HP Deskjet Plus 4120 (3XV14B)

Objednací kód: 9900335 Part No.: 3XV14B Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 12 měsíců
 
HP Deskjet Plus 4120 (3XV14B)
  • HP Deskjet Plus 4120 (3XV14B)
  • HP Deskjet Plus 4120 (3XV14B)
  • HP Deskjet Plus 4120 (3XV14B)
 

 Doporučujeme 

 
Sleva -19 %
 
 
 
 
 
 
 
Multifunkční tiskárna HP Deskjet Plus 4120, A4, ISO 8,5/5,5 ppm, USB,WiFi,Print/Scan/Copy
Zobrazit na prodejnách
­ 2 099,- Kč 
Cena nyní: 1 699,- Kč 

1 404 Kč bez DPH

Koupit na splátkyjiž od 85 Kč měsíčně
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Navíc dostáváte slevu!

Doporučené zboží

 

Příslušenství

299 Kč  
 
 
 
 

Příslušenství

289 Kč  
 
 
 
 

Příslušenství

549 Kč  
 
 
 
 

Příslušenství

499 Kč  
 
 
 
 
 
 
 
 
  •  
 

Popis

 
 
 

Popis produktu:

Pomocník v domácnosti
Tiskněte, skenujte, kopírujte. Tiskárna je vhodná pro komplexní práci v domácnosti. Nabídne všehcny důležité funkce a s aplikací HP Smart posunuje úsporu času při tisku ještě dál. Využít můžete připojení Wi-Fi nebo klasického USB 2.0. Svým elegantním a lehkým designem bude zároveň i ozdobou každé poličky nebo stolu.

Barevná multifunkční tiskárna, A4
• Tiskárna, skener, kopírka
• Rychlost tisku (černobíle) - až 8,5 str./min
• Rychlost tisku (barevně) - až 5,5 str./min
• Připojení - USB 2.0, WiFi
• HP Smart Print, AirPrint, automatický podavač dokumentů (ADF)  


Více informací


Chcete si najít HP Carepack? Využijte prosím tohoto odkazu:
Pro hledání HP Care Packu klikněte zde
HP CarePack zajistí zákazníkovi rozšířený 3-letý servis v místě instalace produktu (pokud není uvedeno jinak), a to nejpozději do druhého dne po nahlášení závady v rámci pracovního týdne (pokud není uvedeno jinak) a pracovní doby: pondělí až pátek, 8:00 - 17:00 hod (pokud není uvedeno jinak). Pokud se nepodaří závadu při první návštěvě odstranit, nabízí HP adekvátní záložní zařízení na dobu, kdy je zákazníkovo původní zařízení v opravě. HP CaretPack je možno zakoupit nejpozději 180 dnů po zakoupení zařízení a platí se jednorázově na 3 roky. Platnost CarePacku se počítá od data zakoupení zařízení. V ceně jsou zahrnuty: náhradní díly, práce a cesta technika i případná zápůjčka záložního zařízení.
Vysvětlivky:
NDO (Next day On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady.
NDO-1,8M (Next day On-Site Response 3y or 1,8M pages) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady, servisní služba platí na 1,8 milionů vytištěných stránek, maximálně však na 3 roky.
NDR (Next day Replacement) - servisní zásah u zákazníka formou výměny produktu další pracovní den po nahlášení závady.
BR (Bench repair) - oprava v servisním středisku.
4OS (4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady v rámci pracovní doby (po - pá 8 -17). 7x24 - (7x24 4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
PUR (Pick-up & Return) - Oprava včetně vyzvednutí a vrácení produktu Odpovědný kurýr vyzvedne vadnou jednotku přímo u zákazníka a doručí ji do servisního střediska. Zákazník je povinnen zajistit, aby produkt byl vhodně zabalen. Doba trvání opravy v rámci této služby je 5 pracovních dnů. Doba opravy se měří ode dne, kdy je jednotka doručena do servisního střediska HP, až do dne, kdy je opravený produkt vrácen na adresu uživatele. Služba je k dispozici mezi 8.00 a 17.00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků.

Stránky výrobce:www.hp.cz

 
 
 

Historie ceny

 
 
 
 
 
 
 

Poradna

 
 

Ať už máte jakýkoliv dotaz ohledně jeho použití, neváhejte se nás zeptat. Náš tým zkušených profíků se na váš dotaz co nejdříve podívá a pokusí se zodpovědět jak jen to půjde.

Dotazy zodpoví odborník Radomír (T.S.BOHEMIA) Položit vlastní dotaz Vstup do poradny

Poradna neobsahuje žádné příspěvky

 

Potřebujete poradit? Zeptejte se odborníků...

povinná položka

 
 
 
 

Napište nám

 
 
 
 
 
 
 
 

Záruka

 
 
 

Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.

V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.

Informace o autorizovaném servisu

  • Servis: VSP DATA a.s.
  • WWW: https://www.vspdata.cz/nova-reklamace-nebo-mimozarucni-oprava
  • E-mail: podpora@vspdata.cz
  • Tel.: +420 381 489 800
  • Adresa: VSP DATA a.s.
  • Ulice: Údolní 2188
  • Město: Tábor
  • PSČ: 390 64
  • Způsob uplatnění: ONLINE požadavek (svoz výrobcem) na uvedeném WWW, nebo tel.
  •  
     
     
     
     
     





    0

    Nákupní košík

     
     
     
     
     
    ­

     
    Porovnáváte 0 Zobrazit Smazat vše

      Přihlaste se

       
      ­
      Nemáte ještě účet? Zaregistrujte se | Zapomněli jste heslo?