HP Sprocket 200 (1AS86A)

Objednací kód: 719438 Part No.: 1AS86A Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 12 měsíců
 
HP Sprocket 200 (1AS86A)
  • HP Sprocket 200 (1AS86A)
  • HP Sprocket 200 (1AS86A)
  • HP Sprocket 200 (1AS86A)
  • HP Sprocket 200 (1AS86A)
 
 
Sleva -15 %
 
 
 
 

Je nám líto,

 
 
 

ale tento produkt je beznadějně vyprodán.

Vyberte si prosím ze související nabídky níže.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
HP Sprocket 200,kapesní fotografická tiskárna,technologie HP ZINK,černá
Zobrazit na prodejnách
Koupit na splátkyjiž od 140 Kč měsíčně
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  •  
 

Popis

 
 
 

Popis produktu:

Kapesní fotografická tiskárna HP Sprocket 200 v černém provedení.
Tiskněte instantní fotografie přímo z chytrého telefonu nebo tabletu. Bavte se s přáteli a uchovejte si ty nejzábavnější mometny vytištěné přímo na samolepící fotopapíry HP ZINK stejně jednoduše jako je sdílíte na sociálních sítích.



Více informací


Chcete si najít HP Carepack? Využijte prosím tohoto odkazu:
Pro hledání HP Care Packu klikněte zde
HP CarePack zajistí zákazníkovi rozšířený 3-letý servis v místě instalace produktu (pokud není uvedeno jinak), a to nejpozději do druhého dne po nahlášení závady v rámci pracovního týdne (pokud není uvedeno jinak) a pracovní doby: pondělí až pátek, 8:00 - 17:00 hod (pokud není uvedeno jinak). Pokud se nepodaří závadu při první návštěvě odstranit, nabízí HP adekvátní záložní zařízení na dobu, kdy je zákazníkovo původní zařízení v opravě. HP CaretPack je možno zakoupit nejpozději 180 dnů po zakoupení zařízení a platí se jednorázově na 3 roky. Platnost CarePacku se počítá od data zakoupení zařízení. V ceně jsou zahrnuty: náhradní díly, práce a cesta technika i případná zápůjčka záložního zařízení.
Vysvětlivky:
NDO (Next day On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady.
NDO-1,8M (Next day On-Site Response 3y or 1,8M pages) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady, servisní služba platí na 1,8 milionů vytištěných stránek, maximálně však na 3 roky.
NDR (Next day Replacement) - servisní zásah u zákazníka formou výměny produktu další pracovní den po nahlášení závady.
BR (Bench repair) - oprava v servisním středisku.
4OS (4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady v rámci pracovní doby (po - pá 8 -17). 7x24 - (7x24 4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
PUR (Pick-up & Return) - Oprava včetně vyzvednutí a vrácení produktu Odpovědný kurýr vyzvedne vadnou jednotku přímo u zákazníka a doručí ji do servisního střediska. Zákazník je povinnen zajistit, aby produkt byl vhodně zabalen. Doba trvání opravy v rámci této služby je 5 pracovních dnů. Doba opravy se měří ode dne, kdy je jednotka doručena do servisního střediska HP, až do dne, kdy je opravený produkt vrácen na adresu uživatele. Služba je k dispozici mezi 8.00 a 17.00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků.

Stránky výrobce:www.hp.cz

Stránky o produktu:https://www8.hp.com/cz/cs/printers/product-details/21625471?jumpid=reg_r1002_czcs_c-001_ti

 
 
 

Historie ceny

 
 
 
 
 
 
 

Poradna

 
 

Ať už máte jakýkoliv dotaz ohledně jeho použití, neváhejte se nás zeptat. Náš tým zkušených profíků se na váš dotaz co nejdříve podívá a pokusí se zodpovědět jak jen to půjde.

Dotazy zodpoví odborník Radomír (T.S.BOHEMIA) Položit vlastní dotaz Vstup do poradny

Poradna neobsahuje žádné příspěvky

 

Potřebujete poradit? Zeptejte se odborníků...

povinná položka

 
 
 
 

Napište nám

 
 
 
 
 
 
 
 

Záruka

 
 
 

Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.

V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.

Informace o autorizovaném servisu

  • Servis: VSP DATA a.s.
  • WWW: https://www.vspdata.cz/nova-reklamace-nebo-mimozarucni-oprava
  • E-mail: podpora@vspdata.cz
  • Tel.: +420 381 489 800
  • Adresa: VSP DATA a.s.
  • Ulice: Údolní 2188
  • Město: Tábor
  • PSČ: 390 64
  • Způsob uplatnění: ONLINE požadavek (svoz výrobcem) na uvedeném WWW, nebo tel.
  •  
     
     
     
     
     





    0

    Nákupní košík

     
     
     
     
     
    ­

     
    Black Friday
    Porovnáváte 0 Zobrazit Smazat vše

      Přihlaste se

       
      ­
      Nemáte ještě účet? Zaregistrujte se | Zapomněli jste heslo?