SAMSUNG toner CLT-P4072B černý (SU381A)

 
SAMSUNG toner CLT-P4072B černý (SU381A)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
toner, sada 2 tonerů, 2x CLT-K4072S, 2x 1500 stran při 5% pokrytí, pro CLP-320, CLP-320N, CLP-325, CLP-325W, CLX-3185, CLX-3185N, CLX-3185FW, CLX-3185FN
Objednací kód651428
Part No.

SU381A

Základní cena + RP 1 606 Kč + 4 
ověřit dostupnost
Cena nyní: 1 949,- Kč 

1 611 Kč bez DPH

 
 
 
 
 
 
 
 
 
  •  
  •  
 

Podrobnosti

 
 
 

Popis produktu:

Originální černý toner pro tiskárny Samsung  CLP-320, CLP-320N, CLP-325, CLP-325W, CLX-3185, CLX-3185N, CLX-3185FW, CLX-3185FN.


 

Poznámka výrobce:


Chcete si najít HP Carepack? Využijte prosím tohoto odkazu:
Pro hledání HP Care Packu klikněte zde
HP CarePack zajistí zákazníkovi rozšířený 3-letý servis v místě instalace produktu (pokud není uvedeno jinak), a to nejpozději do druhého dne po nahlášení závady v rámci pracovního týdne (pokud není uvedeno jinak) a pracovní doby: pondělí až pátek, 8:00 - 17:00 hod (pokud není uvedeno jinak). Pokud se nepodaří závadu při první návštěvě odstranit, nabízí HP adekvátní záložní zařízení na dobu, kdy je zákazníkovo původní zařízení v opravě. HP CaretPack je možno zakoupit nejpozději 180 dnů po zakoupení zařízení a platí se jednorázově na 3 roky. Platnost CarePacku se počítá od data zakoupení zařízení. V ceně jsou zahrnuty: náhradní díly, práce a cesta technika i případná zápůjčka záložního zařízení.
Vysvětlivky:
NDO (Next day On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady.
NDO-1,8M (Next day On-Site Response 3y or 1,8M pages) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady, servisní služba platí na 1,8 milionů vytištěných stránek, maximálně však na 3 roky.
NDR (Next day Replacement) - servisní zásah u zákazníka formou výměny produktu další pracovní den po nahlášení závady.
BR (Bench repair) - oprava v servisním středisku.
4OS (4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady v rámci pracovní doby (po - pá 8 -17). 7x24 - (7x24 4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
PUR (Pick-up & Return) - Oprava včetně vyzvednutí a vrácení produktu Odpovědný kurýr vyzvedne vadnou jednotku přímo u zákazníka a doručí ji do servisního střediska. Zákazník je povinnen zajistit, aby produkt byl vhodně zabalen. Doba trvání opravy v rámci této služby je 5 pracovních dnů. Doba opravy se měří ode dne, kdy je jednotka doručena do servisního střediska HP, až do dne, kdy je opravený produkt vrácen na adresu uživatele. Služba je k dispozici mezi 8.00 a 17.00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků.


Stránky výrobce:

www.hp.cz


Stránky o produktu:

www.hp.cz


 

Zákaznické centrum pro Vás:

 
 
 

Zařazení

 
 
 
 
 
 
 

Zákaznické dotazy & odpovědi

 
 

Diskuse neobsahuje žádné příspěvky

 

Přidat nové téma

 Jiný obrázek..

povinná položka

 
 
 
 

Zaslat info

 
 
 
 
 
 
 
 

Záruka

 
 
 

 
 
 
 
 
 
  • Home Credit
  • Body/ks
    - bodová hodnota produktu v promoakci;
    sestava
    - sestava - sloučení komponent ve virtuální produkt,(komponenty se mohou prodávat i samostatně)
    - hák - produkt, k němuž se při prodeji automaticky přiřazují další produkty (například zdroj + přívodní šňůra apod.)
 
 
 
 
 

Online letak Rozbaleno zlevněno hledame partnera Prodlouzena zaruka Homecredit - elektronicky podpis
 

Naposledy navštívené

 

 

 
    Kód Název produktu Vaše cena  

 
 
 



Zákaznické centrum

Informace a objednávky:

585 157 488

obchod@tsbohemia.cz

Technická podpora:

585 157 405

podpora@tsbohemia.cz

Provozní doba

Po–So, 9.00–19.00




Partneři:








 
 


Košík

0 položek za
0
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

WWWSERVER6

54.224.89.34

Webové stránky TSBOHEMIA.cz používají k personalizaci reklam a služeb soubory cookies. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací.   Nastavení Rozumím
Onadnes
Splatky bez navyseni