HP Sprocket 200 (1AS86A)
  • HP Sprocket 200 (1AS86A)
  • HP Sprocket 200 (1AS86A)
  • HP Sprocket 200 (1AS86A)
  • HP Sprocket 200 (1AS86A)
Objednací kód: 719438 Part No.: 1AS86A Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 12 měsíců Základní cena + RP + AF: 1 616 Kč + 12  + 24  
 
Výprodej
 
-39%
 
 
 

HP Sprocket 200 (1AS86A)

 
 
 
 
HP Sprocket 200,kapesní fotografická tiskárna,technologie HP ZINK,černá
Zjistit dostupnost na prodejnách
­ 3 299,- Kč 
Cena nyní: 1 999,- Kč 

1 652 Kč bez DPH

Splátky již od 100 Kč za měsíc!Splátková kalkulačka
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Zvýhodněné produkty

 
 
 
Kabely
HP Sprocket 200 (1AS86A)

kabel datový pro připojení zařízení k počítači, např. tiskárny

max.:

 1 ks

Normální cena: 

23 Kč

 

42,- Kč 
28,- Kč 
(

 

23 Kč bez DPH)

Navíc ušetříte: 

14,- Kč
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Doporučené zboží

 

Příslušenství

649 Kč  
 
 
 
 
 
 
 
 
  •  
 

Podrobnosti

 
 
 

Popis produktu:

Kapesní fotografická tiskárna HP Sprocket 200 v černém provedení.
Tiskněte instantní fotografie přímo z chytrého telefonu nebo tabletu. Bavte se s přáteli a uchovejte si ty nejzábavnější mometny vytištěné přímo na samolepící fotopapíry HP ZINK stejně jednoduše jako je sdílíte na sociálních sítích.



 

Fotogalerie HP Sprocket 200 (1AS86A)

Poznámka výrobce:


Chcete si najít HP Carepack? Využijte prosím tohoto odkazu:
Pro hledání HP Care Packu klikněte zde
HP CarePack zajistí zákazníkovi rozšířený 3-letý servis v místě instalace produktu (pokud není uvedeno jinak), a to nejpozději do druhého dne po nahlášení závady v rámci pracovního týdne (pokud není uvedeno jinak) a pracovní doby: pondělí až pátek, 8:00 - 17:00 hod (pokud není uvedeno jinak). Pokud se nepodaří závadu při první návštěvě odstranit, nabízí HP adekvátní záložní zařízení na dobu, kdy je zákazníkovo původní zařízení v opravě. HP CaretPack je možno zakoupit nejpozději 180 dnů po zakoupení zařízení a platí se jednorázově na 3 roky. Platnost CarePacku se počítá od data zakoupení zařízení. V ceně jsou zahrnuty: náhradní díly, práce a cesta technika i případná zápůjčka záložního zařízení.
Vysvětlivky:
NDO (Next day On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady.
NDO-1,8M (Next day On-Site Response 3y or 1,8M pages) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady, servisní služba platí na 1,8 milionů vytištěných stránek, maximálně však na 3 roky.
NDR (Next day Replacement) - servisní zásah u zákazníka formou výměny produktu další pracovní den po nahlášení závady.
BR (Bench repair) - oprava v servisním středisku.
4OS (4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady v rámci pracovní doby (po - pá 8 -17). 7x24 - (7x24 4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
PUR (Pick-up & Return) - Oprava včetně vyzvednutí a vrácení produktu Odpovědný kurýr vyzvedne vadnou jednotku přímo u zákazníka a doručí ji do servisního střediska. Zákazník je povinnen zajistit, aby produkt byl vhodně zabalen. Doba trvání opravy v rámci této služby je 5 pracovních dnů. Doba opravy se měří ode dne, kdy je jednotka doručena do servisního střediska HP, až do dne, kdy je opravený produkt vrácen na adresu uživatele. Služba je k dispozici mezi 8.00 a 17.00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků.


Stránky výrobce:

www.hp.cz


Stránky o produktu:

https://www8.hp.com/cz/cs/printers/product-details/21625471?jumpid=reg_r1002_czcs_c-001_ti


 
 
 

Historie ceny

 
 
 
 
 
 
 

Zákaznické dotazy & odpovědi

 
 

Diskuse neobsahuje žádné příspěvky

 

Přidat nové téma

 Jiný obrázek..

povinná položka

 
 
 
 

Zaslat info

 
 
 
 
 
 
 
 

Záruka

 
 
 

Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.

V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.

Informace o autorizovaném servisu

  • Servis: VSP Data a.s.
  • WWW: http://web.vspdata.cz/hp
  • Tel.: +420 381 489 144
  • Adresa: VSP DATA a.s.
    Servisní středisko
  • Ulice: Údolní 2188
  • Město: Tábor
  • PSČ: 39064
  • Způsob uplatnění: ONLINE požadavek (svoz servisem) na uvedeném WWW, nebo tel.
  •  
     
     
     
     
     





    0
     
     
     
     
     
    ­

     
    Webové stránky TSBOHEMIA.cz používají k personalizaci reklam a služeb soubory cookies. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací.   Nastavení Rozumím
    Splatky bez navyseni
    zona nula mobily
    Porovnáváte 0 Zobrazit Smazat vše