Objednej DNES, dovezeme DNES a ZDARMA. Platí pro Severní Moravu, Brno a okolí. Více informací.
Otevřeli jsme pro vás nové pobočky v Hranicích a České Lípě. Více informací. 

HP Windows Server 2012 R2 Foundation CZ (ENG/PL/RU) + 15 CAL OEM (748920-421)

 
HP Windows Server 2012 R2 Foundation CZ (ENG/PL/RU) + 15 CAL OEM (748920-421)
 
 
-41%
 
 
 
 
 
 
 
SWO HP Windows Server 2012 R2 Foundation CZ (ENG/PL/RU) + 15 CAL OEM
Objednací kód358278
Part No.

748920-421

Záruka spotřebitel/ostatní 24 měsíců / 3 měsíce
Základní cena 2 388 Kč
ověřit dostupnost
4 890,- Kč 
Cena nyní: 2 890,- Kč 

2 388 Kč bez DPH

 
 
 
 
 
 
 
Splátková kalkulačka již od 5 Kč za den! SMS podpis je jednoduchý způsob
jak uzavřít smlouvu během několika minut.
 
 
  •  
  •  
 

Podrobnosti

 
 
 

HP Windows Server 2012 R2 Foundation CZ (ENG/PL/RU) + 15 CAL OEM

HP Microsoft Windows Server 2012 Foundation CZ + ENG. OS můžete zakoupit s novým serverem HP ProLiant. V základu OS je 15 klientských licence (CAL).

Technická specifikace:

  • podpora pouze jednosocketových serverů
  • max 32GB RAM
  • bez Hyper-V
  • limit na 15 uživatelů, kteří jsou pokrytí základní licencí OS.
 

Poznámka výrobce:


Chcete si najít HP Carepack? Využijte prosím tohoto odkazu:
Pro hledání HP Care Packu klikněte zde
HP CarePack zajistí zákazníkovi rozšířený 3-letý servis v místě instalace produktu (pokud není uvedeno jinak), a to nejpozději do druhého dne po nahlášení závady v rámci pracovního týdne (pokud není uvedeno jinak) a pracovní doby: pondělí až pátek, 8:00 - 17:00 hod (pokud není uvedeno jinak). Pokud se nepodaří závadu při první návštěvě odstranit, nabízí HP adekvátní záložní zařízení na dobu, kdy je zákazníkovo původní zařízení v opravě. HP CaretPack je možno zakoupit nejpozději 180 dnů po zakoupení zařízení a platí se jednorázově na 3 roky. Platnost CarePacku se počítá od data zakoupení zařízení. V ceně jsou zahrnuty: náhradní díly, práce a cesta technika i případná zápůjčka záložního zařízení.
Vysvětlivky:
NDO (Next day On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady.
NDO-1,8M (Next day On-Site Response 3y or 1,8M pages) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady, servisní služba platí na 1,8 milionů vytištěných stránek, maximálně však na 3 roky.
NDR (Next day Replacement) - servisní zásah u zákazníka formou výměny produktu další pracovní den po nahlášení závady.
BR (Bench repair) - oprava v servisním středisku.
4OS (4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady v rámci pracovní doby (po - pá 8 -17). 7x24 - (7x24 4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
PUR (Pick-up & Return) - Oprava včetně vyzvednutí a vrácení produktu Odpovědný kurýr vyzvedne vadnou jednotku přímo u zákazníka a doručí ji do servisního střediska. Zákazník je povinnen zajistit, aby produkt byl vhodně zabalen. Doba trvání opravy v rámci této služby je 5 pracovních dnů. Doba opravy se měří ode dne, kdy je jednotka doručena do servisního střediska HP, až do dne, kdy je opravený produkt vrácen na adresu uživatele. Služba je k dispozici mezi 8.00 a 17.00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků.


Stránky výrobce:

www.hp.cz


Stránky o produktu:

www.hp.cz


 

Zákaznické centrum pro Vás:

 
 

Zákaznické dotazy & odpovědi

 
 

Diskuse neobsahuje žádné příspěvky

 

Přidat nové téma

 Jiný obrázek..

povinná položka

 
 
 
 

Zaslat info

 
 
 
 
 
 
 
 

Záruka

 
 
 

 
 
 
 
 
 
  • Home Credit
  • Body/ks
    - bodová hodnota produktu v promoakci;
    sestava
    - sestava - sloučení komponent ve virtuální produkt,(komponenty se mohou prodávat i samostatně)
    - hák - produkt, k němuž se při prodeji automaticky přiřazují další produkty (například zdroj + přívodní šňůra apod.)
 
 
 
 
 





 
 


Košík

0 položek za
0
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

WWWSERVER5

Splatky bez navyseni
Vymena darku