HP Pavilion 27 (3TN79AA)
  • HP Pavilion 27 (3TN79AA)
  • HP Pavilion 27 (3TN79AA)
  • HP Pavilion 27 (3TN79AA)
Objednací kód: 8974815 Part No.: 3TN79AA Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců Základní cena + RP: 5 580 Kč + 195 
 
 
 
 
 

HP Pavilion 27 (3TN79AA)

 
 
 
 
Monitor HP Pavilion 27,27"FHD 1920x1080,1000:1,14ms,DP 1.2,HDMI 1.4,USB-C
Zjistit dostupnost na prodejnách
­ 7 190,- Kč 
Cena nyní: 6 988,- Kč 

5 775 Kč bez DPH

Splátky již od 349 Kč za měsíc!Splátková kalkulačka
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Doporučené zboží

 
 
 
 
  •  
 

Podrobnosti

 
 
 

Popis produktu:

Úhlopříčka displeje: 68,58 cm (27")
Úprava panelu: IPS, matný, antireflexní, LED podsvícení
Rozlišení: 1 920 x 1 080
Pozorovací úhel: 178° vodorovně, 178° svisle
Jas: 250 cd/m2
Kontrastní poměr: 1 000 : 1 statický, 10 000 000 : 1 dynamický
Doba odezvy: 14 ms
Video vstupy: DisplayPort 1.2, HDMI 1.4, USB-C
Multimédia: Integrované reproduktory B&O PLAY s výkonem 4 W na kanál, vysouvací webová kamera Full HD 1080p


 

Fotogalerie HP Pavilion 27 (3TN79AA)

Poznámka výrobce:


Chcete si najít HP Carepack? Využijte prosím tohoto odkazu:
Pro hledání HP Care Packu klikněte zde
HP CarePack zajistí zákazníkovi rozšířený 3-letý servis v místě instalace produktu (pokud není uvedeno jinak), a to nejpozději do druhého dne po nahlášení závady v rámci pracovního týdne (pokud není uvedeno jinak) a pracovní doby: pondělí až pátek, 8:00 - 17:00 hod (pokud není uvedeno jinak). Pokud se nepodaří závadu při první návštěvě odstranit, nabízí HP adekvátní záložní zařízení na dobu, kdy je zákazníkovo původní zařízení v opravě. HP CaretPack je možno zakoupit nejpozději 180 dnů po zakoupení zařízení a platí se jednorázově na 3 roky. Platnost CarePacku se počítá od data zakoupení zařízení. V ceně jsou zahrnuty: náhradní díly, práce a cesta technika i případná zápůjčka záložního zařízení.
Vysvětlivky:
NDO (Next day On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady.
NDO-1,8M (Next day On-Site Response 3y or 1,8M pages) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady, servisní služba platí na 1,8 milionů vytištěných stránek, maximálně však na 3 roky.
NDR (Next day Replacement) - servisní zásah u zákazníka formou výměny produktu další pracovní den po nahlášení závady.
BR (Bench repair) - oprava v servisním středisku.
4OS (4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady v rámci pracovní doby (po - pá 8 -17). 7x24 - (7x24 4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
PUR (Pick-up & Return) - Oprava včetně vyzvednutí a vrácení produktu Odpovědný kurýr vyzvedne vadnou jednotku přímo u zákazníka a doručí ji do servisního střediska. Zákazník je povinnen zajistit, aby produkt byl vhodně zabalen. Doba trvání opravy v rámci této služby je 5 pracovních dnů. Doba opravy se měří ode dne, kdy je jednotka doručena do servisního střediska HP, až do dne, kdy je opravený produkt vrácen na adresu uživatele. Služba je k dispozici mezi 8.00 a 17.00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků.


Parametry a specifikace:

Fyzické charakteristiky

Barva: 
černá
Výška [mm]: 
489,3
Šířka [mm]: 
611,7
Hloubka [mm]: 
160
Hmotnost [kg]: 
5,67

Konektory

Počet portů USB 3.1 Gen1: 
2
Počet portů USB Type-C: 
1
Počet HDMI vstupů: 
1
Počet DisplayPort vstupů: 
1
HDMI: 
ano
DisplayPort: 
ano
USB 3.1 Gen1: 
ano
USB Type-C: 
ano

Průvodce výběrem

Úhlopříčka obrazovky [palce]: 
27
Rozlišení displeje [px]: 
FullHD (1920 x 1080)
Typ obrazovky: 
Rovná
Typ displeje: 
IPS
Povrch displeje: 
antireflexní
Frekvence obrazu [Hz]: 
60
Doba odezvy [ms]: 
14
Poměr stran: 
16:9
Jas: 
250
Kontrast: 
1000:1

Výbava

FreeSync: 
ano
Stránky výrobce:
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Zařazení

 
 
 
 
 
 
 
 

Historie ceny

 
 
 
 
 
 
 

Zákaznické dotazy & odpovědi

 
 

Diskuse neobsahuje žádné příspěvky

 

Přidat nové téma

 Jiný obrázek..

povinná položka

 
 
 
 

Zaslat info

 
 
 
 
 
 
 
 

Záruka

 
 
 

Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.

V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.

Informace o autorizovaném servisu

  • Servis: Český servis a.s.
  • WWW: http://www.ceskyservis.cz/sluzby/servisni-sluzby/hp/
  • E-mail: brno@ceskyservis.cz
  • Tel.: +420 532 140 311
  • Adresa: Český servis a.s.
  • Ulice: Řípská 6
  • Město: Brno - Slatina
  • PSČ: 62700
  • Způsob uplatnění: ONLINE požadavek (svoz servisem) na uvedeném WWW, nebo tel. nebo osobně na všech pobočkách: http://www.ceskyservis.cz/kontakty/
  •  
     
     
     
     
     





    0
     
     
     
     
     
    ­

     
    Webové stránky TSBOHEMIA.cz používají k personalizaci reklam a služeb soubory cookies. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací.   Nastavení Rozumím
    Porovnáváte 0 Zobrazit Smazat vše

      Přihlaste se

       
      ­