velký důraz kladený na ekologický provoz výroby. První počítače Barbone spatřily světlo světa v roce 1998 a od počátku své existence se těší z dynamického růstu poptávky a stále stoupající obliby u zákazníků. Tradičně obsazují přední příčky v odborných testech renomovaných časopisů, což potvrzuje naše tvrzení o velmi vysoké kvalitě a spolehlivosti.

Kde všude se mohu s počítači Barbone setkat?

Počítače Barbone jsou určeny pro široký okruh zákazníků. V současné době nabízíme tato dvě hlavní řešení:

  • desktopové (počítače modelových řad Sparrow, Eagle, Hornet, Fenix a Maxmini)
  • serverové (servery Atlantis)

Jakou záruku mají počítače Barbone?

Na všechny nekonfigurovatelné modely Barbone poskytujeme nadstandardní záruční dobu 3 roky. Ke každé sestavě dále navíc získáte 3 roky záruky na servisní práce.

Jak mám počítač Barbone objednat?

Existuje několik způsobů, ale nepoužívanější a uživatelsky nejkomfortnější je objednaní přes konfigurátory na www.barbone.cz, nebo na www stránkách partnerů. Další možností je přes email barbone@barbone.cz, telefonicky, faxem, emailem u prodejců,… Možností je celá řada a záleží jen na zákazníkovi, která mu nejvíce vyhovuje.

Objednávám počítač poprvé a nevím jak funguje objednání přes konfigurátor

V momentě, kdy nám odešlete objednávku počítačové sestavy z konfigurátorů na www.barbone.cz, se Vám po úspěšném odeslání objeví hláška potvrzující přijetí. Objednávka je následně zpracována školeným personálem a bude jí přidělen tzv. key manager, který Vás bude kontaktovat v nejbližším možném termínu, poprosí Vás o potvrzení zakázky a probere s Vámi praktické věci týkající se plateb, termínu dodání, dodací, fakturační adresy a dalších Vašich dotazů.

Kolik stojí doprava počítače?

Dopravné počítačů je zdarma po celé ČR, řešené pomocí kurýrní služby, která počítač doveze do 24 hodin po expedici na Vámi zadanou dodací adresu.

Jaké jsou dodací lhůty na konfigurační počítače Barbone?

V případě, že jsou všechny komponenty potřebné na zvolenou konfiguraci počítače skladem (zjistíte již při konfiguraci), je počítač připraven k expedici do 48 hodin od objednání.

Kde si mohu počítač zaregistrovat?

Registrace je možná dvěma způsoby:

  • na internetu pomocí jednoduchého formuláře
  • pomocí registrační karty, kterou naleznete v servisní obálce (obdržíte s počítačem).


Ostatní

Nenašel jsem odpověď

Kontaktujte prosím náš vyškolený personál na infolince 585 157 488, nebo pošlete mail na obchod@tsbohemia.cz



Užitečné kontakty

Objednávky, faktury, předprodejní informace, dostupnost zboží

Obchodní oddělení - obchod@tsbohemia.cz, 585 157 488

Oprava fakturačních údajů

Sekretariát - sekretariat@tsbohemia.cz, 585 157 453

Reklamace komponent

Reklamační oddělení - servis@tsbohemia.cz, 585 157 507

Reklamace počítačů

Autorizované servisní centrum - www.pocitace.info, asc@pocitace.info, 585 157 405

Poprodejní technická podpora

Oddělení Technické podpory - podpora@tsbohemia.cz, 585 157 458

Problémy s internetovým eshopem

webmaster@tsbohemia.cz






 
 


Košík

0 položek za
0
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

WWWSERVER7

jizdni kola
splatky kola