Objednejte zboží nad 500 Kč v sobotu nebo v neděli a do celé ČR Vám jej ZDARMA dovezeme již v pondělí .
Na severní Moravě a v Brně objednávky do 15:00 rozvážíme v prosinci i o víkendech v den objednání. Mapa rozvozu. 

HP PL MicroServer G8 G1610T 4G 4LFF 1-0-0 UltraMicroTower + 2 x 1TB SATA+ Win Server Foundation

 
HP PL MicroServer G8 G1610T 4G 4LFF 1-0-0 UltraMicroTower + 2 x 1TB SATA+ Win Server Foundation
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HP PL MicroServer G8 2 x 1TB SATA+ Win Server Foundation
Objednací kód574567
Part No.

819185-421

Záruka spotřebitel/ostatní 24 měsíců / 12 měsíců
Základní cena + RP 13 038 Kč + 12 
ověřit dostupnost
Cena nyní: 15 790,- Kč 

13 050 Kč bez DPH

 
 
 
 
 
 
 
Splátková kalkulačka již od 26 Kč za den! SMS podpis je jednoduchý způsob
jak uzavřít smlouvu během několika minut.
 
 
  •  
  •  
 

Podrobnosti

 
 
 

HP PL MicroServer G8 G1610T 4G 4LFF 1-0-0 UltraMicroTower + 2 x 1TB SATA+ Win Server Foundation

HP ProLiant MicroServer G8 představuje ideální první server pro malé firmy. Server je vhodný pro obecné použití, nabízí platformu k organizaci a zabezpečení vašich podnikových informací, zajištění efektivní komunikace se zákazníky a k co nejlepšímu využití vašeho kancelářského vybavení a zdrojů. HP MicroServer je cenově výhodný server pro začínající podniky s méně než 10 klienty, který pozvedne produktivitu a efektivitu vaší firmy na vyšší úroveň.

HP PL MicroServer G8 G1610T 4G 4LFF 1-0-0 UltraMicroTower + 2 x 1TB SATA+ Win Server Foundation


 

Poznámka výrobce:


Chcete si najít HP Carepack? Využijte prosím tohoto odkazu:
Pro hledání HP Care Packu klikněte zde
HP CarePack zajistí zákazníkovi rozšířený 3-letý servis v místě instalace produktu (pokud není uvedeno jinak), a to nejpozději do druhého dne po nahlášení závady v rámci pracovního týdne (pokud není uvedeno jinak) a pracovní doby: pondělí až pátek, 8:00 - 17:00 hod (pokud není uvedeno jinak). Pokud se nepodaří závadu při první návštěvě odstranit, nabízí HP adekvátní záložní zařízení na dobu, kdy je zákazníkovo původní zařízení v opravě. HP CaretPack je možno zakoupit nejpozději 180 dnů po zakoupení zařízení a platí se jednorázově na 3 roky. Platnost CarePacku se počítá od data zakoupení zařízení. V ceně jsou zahrnuty: náhradní díly, práce a cesta technika i případná zápůjčka záložního zařízení.
Vysvětlivky:
NDO (Next day On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady.
NDO-1,8M (Next day On-Site Response 3y or 1,8M pages) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady, servisní služba platí na 1,8 milionů vytištěných stránek, maximálně však na 3 roky.
NDR (Next day Replacement) - servisní zásah u zákazníka formou výměny produktu další pracovní den po nahlášení závady.
BR (Bench repair) - oprava v servisním středisku.
4OS (4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady v rámci pracovní doby (po - pá 8 -17). 7x24 - (7x24 4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
PUR (Pick-up & Return) - Oprava včetně vyzvednutí a vrácení produktu Odpovědný kurýr vyzvedne vadnou jednotku přímo u zákazníka a doručí ji do servisního střediska. Zákazník je povinnen zajistit, aby produkt byl vhodně zabalen. Doba trvání opravy v rámci této služby je 5 pracovních dnů. Doba opravy se měří ode dne, kdy je jednotka doručena do servisního střediska HP, až do dne, kdy je opravený produkt vrácen na adresu uživatele. Služba je k dispozici mezi 8.00 a 17.00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků.


Stránky výrobce:

www.hp.cz


Stránky o produktu:

www.hp.cz


 

Zákaznické centrum pro Vás:

 
 
 

Zařazení

 
 
 
 
 
 
 

Zákaznické dotazy & odpovědi

 
 

Diskuse neobsahuje žádné příspěvky

 

Přidat nové téma

 Jiný obrázek..

povinná položka

 
 
 
 

Zaslat info

 
 
 
 
 
 
 
 

Záruka

 
 
 

Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.

V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.

Informace o autorizovaném servisu

  • Servis: VSP Data a.s.
  • WWW: http://web.vspdata.cz/hp
  • Tel.: +420 381 489 144
  • Adresa: VSP DATA a.s.
    Servisní středisko
  • Ulice: Údolní 2188
  • Město: Tábor
  • PSČ: 39064
  • Způsob uplatnění: ONLINE požadavek (svoz servisem) na uvedeném WWW, nebo tel.
  •  
     
     
     
     
     
    • Home Credit
    • Body/ks
      - bodová hodnota produktu v promoakci;
      sestava
      - sestava - sloučení komponent ve virtuální produkt,(komponenty se mohou prodávat i samostatně)
      - hák - produkt, k němuž se při prodeji automaticky přiřazují další produkty (například zdroj + přívodní šňůra apod.)
     
     
     
     
     





     
     


    Košík

    0 položek za
    0
     
     

     

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    WWWSERVER4

    Splatky bez navyseni
    Vymena darku