Dobrý den, v minulém roce 9/2014 jsem u této společnosti koupila mobilní telefon. Poté co přišel fungoval cca dva měsíce a pak dále se u něj přibližně jednou do čtvrt roku objevovaly další a další závady. Rozhodla jsem se telefon reklamovat. Abych postupovala při reklamaci správně, zavolala jsem na zák. linku. Bylo mi sděleno, že mám telefon poslat nebo donést na nejbližší pobočku. Když jsem řekla , že jsem z Č.Budějovic, pán na lince mi nabídl jako nejbl. pobočku Olomouc, když jsem zopakovala odkud jsem, bylo mi řečeno, že pán neví, kde ČB jsou, což mě docela udivilo a trochu i pobavilo. Poté co jsem telefon odeslala dle návodu s tím, že jsem na fakturu napsala seznam chyb (nefungující displej, probíjení nabíječky, nefungující sluchátka, ozvěna při volání, sekání se telefonu, samovolné vypínání)jsem se už tolik nebavila. Telefon sice přišel zpět cca za týden, ale v ještě horším stavu než původně. Sluchátka opět nefungují a displej je totálně v .... Nemohu psát sms, protože při dotyku na A se zobrazí i b, d, e, q, p, l. Navíc na displeji zůstává po dotyku modrá čára, dle vedení pohybu. O tom, že tam je nastavené cosi, co vypadá jako časové pásmo (které nikdo neumí vypnout) a přes displej mi vedou čtyři čárky nemluvě. Jediné, co je v pořádku je nabíječka, která byla jediná vyměněna. Ale co mě zamrzelo a naštvalo nejvíce je vyjádření technika, který mi zcela neomaleně do faktury napsal, že je telefon potlučený (nevím tedy kde, nejsem si vědoma, že by mi upadl) a používaný (to je divné, na co jiného jsem si ho asi kupovala, než na užívání) a že sluchátkám chybí gumičky (což je pravda, protože na sluchátkách nedržely a poztrácela jsem je), nicméně na gumičky dle mého názoru sluchátka nehrají! Telefon je nepoužitelný, v co nejbližší době si musím koupit nový a docela vážně přemýšlím o předání na ČOI, aby oni posoudili, zda je normální dostat po reklamaci telefon v ještě horším stavu, než byl reklamován! Zde už nekoupím už nikdy nic, jsem přístupem a kvalitou velice zklamaná!