Objednejte zboží nad 500 Kč v sobotu nebo v neděli a do celé ČR Vám jej ZDARMA dovezeme již v pondělí .
Na severní Moravě a v Brně objednávky do 15:00 rozvážíme v prosinci i o víkendech v den objednání. Mapa rozvozu. 

Rozšíření záruky Lenovo IdeaPad SPac 3r mail-in (z 2r mail-in) pro řady G/S/Y/Z/Flex - email licence

 
Rozšíření záruky Lenovo IdeaPad SPac 3r mail-in (z 2r mail-in) pro řady G/S/Y/Z/Flex - email licence
 
 
Česká distribuce
 
 
 
 
 
 
 
Lenovo IdeaPad SPac 3r mail-in (z 2r mail-in) pro řady G/S/Y/Z/Flex!!! V případě problémů s registrací (chybových hlášení) je nutno kontaktovat přímo oficiální Lenovo registrační podporu na e-mailové adrese lsr@lenovo.com !!!
Objednací kód9601401
Part No.

5WS0F82917

Záruka spotřebitel/ostatní 24 měsíců / 3 měsíce
Základní cena 488 Kč
ověřit dostupnost
Cena nyní: 590,- Kč 

488 Kč bez DPH

 
 
 
 
 
 
 
 
 
  •  
  •  
 

Podrobnosti

 
 
 

Rozšíření záruky Lenovo IdeaPad SPac 3r mail-in (z 2r mail-in) pro řady G/S/Y/Z/Flex - email licence

Lenovo rozšíření záruky IdeaPad 3r mail-in (ze 2r mail-in) pro řady G/S/Y/Z/FLEX - email licence

Rozšíření standardní záruky k notebookům na 3 roky Mall-in základní z 2leté mail-in.

Při závadě zákazník musí kontaktovat telefonicky Lenovo support, kde se dozví podrobnosti a pokyny ke způsobu a průběhu případné reklamace.

ServicePac je lokální smlouva a nelze exportovat. V zemi, kde je zařízení naistalováno, musí proběhnout nákup i registrace Spac.
Dodání e-mailové verze Service Packu trvá v důsledku déle trvající fakturace, cca 7-10 dní od objednání.

  • Service Pack je možné registrovat kdykoliv v průběhu základní záruky přístroje.
  • Záruka, kterou SPack garantuje, nahrazuje záruku základní.
  • Záruka garantovaná tímto Service Packem není mezinárodní.

!!! V případě problémů s registrací (chybových hlášení) je nutno kontaktovat přímo oficiální Lenovo registrační podporu na e-mailové adrese lsr@lenovo.com !!!

 

Parametry a specifikace:

Certifikace

Typ záruky: 
mail-in
Délka licence [roků]: 
3
 
 
 
 
 
 
 

Zákaznické centrum pro Vás:

 
 

Zákaznické dotazy & odpovědi

 
 

Diskuse neobsahuje žádné příspěvky

 

Přidat nové téma

 Jiný obrázek..

povinná položka

 
 
 
 

Zaslat info

 
 
 
 
 
 
 
 

Záruka

 
 
 

Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.

V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.

Informace o autorizovaném servisu

  • WWW: http://www.lenovoservices.cz/
  • Způsob uplatnění: ONLINE požadavek (svoz servisem) na uvedeném WWW, nebo tel.
  •  
     
     
     
     
     
    • Home Credit
    • Body/ks
      - bodová hodnota produktu v promoakci;
      sestava
      - sestava - sloučení komponent ve virtuální produkt,(komponenty se mohou prodávat i samostatně)
      - hák - produkt, k němuž se při prodeji automaticky přiřazují další produkty (například zdroj + přívodní šňůra apod.)
     
     
     
     
     





     
     


    Košík

    0 položek za
    0
     
     

     

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    WWWSERVER8

    Splatky bez navyseni
    Vymena darku