Vánoce bez rizika Víkendová otevírací doba na vybraných pobočkách, kurýrní služby ZDARMA i v soboty a neděle, osobní odběr na pobočce ZDARMA a mnoho dalšího. Více informací. 

HP C2710 Bezdrátová klávesnice a myš CZ (M7P30AA)

 
HP C2710 Bezdrátová klávesnice a myš CZ (M7P30AA)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HP C2710 Bezdrátová klávesnice a myš CZ
Objednací kód8974152
Part No.

M7P30AA

Záruka spotřebitel/ostatní 24 měsíců / 24 měsíců
Základní cena + RP 509 Kč + 3 
ověřit dostupnost
­ 719,- Kč 
Cena nyní: 619,- Kč 

512 Kč bez DPH

 
 
 
 
 
 
 
 
 
  •  
 

Podrobnosti

 
 
 

Popis produktu:

Elegantní a moderní bezdrátová klávesnice a myš přidá každému pracovnímu prostředí nádech stylovosti a důvěrného komfortu.
• Česká lokalizace


 

Poznámka výrobce:


Chcete si najít HP Carepack? Využijte prosím tohoto odkazu:
Pro hledání HP Care Packu klikněte zde
HP CarePack zajistí zákazníkovi rozšířený 3-letý servis v místě instalace produktu (pokud není uvedeno jinak), a to nejpozději do druhého dne po nahlášení závady v rámci pracovního týdne (pokud není uvedeno jinak) a pracovní doby: pondělí až pátek, 8:00 - 17:00 hod (pokud není uvedeno jinak). Pokud se nepodaří závadu při první návštěvě odstranit, nabízí HP adekvátní záložní zařízení na dobu, kdy je zákazníkovo původní zařízení v opravě. HP CaretPack je možno zakoupit nejpozději 180 dnů po zakoupení zařízení a platí se jednorázově na 3 roky. Platnost CarePacku se počítá od data zakoupení zařízení. V ceně jsou zahrnuty: náhradní díly, práce a cesta technika i případná zápůjčka záložního zařízení.
Vysvětlivky:
NDO (Next day On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady.
NDO-1,8M (Next day On-Site Response 3y or 1,8M pages) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady, servisní služba platí na 1,8 milionů vytištěných stránek, maximálně však na 3 roky.
NDR (Next day Replacement) - servisní zásah u zákazníka formou výměny produktu další pracovní den po nahlášení závady.
BR (Bench repair) - oprava v servisním středisku.
4OS (4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady v rámci pracovní doby (po - pá 8 -17). 7x24 - (7x24 4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
PUR (Pick-up & Return) - Oprava včetně vyzvednutí a vrácení produktu Odpovědný kurýr vyzvedne vadnou jednotku přímo u zákazníka a doručí ji do servisního střediska. Zákazník je povinnen zajistit, aby produkt byl vhodně zabalen. Doba trvání opravy v rámci této služby je 5 pracovních dnů. Doba opravy se měří ode dne, kdy je jednotka doručena do servisního střediska HP, až do dne, kdy je opravený produkt vrácen na adresu uživatele. Služba je k dispozici mezi 8.00 a 17.00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků.


Parametry a specifikace:

Klávesnice

Lokalizace klávesnice: 
česká
Barva klávesnice: 
bílá
Hloubka klávesnice [mm]: 
151
Šířka klávesnice [mm]: 
24
Výška klávesnice [mm]: 
440
Hmotnost klávesnice [g]: 
450
Backspace: 
široký
Enter: 
jednořádkový
Kurzové šipky: 
klasické
Levý shift: 
široký

Myš

Barva myši: 
bílá
Hloubka myši [mm]: 
110
Šířka myši [mm]: 
70
Výška myši [mm]: 
52
Hmotnost myši [g]: 
80
Ergonomie: 
Univerzální
Typ senzoru: 
Optický
Počet tlačítek: 
3

Operační systém

Podpora OS: 
Windows 8, Windows XP, Windows 7, Windows Vista, Windows 10

Průvodce výběrem

Sety: 
ano

Rozhraní

Drátový set: 
ano
Rozhraní: 
USB 2.0

Rozhraní bezdrátové

Dosah [m]: 
10
Stránky výrobce:
 
 
 
 
 
 
 

Zákaznické centrum pro Vás:

 
 
 

Zařazení

 
 
 
 
 
 
 

Zákaznické dotazy & odpovědi

 
 
CZ lokalizace
, 18.11.2017 17:52:00

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jak je to s CZ lokalizací u klávesnice HP C2710? V popisu produktu je psáno, že má CZ lokalizaci a v parametrech je psaná anglická lokalizace... Děkuji za odpověď. Krejčiřík

Radomír Mlčoch, 20.11.2017 9:32:00

Dobrý den, dle výrobce je produkt s CZ lokalizací.

 

Přidat nové téma

 Jiný obrázek..

povinná položka

 
 
 
 

Zaslat info

 
 
 
 
 
 
 
 

Záruka

 
 
 

Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.

V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.

Informace o autorizovaném servisu

  • Servis: VSP Data a.s.
  • WWW: http://web.vspdata.cz/hp
  • Tel.: +420 381 489 144
  • Adresa: VSP DATA a.s.
    Servisní středisko
  • Ulice: Údolní 2188
  • Město: Tábor
  • PSČ: 39064
  • Způsob uplatnění: ONLINE požadavek (svoz servisem) na uvedeném WWW, nebo tel.
  •  
     
     
     
     
     





    0
     
     
     
     
     
    ­

     
    Webové stránky TSBOHEMIA.cz používají k personalizaci reklam a služeb soubory cookies. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací.   Nastavení Souhlasím
    Kaprici
    Black Friday
    Porovnáváte 0 Zobrazit Smazat vše