Objednej DNES, dovezeme DNES a ZDARMA. Platí pro Severní Moravu, Brno a okolí. Více informací.
Otevřeli jsme pro vás nové pobočky v Hranicích a České Lípě. Více informací. 

SAFESCAN TA-8015 Black docházkový systém

 
 
 
 
SAFESCAN docházkový systém TA-8015, čtečka RFID karty, 3000 uživatelů, 3.5" display, LAN, Wi-Fi, černý
Objednací kód9601437
Part No.

125-0483

Záruka spotřebitel/ostatní 36 měsíců / 24 měsíců
Základní cena + RP 11 566 Kč + 3 
ověřit dostupnost
14 293,- Kč 
Cena nyní: 13 999,- Kč 

11 569 Kč bez DPH

 
 
 
 
 
 
 
Splátková kalkulačka již od 23 Kč za den! SMS podpis je jednoduchý způsob
jak uzavřít smlouvu během několika minut.
 
 

Doporučené zboží

 

Doporučený

4 222 Kč  
 
 
 
 
 
 
 
 
  •  
  •  
 

Podrobnosti

 
 
 

SAFESCAN TA-8015

Nový Safescan TA-8000-series kombinují moderní design a technologii s intuitivním uživatelským rozhraním, více identifikačních metod a maximální flexibilitu. Spolu s dodaným softwarem Safescan TA, to je vše, co potřebujete pro efektivní a přesného času a docházky nahrávání vašich zaměstnanců.

Safescan TA-8015 je předstihové řešení pro záznam docházky v reálném čase, které umožňuje registraci pomocí RFID. Má 3.5” barevný TFT displej s grafickým uživatelským prostředím (GUI), 8 funkčních tlačítek a navigační klávesy. Zaměstnanec se může přihlásit a odhlásit podle pracovního kódu nebo události ( dovolená, návštěva lékaře, nemoc atd.) což velmi usnadní následnou administrativu. Využitím funkce samoobslužného přístupu může zaměstnanec sám kontrolovat své záznamy přímo na terminálu.

Zaměstnanci jednoduše zaznamenávají čas příchodu a odchodu přímo na terminálu TA-8015. Díky Ethernet (LAN) spojení a funkci vykazování docházky nebyl záznam odpracované doby a výpočet přesčasů nikdy jednodušší. Díky vestavěnému Wi-Fi modulu je zařízení velmi flexibilní jelikož není potřeba žádného drátového připojení. Začít tedy můžete ihned – aniž by bylo potřeba provádět jakékoli změny ve Vaší infrastruktuře drátové sítě.

Dalším benefitem je přehled docházky v reálném čase, což umožňuje například tisk aktuálního seznamu osob v budově v případě požáru, či jiné události.

VLASTNOSTI PRODUKTU

  • Vysokorychlostní snímač integrovaná čtečka RFID karet
  • Rychlá a snadná instalace
  • Vestavěný Wi-Fi modul pro připojení k bezdrátové síti
  • Registrace až 3000 uživatelů
  • Uložení až 100 000 časových záznamů
  • 3,5" TFT displej (70x53 mm)
  • Grafické uživatelské rozhraní (GUI)
  • Samoobslužné dotazy pro snadné ověření časových záznamů zaměstnanci
  • 8 funkčních kláves pro snadnou registraci pracovních kódů
  • Navigační klávesy
  • Možnost řízení přístupu dveřmi a signalizačního čidla
  • Spínač automatického stavu (s přednastaveným příchodem, odchodem, přestávkami)
  • Time Attendance Software pro neomezený počet uživatelů
  • Správa uživatelských dat a časových záznamů (přítomnost, nepřítomnost, přestávky
  • Komplexní funkce vykazování
  • Přístup k záznamům v reálném čase
  • Tisk seznamu osob v budově v případě požáru ke zvýšení bezpečnosti zaměstnanců
  • Export dat do Excelu a HRM programů výplatních listin (.csv formát)
  • Široká nabídka funkcí správy zaměstnanců
  • Funkce filtrování zaměstnance/oddělení
  • Výpočet pracovní doby a přesčasů
  • Možnosti/plán zaokrouhlování (času příchodu/odchodu)
  • Vícenásobné pracovní harmonogramy
  • Registrace příchodu s uvedením kódu události/pracovního kódu (dovolená, lékař, nemoc apod.)
  • Registrace příchodu se zadáním kódu projektu
  • Funkce automatického zálohování dat
  • Ruční přidání a úpravy protokolů
  • Export dat přes USB flash disk nebo v reálném čase připojení Wi-Fi o Ethernet
  • Podporuje použití několika terminálů v rámci jedné sítě
  • Možnost duálního ověření – registrace příchodu kombinací dvou metod (PIN kód/přívěsek)
  • Terminál a software v 14 jazycích: EN, DE, FR, IT, ES, PT, NL, CZ, SK, HU, PL, SE, DK, FI
  • Terminál a software v 11 jazycích: EN, DE, FR, IT, ES, PT, NL, CZ, SK, HU, PL, SE, BG
  • Nedochází ke ztrátě dat v případě výpadku napájení
  • Instalace na stěnu
  • Rozměry: 15 x 25.1 x 4.5 cm
  • Hmotnost: 630 gr
  • Značka CE


Minimální požadavky: Operační systém: Windows 7, 8, Server 2008

3 ROKY ZÁRUKA

Výrobky Safescan jsou vyráběny v souladu s nejpřísnějšími normami kvality a bezpečnosti. Díky tomu jsou výrobky Safescan dodávány s prodlouženou záruční lhůtou 3 let. Klepnutím sem získáte další informace.

V BALÍČKU

  • Safescan TA-8015
  • Uživatelská příručka v angličtině
  • Licence pro software Safescan TA pro neomezený počet uživatelů
  • Adaptér napájení pro Evropu, Velkou Británii a Spojené státy americké
  • 5 x RFID karta

docházkový systém

 

 

Fotogalerie SAFESCAN TA-8015 Black docházkový systém

Stránky o produktu:

http://www.safescan.com/cz/productDetail/48/280/dochazkove-systemy/safescan-ta-8015-black


 

Zákaznické centrum pro Vás:

 
 

Zákaznické dotazy & odpovědi

 
 

Diskuse neobsahuje žádné příspěvky

 

Přidat nové téma

 Jiný obrázek..

povinná položka

 
 
 
 

Zaslat info

 
 
 
 
 
 
 
 

Záruka

 
 
 

 
 
 
 
 
 
  • Home Credit
  • Body/ks
    - bodová hodnota produktu v promoakci;
    sestava
    - sestava - sloučení komponent ve virtuální produkt,(komponenty se mohou prodávat i samostatně)
    - hák - produkt, k němuž se při prodeji automaticky přiřazují další produkty (například zdroj + přívodní šňůra apod.)
 
 
 
 
 





 
 


Košík

0 položek za
0
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

WWWSERVER8

Mikulasske slevy
Vymena darku