Produkt je vyřazen!

 
 
 
Produkt již není v naší nabídce.
Kontaktujte, prosím, manažera produktu:

Radomír Mlčoch
rmlcoch@tsbohemia.cz
 
 
 
 
 

HP Z4 (3MC08EA)

 
HP Z4 (3MC08EA)
 
 
Prodloužená záruka
Zona nula
 
 
Splátková kalkulačka již od 69 Kč za den! SMS podpis je jednoduchý způsob
jak uzavřít smlouvu během několika minut.
 
 
 
 
 
PC HP Z4 Intel Core i7-7800x,16GB,256GB SSD,Windows 10 Pro
 
Objednací kód8963913
Part No.

3MC08EA

ověřit dostupnost
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  •  
 

Podrobnosti

 
 
 

Popis produktu:

Windows 10 Pro
Procesor: Intel® Core i7-7800x
Paměť: 16 GB DDR4
Pevný disk: 256 GB M.2 SSD
Optická mechanika: DVD+/-RW
Grafická karta: volný PCIe x16 slot pro grafiku
• 1x LAN, 9x USB 3.1, čtečka SD karet, klávesnice, myš, přední ventilátor
Záruka: 3 roky (následující pracovní den na místě)

Česká lokalizace operačního systému a klávesnice


 

Poznámka výrobce:


Chcete si najít HP Carepack? Využijte prosím tohoto odkazu:
Pro hledání HP Care Packu klikněte zde
HP CarePack zajistí zákazníkovi rozšířený 3-letý servis v místě instalace produktu (pokud není uvedeno jinak), a to nejpozději do druhého dne po nahlášení závady v rámci pracovního týdne (pokud není uvedeno jinak) a pracovní doby: pondělí až pátek, 8:00 - 17:00 hod (pokud není uvedeno jinak). Pokud se nepodaří závadu při první návštěvě odstranit, nabízí HP adekvátní záložní zařízení na dobu, kdy je zákazníkovo původní zařízení v opravě. HP CaretPack je možno zakoupit nejpozději 180 dnů po zakoupení zařízení a platí se jednorázově na 3 roky. Platnost CarePacku se počítá od data zakoupení zařízení. V ceně jsou zahrnuty: náhradní díly, práce a cesta technika i případná zápůjčka záložního zařízení.
Vysvětlivky:
NDO (Next day On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady.
NDO-1,8M (Next day On-Site Response 3y or 1,8M pages) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady, servisní služba platí na 1,8 milionů vytištěných stránek, maximálně však na 3 roky.
NDR (Next day Replacement) - servisní zásah u zákazníka formou výměny produktu další pracovní den po nahlášení závady.
BR (Bench repair) - oprava v servisním středisku.
4OS (4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady v rámci pracovní doby (po - pá 8 -17). 7x24 - (7x24 4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
PUR (Pick-up & Return) - Oprava včetně vyzvednutí a vrácení produktu Odpovědný kurýr vyzvedne vadnou jednotku přímo u zákazníka a doručí ji do servisního střediska. Zákazník je povinnen zajistit, aby produkt byl vhodně zabalen. Doba trvání opravy v rámci této služby je 5 pracovních dnů. Doba opravy se měří ode dne, kdy je jednotka doručena do servisního střediska HP, až do dne, kdy je opravený produkt vrácen na adresu uživatele. Služba je k dispozici mezi 8.00 a 17.00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků.


Parametry a specifikace:

Fyzické charakteristiky

Barva: 
černá
Formát skříně: 
Mini Tower
Výška [mm]: 
386
Šířka [mm]: 
169
Hloubka [mm]: 
445
Hmotnost [kg]: 
11,3

Konektory externí

USB 3.1 Gen1: 
ano
Počet portů USB 3.1 Gen1: 
9
RJ-45 port: 
ano
Počet portů RJ-45: 
1
PS/2 port: 
ano

Procesor

Model procesoru: 
Intel Core i7-7800X
Kódové označení procesoru: 
Skylake
Procesorová řada: 
Core i7
Počet jader procesoru: 
6
Počet vláken procesoru: 
12
Frekvence procesoru [GHz]: 
3,5
Max. frekvence procesoru [GHz]: 
4,0

Průvodce výběrem

Operační systém: 
Windows 10 Pro
Typ paměti: 
DDR4
Výrobce procesoru: 
Intel
Typ disku: 
SSD
Velikost disku [GB]: 
256
Velikost operační paměti [GB]: 
8

Výbava

Optická mechanika: 
ano
Čtečka karet: 
ano
Stránky výrobce:
 
 
 
 
 
 
 

Zákaznické centrum pro Vás:

 
 
 

Historie ceny

 
 
 
 
 
 
 

Zákaznické dotazy & odpovědi

 
 

Diskuse neobsahuje žádné příspěvky

 

Přidat nové téma

 Jiný obrázek..

povinná položka

 
 
 
 

Zaslat info

 
 
 
 
 
 
 
 

Záruka

 
 
 

Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.

V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.

Informace o autorizovaném servisu

  • Servis: VSP Data a.s.
  • WWW: http://web.vspdata.cz/hp
  • Tel.: +420 381 489 144
  • Adresa: VSP DATA a.s.
    Servisní středisko
  • Ulice: Údolní 2188
  • Město: Tábor
  • PSČ: 39064
  • Způsob uplatnění: ONLINE požadavek (svoz servisem) na uvedeném WWW, nebo tel.
  •  
     
     
     
     
     





    0
     
     
     
     
     
    ­

     
    Webové stránky TSBOHEMIA.cz používají k personalizaci reklam a služeb soubory cookies. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací.   Nastavení Rozumím
    vyprodej
    Splatky bez navyseni
    Porovnáváte 0 Zobrazit Smazat vše