27 poboček má OTEVŘENO pro výdej zboží objednaného přes internet. Více informací.
Využijte objednávek zboží přes e-shop s doručením až k vám domů, nově již u objednávek od 300 Kč neplatíte dopravné a také jsme prodloužili dobu pro vrácení zboží bez udání důvodu na 30 dní. 

Aktuální informace o dostupnosti služeb

Děláme vše pro to, abychom v současné složité situaci zachovali co nejšiřší spektrum služeb, na které jste u nás zvyklí. Všichni naši zaměstnanci již několik týdnů přísně dodržují nařízení a doporučení Ministerstva zdravotnictví. Situaci pro vás neustále monitorujeme a budeme vám zde přinášet aktuální informace.

Bez problému u nás můžete využít:

  • Výběr a nákup zboží přes internet z pohodlí domova.
  • Doručení objednávky domů pomocí přepravních služeb funguje bez větších omezení:
  • PPL zastavila sobotní doručování.
  • Nadrozměrná přeprava: PPL Sprint (DHL) nyní nenabízí doplňkové služby (výnos do patra). U PPL Sprint (DHL) nelze ani využít dobírku, a tak je nutné zboží zaplatit předem. V tuto chvíli není možné vůbec využít služby Česká pošta Balík nadrozměr a Komfortní doprava Olomouc a Ostrava.
  • U přepravy zboží na Slovensko nelze využít dobírku. Zboží je nutné zaplatit předem.
  • Bližší informace o přepravních službách najdete na stránce Doprava
  • Osobní odběr zboží objednaného přes internet je možný:

Na vybraných prodejnách

OlomoucSladovní 103/3Bližší informace
Brno - HeršpiceHeršpická 1009/11cBližší informace
Brno - VeveříVeveří 2581/102Bližší informace
Ostrava - Mariánské hory28. října 2020/231Bližší informace
Ostrava - HrabováNa Rovince 981Bližší informace
ZlínVavrečkova 7074Bližší informace
Hradec KrálovéAkademika Heyrovského 1171Bližší informace
Uherské HradištěMilíčova 467Bližší informace
ZnojmoHusitská 3422Bližší informace
OpavaZámecký okruh 996/19Bližší informace
JihlavaTř. Legionářů 10Bližší informace
Otevřeno je ještě dalších 16 výdejních míst: Zobrazit všechny
  • Na těchto prodejnách je možný pouze výdej zboží objednaného přes internet. V tuto chvíli není možné řešit osobně reklamace ani jakékoliv jiné záležitosti. Věnujte prosím pozornost aktuální otvírací době, která může být změněná.
  • Doporučujeme zboží zaplatit předem. Zkrátíte tím dobu, kterou trávíte na prodejně. V nutných případech můžete zaplatit platební kartou. V hotovosti je možné platit na pobočkách vybavených platebními automaty v Olomouci, Brně, Ostravě a Zlíně.
  • Do prodejny choďte v minimálním možném počtu a zdržujte se jen po dobu nezbytně nutnou k odběru zboží.
  • Udržujte mezi ostatními zákazníky rozestupy minimálně 2 metry.
  • Používejte na prodejně ochranou roušku, nebo alespoň mějte zakrytá ústa a nos (např. šálou). Pomáháte tím chránit naše zaměstnance. Děkujeme.

Jak dbáme na bezpečnost na pobočkách?

  • Všichni naši zaměstnanci mají povinně zakryté dýchací cesty.
  • Při náznaku zvýšené teploty či jiných příznaků jsme připraveni poslat zaměstnance ihned domů.
  • Pobočky pravidelně desinfikujeme, přičemž klademe důraz na výdejní pulty a platební automaty.
  • Na pobočky pouštíme zákazníky jen v omezeném počtu.

Na pobočkách České pošty, Zásilkovny a PPL Parcel Shop

  • Zkontrolujte si na stránkách přepravce, jestli není vybraná pobočka uzavřena a jakou má aktuálně otvírací dobu.
  • Pobočky České pošty zavírají nejpozději v 16 hodin a o víkendech mají zavřeno. Mezi 7:00 – 9:00 budou zpřístupněné pouze občanům nad 65 let.
  • Dobírku na výdejních místech společnosti Zásilkovna je možné platit pouze platební kartou.
  • Dodržujte bezpečnostní pokyny, které mohou být uvedeny na pobočkách a vždy používejte ochranou roušku, nebo alespoň mějte zakrytá ústa a nos (např. šálou). Pomáháte tím chránit zaměstnance. Děkujeme.



U nás můžete v klidu nakupovat:

  • Doprava zdarma až k vám domů je nyní u objednávek již od 300 Kč!
  • S účinností od 14. 3. 2020 do 15. 4. 2020 vám vycházíme vstříc a prodlužujeme dobu na vrácení zboží bez udání důvodu z obvyklých 14 dní na 30 dnů. Platí standardní podmínky pro vrácení zboží dle platných obchodních podmínek.
  • Prodloužili jsme garanční servis jízdních kol ze standardních 30 dní na 60 dní nebo do prvních najetých 100 km.


Obchodní záležitosti - objednávky nebo výběr zboží

  • Naše callcentrum funguje bez omezení od pondělí do soboty vždy od 9:00 do 19:00: tel. 585 157 488, ohledně objednávky nás můžete nás kontaktovat i na mailu obchod@tsbohemia.cz.

Reklamace a servis

  • V toto chvíli není možné reklamace vyřídit osobně na žádné naší pobočce. V naléhavých případech můžete reklamaci zaslat prostřednictvím jakékoliv přepravní služby na centrálu v Olomouci.
  • Potřebujete-li vyřídit reklamaci, obraťte se prosím na naše servisní oddělení: tel. 585 157 507 nebo servis@tsbohemia.cz.

Naše doporučení:

  • Dodržovat hygienické pokyny Ministerstva zdravotnictví. Veškeré informace naleznete na jejich stránkách věnujících se aktuální situaci.
  • Doporučujeme využívat bezhotovostní platební styk - nejlépe platbu kartou přes internet případně bankovním převodem.

Tuto stránku průběžně aktualizujeme. Poslední aktualizace: 6. 4. 2020 9:00






0
 
 
 
 
 
­

 
Webové stránky TSBOHEMIA.cz používají k personalizaci reklam a služeb soubory cookies. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací.   Nastavení Rozumím
online platby
podekovani
Porovnáváte 0 Zobrazit Smazat vše

    Přihlaste se

     
    ­