Objednej DNES, dovezeme DNES a ZDARMA. Platí pro Severní Moravu, Brno a okolí. Více informací.
Otevřeli jsme pro vás nové pobočky v Hranicích a České Lípě. Více informací. 

HP U6578E

 
HP U6578E
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HP CarePack 3 roky Next Business Day Onsite Desktop Only HW Support - U6578E
Objednací kód684932
Part No.

U6578E

Záruka spotřebitel/ostatní 24 měsíců / 3 měsíce
Základní cena 653 Kč
ověřit dostupnost
890,- Kč 
Cena nyní: 790,- Kč 

653 Kč bez DPH

 
 
 
 
 
 
 
 
 
  •  
  •  
 

Podrobnosti

 
 
 

Popis produktu:

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support - Prodloužená dohoda o službách - náhradní díly a práce ( pro desktop bez monitoru ) - 3 let - na místě - příští prac. den - pro HP 6300, Pro 4300; Pro 33XX, 34XX, 35XX; Pro All-in-One 3420; TouchSmart Elite 7320

Pro registraci každého carepacku je nutné zadat informace o koncové uživateli produktu: název firmy (pokud je zboží nakoupeno na firmu), adresa firmy nebo uživatele, jméno, příjmení, telefon, email kontaktní osoby, produktové číslo (PartNo) a výrobní číslo zboží (Serial Number), pro které má být záruka registrována. Při objednání zákazníkem přes eshop lze zadat do poznámky objednávky, nebo kontaktujte naše obchodní oddělení pro zadání těchto informací.


 

Poznámka výrobce:


Chcete si najít HP Carepack? Využijte prosím tohoto odkazu:
Pro hledání HP Care Packu klikněte zde
HP CarePack zajistí zákazníkovi rozšířený 3-letý servis v místě instalace produktu (pokud není uvedeno jinak), a to nejpozději do druhého dne po nahlášení závady v rámci pracovního týdne (pokud není uvedeno jinak) a pracovní doby: pondělí až pátek, 8:00 - 17:00 hod (pokud není uvedeno jinak). Pokud se nepodaří závadu při první návštěvě odstranit, nabízí HP adekvátní záložní zařízení na dobu, kdy je zákazníkovo původní zařízení v opravě. HP CaretPack je možno zakoupit nejpozději 180 dnů po zakoupení zařízení a platí se jednorázově na 3 roky. Platnost CarePacku se počítá od data zakoupení zařízení. V ceně jsou zahrnuty: náhradní díly, práce a cesta technika i případná zápůjčka záložního zařízení.
Vysvětlivky:
NDO (Next day On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady.
NDO-1,8M (Next day On-Site Response 3y or 1,8M pages) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady, servisní služba platí na 1,8 milionů vytištěných stránek, maximálně však na 3 roky.
NDR (Next day Replacement) - servisní zásah u zákazníka formou výměny produktu další pracovní den po nahlášení závady.
BR (Bench repair) - oprava v servisním středisku.
4OS (4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady v rámci pracovní doby (po - pá 8 -17). 7x24 - (7x24 4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
PUR (Pick-up & Return) - Oprava včetně vyzvednutí a vrácení produktu Odpovědný kurýr vyzvedne vadnou jednotku přímo u zákazníka a doručí ji do servisního střediska. Zákazník je povinnen zajistit, aby produkt byl vhodně zabalen. Doba trvání opravy v rámci této služby je 5 pracovních dnů. Doba opravy se měří ode dne, kdy je jednotka doručena do servisního střediska HP, až do dne, kdy je opravený produkt vrácen na adresu uživatele. Služba je k dispozici mezi 8.00 a 17.00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků.


Parametry a specifikace:

Certifikace

Typ záruky: 
NBD (next business day)
Délka licence [roků]: 
3

Doplňující informace

Doplňující informace: 
nutno registrovat do 180 dní od koupě počítače

Ostatní

Použití pro: 
počítače HP
Distribuce: 
CZ
Typ distribuce: 
elektronická
Stránky výrobce:
Stránky o produktu:
 
 
 
 
 
 
 

Zákaznické centrum pro Vás:

 
 

Zákaznické dotazy & odpovědi

 
 

Diskuse neobsahuje žádné příspěvky

 

Přidat nové téma

 Jiný obrázek..

povinná položka

 
 
 
 

Zaslat info

 
 
 
 
 
 
 
 

Záruka

 
 
 

Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.

V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.

Informace o autorizovaném servisu

  • Servis: VSP Data a.s.
  • WWW: http://web.vspdata.cz/hp
  • Tel.: +420 381 489 144
  • Adresa: VSP DATA a.s.
    Servisní středisko
  • Ulice: Údolní 2188
  • Město: Tábor
  • PSČ: 39064
  • Způsob uplatnění: ONLINE požadavek (svoz servisem) na uvedeném WWW, nebo tel.
  •  
     
     
     
     
     
    • Home Credit
    • Body/ks
      - bodová hodnota produktu v promoakci;
      sestava
      - sestava - sloučení komponent ve virtuální produkt,(komponenty se mohou prodávat i samostatně)
      - hák - produkt, k němuž se při prodeji automaticky přiřazují další produkty (například zdroj + přívodní šňůra apod.)
     
     
     
     
     





     
     


    Košík

    0 položek za
    0
     
     

     

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    WWWSERVER8

    Splatky bez navyseni
    Vymena darku