Objednej DNES, dovezeme DNES a ZDARMA. Platí pro Severní Moravu, Brno a okolí. Více informací.
Otevřeli jsme pro vás nové pobočky v Hranicích a České Lípě. Více informací. 

HP ProDisplay P232 (K7X31AA)

 
 
 
 
Monitor HP ProDisplay P232, 23" Full HD 1920x1080,1000:1,VGA,DP
Objednací kód581251
Part No.

K7X31AA

Záruka spotřebitel/ostatní 36 měsíců / 36 měsíců
Základní cena + RP 3 216 Kč + 40 
ověřit dostupnost
Cena nyní: 3 940,- Kč 

3 256 Kč bez DPH

 
 
 
 
 
 
 
Splátková kalkulačka již od 7 Kč za den! SMS podpis je jednoduchý způsob
jak uzavřít smlouvu během několika minut.
 
 

Doporučené zboží

 

Doporučený

80 Kč  
 
 
 
 
 
 
 
 
  •  
  •  
 

Podrobnosti

 
 
 

Popis produktu:

Úhlopříčka displeje: 58,4 cm (23")
Úprava panelu: Matný, antireflexní filtr, LED podsvícení
Rozlišení: 1 920 x 1 080
Pozorovací úhel: 170° vodorovně, 160° svisle
Jas: 250 cd/m2
Kontrastní poměr: 1 000 : 1 statický, 5 000 000 : 1 dynamický
Doba odezvy: 5 ms
Video vstupy: VGA, DisplayPort
Záruka: 3 roky


 

Fotogalerie HP ProDisplay P232 (K7X31AA)

Poznámka výrobce:


Chcete si najít HP Carepack? Využijte prosím tohoto odkazu:
Pro hledání HP Care Packu klikněte zde
HP CarePack zajistí zákazníkovi rozšířený 3-letý servis v místě instalace produktu (pokud není uvedeno jinak), a to nejpozději do druhého dne po nahlášení závady v rámci pracovního týdne (pokud není uvedeno jinak) a pracovní doby: pondělí až pátek, 8:00 - 17:00 hod (pokud není uvedeno jinak). Pokud se nepodaří závadu při první návštěvě odstranit, nabízí HP adekvátní záložní zařízení na dobu, kdy je zákazníkovo původní zařízení v opravě. HP CaretPack je možno zakoupit nejpozději 180 dnů po zakoupení zařízení a platí se jednorázově na 3 roky. Platnost CarePacku se počítá od data zakoupení zařízení. V ceně jsou zahrnuty: náhradní díly, práce a cesta technika i případná zápůjčka záložního zařízení.
Vysvětlivky:
NDO (Next day On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady.
NDO-1,8M (Next day On-Site Response 3y or 1,8M pages) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady, servisní služba platí na 1,8 milionů vytištěných stránek, maximálně však na 3 roky.
NDR (Next day Replacement) - servisní zásah u zákazníka formou výměny produktu další pracovní den po nahlášení závady.
BR (Bench repair) - oprava v servisním středisku.
4OS (4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady v rámci pracovní doby (po - pá 8 -17). 7x24 - (7x24 4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
PUR (Pick-up & Return) - Oprava včetně vyzvednutí a vrácení produktu Odpovědný kurýr vyzvedne vadnou jednotku přímo u zákazníka a doručí ji do servisního střediska. Zákazník je povinnen zajistit, aby produkt byl vhodně zabalen. Doba trvání opravy v rámci této služby je 5 pracovních dnů. Doba opravy se měří ode dne, kdy je jednotka doručena do servisního střediska HP, až do dne, kdy je opravený produkt vrácen na adresu uživatele. Služba je k dispozici mezi 8.00 a 17.00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků.


Parametry a specifikace:

Displej

Úhlopříčka obrazovky [palce]: 
23
Rozlišení displeje [px]: 
FullHD (1920 x 1080)
Technologie displeje: 
LCD
Typ podsvícení: 
LED
Doba odezvy [ms]: 
5
Poměr stran: 
16:9
Jas: 
250
Kontrast: 
1000:1
Povrch displeje: 
antireflexní
Dynamický kontrast: 
5 mil.:1
Úhel pohl. Hor. [°]: 
170
Úhel pohl. Ver. [°]: 
160

Fyzické charakteristiky

Barva: 
černá
Výška [mm]: 
550
Šířka [mm]: 
548,6
Hloubka [mm]: 
346,3

Napájení a spotřeba

Spotřeba v pohotovost. režimu [W]: 
0,5
Spotřeba při zátěži [W]: 
30

Rozhraní

VGA vstup: 
ano
Počet VGA vstupů: 
1
DisplayPort vstup: 
ano
DisplayPort verze: 
1.2
Počet DisplayPort vstupů: 
1
Stránky výrobce:
 
 
 
 
 
 
 

Zákaznické centrum pro Vás:

 
 
 

Zařazení

 
 
 
 
 
 
 

Zákaznické dotazy & odpovědi

 
 

Diskuse neobsahuje žádné příspěvky

 

Přidat nové téma

 Jiný obrázek..

povinná položka

 
 
 
 

Zaslat info

 
 
 
 
 
 
 
 

Záruka

 
 
 

Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.

V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.

Informace o autorizovaném servisu

  • Servis: Český servis a.s.
  • WWW: http://www.ceskyservis.cz/sluzby/servisni-sluzby/hp/
  • E-mail: brno@ceskyservis.cz
  • Tel.: +420 532 140 311
  • Adresa: Český servis a.s.
  • Ulice: Řípská 6
  • Město: Brno - Slatina
  • PSČ: 62700
  • Způsob uplatnění: ONLINE požadavek (svoz servisem) na uvedeném WWW, nebo tel. nebo osobně na všech pobočkách: http://www.ceskyservis.cz/kontakty/
  •  
     
     
     
     
     
    • Home Credit
    • Body/ks
      - bodová hodnota produktu v promoakci;
      sestava
      - sestava - sloučení komponent ve virtuální produkt,(komponenty se mohou prodávat i samostatně)
      - hák - produkt, k němuž se při prodeji automaticky přiřazují další produkty (například zdroj + přívodní šňůra apod.)
     
     
     
     
     





     
     


    Košík

    0 položek za
    0
     
     

     

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    WWWSERVER4

    Splatky bez navyseni
    PPL sobota